וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אוטאווה גמרה את הסיכויים של בפאלו

25.3.2006 / 11:43

הסנאטורס ניצחו בחוץ 1:3, והבטיחו כמעט סופית את הבית הצפון מזרחי. דאלאס ניצחה בפנדלים את שיקגו, פלורידה את הריינג'רס

בפאלו - אוטאווה 3:1

ניצחון במשחק הזה היה מקנה לסייברס איזושהי תקווה לקחת את הצפון מזרחי, אבל שערים של דניאל אלפרדסון ואנטואן ורנט בתוך שבע דקות מהפתיחה חיסלו את הסיכוי ובמקום זאת הסנאטורס הבטיחו מקום בפלייאוף. דניאל ברייה צימק אבל פטריק איבס חתם את התוצאה, כשהוא נעזר ב-28 עצירות של ריי אמרי, חלקן עם הרבה מאוד מזל.


קולומבוס - קלגארי 2:3

תקלה לא רצויה לפליימס, שנכנעו לשער של ג'ייסון צ'ימרה פחות משלוש דקות לסיום. צ'אק קובאסב ודיימונד לנגקוב הבקיעו לפליימס, אבל מני מלהוטרה וניקולאי זרדב איזנו פעמיים והכינו את הקרקע לצ'ימרה, ש-15 שעריו העונתיים הם שיא קריירה.


ניו ג'רזי - בוסטון 2:4

קן דנייקו פרס 1,283 משחקים על פני 20 עונות בקריירה - כולן במדי הדווילס. לא בכדי נתלתה החולצה מספר 3 באולם באיסט ראת'רפורד. השדים חגגו בניצחון עם שני שערים תוך שלוש דקות, של סקוט גומז ובראיין ג'יונטה (מספר 39). זאק פריס ופול מרטין כבשו את האחרים. מרטין ברודור נח וסקוט קלמנסן פתח לראשונה מזה שלושה חודשים ורשם 25 עצירות וניצחון.


פיטסבורג - איילנדרס 3:4 (הארכה)

האיילנדרס אומרים יפה שלום לסיכויי הפלייאוף המעשיים שלהם, כשדקה וחצי לסיום ההארכה הבטיח סידני קרוסבי שהפנגווינס לא יילכו לעוד שוט אאוט. ניו יורק כבר הוליכה 1:3, אבל אנדי הילברט וסרגיי גונשאייר כבשו, וכפו הארכה. שער מספר 25 לג'ייסון בלייק באיילנדרס.


פלורידה - ניו יורק ריינג'רס 2:2 (1:2 לפלורידה בפנדלים)

למרות ההפסד לריינג'רס אין סיבה להיות מתוסכלים עם הנקודה שהשיגו, כשיארומיר יאגר מבקיע את שער היובל העונה ומגיע ל-50 שערים בפעם השלישית בקריירה. כבוד לשחקן ענק. רוברטו לואונגו עם 25 עצירות בשער הפנת'רס, שאלמלא סלאמפ עצום בתחילת העונה היו יכולים להיות חזק בתמונה. פלורידה מרוחקת חמש נקודות מאטלנטה שבמקום השמיני.


דאלאס - שיקגו 2:2 (1:2 לסטארס בפנדלים)

לא אגיע לשוט אאוט עם דאלאס, לא אגיע לשוט אאוט עם דאלאס. זה מה שצריכים לרשום בכל קבוצה בליגה על הלוח, כשהסטארס הם 0-11 בפנדלים העונה. ברנדן מורו כבש בסיבוב השמיני של השובר שוויון המפרך והעניק לדאלאס ניצחון מספר 47. זה קרה אחרי שמארק בל איזן את התוצאה שנייה אחת לפני תום הזמן החוקי וכפה הארכה על המארחים. 24 עצירות ליוהאן הדברג, 22 לניקולאי חביבולין בצד השני.


אנהיים - נשוויל 3:6

המייטי דאקס ממשיכים להתברג עמוק וחזק בפלייאוף, בזכות שליש שני מופלא שכלל ארבעה שערים. האחראי העיקרי והטבח הראשי היה ראיין גטסלאף, עם רביעיית בישולים. שני שערים וצמד אסיסטים לטימו סלאני הפטיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully