וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הלילה של הקטנות

21.3.2006 / 14:48

אטלנטה ניצחה את בפאלו 0:5, ונשארה בתמונה למרות 2:4 של מונטריאול בוושינגטון. אנהיים גברה בחוץ על דאלאס ופלורידה על טמפה ביי

אטלנטה - בפאלו 0:5

ניצחון חשוב לת'ראשרס, שלא נתנו לקנדיינס לפתוח פער. ניצחון מספר 19 העונה, שיא מועדון באטלנטה, כשקרי להטונן שומר על רשת נקיה עם 20 עצירות, השאט אאוט השני שלו העונה. איליה קובאלצ'וק פתח את מסכת ההבקעות עם שער מספר 43, פטר בונדרה, סלאבה קוזלוב, סטיב מקארתי ויארוסלאב מודרי עם השערים הנוספים. בונדרה וקוזלוב הוסיפו בישול כל אחד.


ריינג'רס - בוסטון 2:5

מיקאל רוז'יבאל הבקיע שער אחד לריינג'רס ואחר כך טיגן עוד שניים, כשעוזר לו במטבח סטיב רוצ'ין עם שני בישולים משל עצמו. הנריק לונדקוויסט רשם 19 עצירות לריינג'רס, שהתקרבו עוד צעד להבטחת הבית האטלנטי.


וושינגטון - מונטריאול 4:2

ניצחון אולטרה חשוב לקנדיינס, ששומרים על יתרון נקודה מאטלנטה עם 73 במאזן הכללי ובעמדה 8 לפלייאוף. מייק קומיסארק רשם שער קריירה ראשון ולאחר שוויון של בראיין סאת'רבי הבקיעו הקנדים שלושה שערים בתוך שתי דקות - מידי מייקל ריידר, אלכסנדר פרזוגין ומת'יו דנדנו. אלכסנדר אובצ'קין צימק בשערו ה-44 העונה.


פלורידה - טמפה ביי 5:6 (הארכה)

זה היה קאמבק כמעט מושלם של הלייטנינג. מרטין סט. לואיס כבש צמד, ראיין קרייג ובראד ריצ'ארדס הוסיפו שער כל אחד ובתוך עשר דקות בשליש האחרון מחתה טמפה ביי פיגור 5:1 והישוותה. אבל בהארכה כבש אולי יוקינן, שבזמן הרגיל הכין שני שערים, והיטה את הכף עבור הפנת'רס. צמד לג'וזף סטאמפל מפלורידה.


דאלאס - אנהיים 2:1

אם הסטארס רצו לקחת את הביתיות במערב, החלום כנראה נגוז אחרי ההפסד הביתי למייטי דאקס. אחרי רצף של שמונה נצחונות ביתיים העלה אנטי מיטינן את דאלאס ל-0:1, ועשה רושם שהמסיבה תימשך. אבל אז הבקיעו אנדי מקדונאלד וסמואל פאהלסון, שניהם בשליש האחרון, והכריעו את המשחק. 24 עצירות לז'אן סבסטיאן ז'יגר בשער אנהיים.


נאשוויל - סט. לואיס 2:4

ניצחון חשוב גם לפרדאטורס, הנאבקים על מיקום לפלייאוף. סקוט ניקול הבקיע את שני השערים הראשונים במשחק, אחד מהם ביד קצרה, קימו טימונן ופול קארייה העלו ל-0:4. כריס מייסון מנע 28 חדירות, אבל פעמיים נכנע, לשערים מצמקים של סקוט יאנג וג'יי מקלמנט.


לוס אנג'לס - קולורדו 5:0

ניצחון מרשים לאווס והצהרת כוונות לקראת הפלייאוף. ג'ו סאקיק היה מצוין עם שני שערים ושתי הכנות, יאן לאפרייה, אנדרו ברונט ואנטי לאקסונן השלימו את המשימה. פטר בודאי נזקק ל-21 עצירות בלבד כדי לרשום את השאט אאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully