וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול ישראלי: עידכון מהליגות

29.3.2006 / 15:57

ת"א טייגרס ניצחה את פנטיקון רעננה, טוויסטרס הגליל גברה על דוגס רחובות, אילת הפסידה שני משחקים. נשים: ת"א גברה על בית שמש

במשחקי ליגת ה-ISA (התאחדות הסופטבול בישראל) בשבוע שעבר, גברה ת"א טייגרס על פנטיקון רעננה 15:17. טוויסטרס הגליל ניצחה את דוגס רחובות 2:16 ואילת הפסידה שני משחקים - 8:13 לקרייזי ריצ'רדס ו-4:14 לשמשון היי-טק. במשחקי ליגת הנשים, ISP תל אביב ניצחה בקושי את בית שמש פיירבולס 15:16.

ת"א טייגרס - פנטיקון רעננה 15:17

המשחק החל מכוער אבל השתפר בהמשך. באינינג הראשון הוליך המגיש הצעיר של פנטיקון, גולן האלי, מישה ופגע בשלושה נוספים ועד שהוחלף, הטייגרס כבר הובילו ב-10 נקודות.

המגיש השני של פנטיקון, בנצי פיטמן, החזיק את הטייגרס בלי נקודות למשך שני אינינגים שלמים, כאשר חבריו לקבוצה תרמו בהתקפה כדי להשיג את היתרון, ובאינינג השלישי התוצאה כבר הייתה 6:10 לזכות הטייגרס, אחרי הומראן בתוך המגרש של דיויד ארון. מור חיים מהטייגרס חבט שני סינגלים והגיע עד הבית בנוסף לטריפל שכלל הכנסה הביתה של דרור גל. קרלוס קנטרוויץ ואבי שמיר היו אחראים על הנקודות של הטייגרס.

בהזדמנות האחרונה של הפנטיקון בהתקפה, הוואי הירץ חבט לייזר חזק מעל הסנטר פילדר, כדי להשיג 3 נקודות בשביל לסגור את הפער בין הקבוצות, אבל מגיש הטייגרס, גוס גילט (עכשיו עומד על 0:2) השאיר את עצמו מרוכז והשיג עוד 2 פסילות כדי לסגור את המשחק.


טוויסטרס הגליל - רחובות דוגס 2:16

טוויסטרס הגליל קפצו ליתרון מהיר של 0:12 אחרי שני אינינגים, עם שני דאבלים של רוב ברשוך, טים קומינגס ודויד ארל. הטויסטרים הרגיעו את הסופה רק במעט, והמשחק הסתיים ב-2:16.

המגיש ביל ארסקוט פשוט שלט במגרש, כאשר הרשה רק 2 חבטות וריצה אחת שלא נרשמה לחובתו ב-4 אינינגים, כאשר התקפת הטוייסטרס עשו 7 דאבלים כולל 2 ממחבטו של מייכה ווינסטון, שעשה גם שלושה ריביז. דני מיכאלס היה השחקן הבולט היחידי של הדוגס, עם סינגל, ריצה עד הבית, ותפיסה יפהפיה באזור המת בחלק השמאלי של המגרש.

הקרייזי ריצ'רדס משתגעים על אילת

קרייזי ריצ'רדס - עוצמה אילת 8:13

קרייזי ריצ'רדס נכנסו לטור המנצחים עם ניצחון 8:13 על עוצמה אילת, לאחר שנישאו על כתפיו של המגיש השמאלי, דיויד ליכמן, עם קאמבק מדהים, כשערך את הופעתו הראשונה בעמדת המגיש אחרי 8(!) שנים. כל 8 הנקודות של אילת היו ריצות שנבעו משגיאות ולא נרשמו לרעת המגיש, כתוצאה משבע טעויות של קרייזי ריצ'רדס.

ליכמן הגיש את דרכו החוצה משני בסיסים מלאים, כאשר עזר בדאבל פליי מדהים של השורט-סטפ סת' גילדן והבסיס השני, עמית מגידו, שגם הובילו את ההתקפה עם שני סינגלים לכל אחד.

קרייזי פתחו את המשחק עם שבע ריצות, שהסתייעו בחמש הולכות של המגיש המתחיל של האילתים - איתמר אלגזי. בוריס יגודייב היה החלפה אפקטיבית, כאשר החזיק את קרייזי ריצ'רדס רק עם 5 ריצות בשאר המשחק. הירופמי גוטו הוביל את ההתקפה האילתית עם 3 חבטות, הכוללות 2 דאבלים, בזמן שיוסי גליקמן הכניס 4 נקודות.

שמשון היי-טק - עוצמה אילת 4:14

המגיש של שמשון היי-טק, שלום מנורה, הגיש במשך 6 אינינגים ונתן לגדי בוסין לסגור את האינינג השביעי, כשעד אז הירשו לאילת רק חמש חבטות בניצחון הקל. למנדי ניומן היה חסר רק טריפל כדי להשלים את הסייקל, כאשר לסטיו שריידר היה טריפל ושני סינגלים. לדיויד אקסלרוד היה 2 חבטות, הולכה ושיחק מצוין בתור בסיס שלישי בשביל בית שמש.

השילוב של שלום מנורה וגדי בוסין בהגשה גרם ל-7 סטרייקאאוטים ורק הולכה אחת, כאשר המגיש האילתי הצעיר בוריס יגודייב הוציא 4 בסטרייק-אאוטס והוליך 8.

ליגת הנשים - ISP תל אביב - בית שמש פיירבולס 15:16

בליגת הנשים, רוויטל ברלין(ISP ת"א) עשתה את נקודת הניצחון כאשר היו בסיסים מלאים והחובטת לקחה הולכה. ברלין הייתה החובטת המצטיינת של ISP, כאשר מינה וולף חבטה הומראן עבור בית שמש.

טבלאות הליגה

ליגת הגברים - בית א:

קבוצה ניצחונות הפסדים נקודות זכות נקודות חובה

טיגרס 2 0 26 18
דימונה 1 0 8 2
פנטיקון 1 1 26 18
ציון-טורס0 1 1 11

ליגת הגברים - בית ב:

קבוצה ניצחונות הפסדים נקודות זכות נקודות חובה

שמשון היי-טק 2 0 28 13
טוויסטרס 2 1 44 30
קרייזי ריצ'רדס1 1 27 27
דוגס 1 2 18 34
עוצמה אילת 0 2 12 27


ליגת הנשים:
קבוצה נצחונות הפסדים נקודות זכות נקודות חובה
דימונה 1 0 20 6
ISP תל-אביב 1 0 16 15
ירושלים 0 0 0 0
בית שמש 0 2 21 36

ליקוט והבאת הנתונים: מייכה ווינסטון ורועי אבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully