וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טגליבו פורש

20.3.2006 / 23:58

אחרי לבטים וספקולציות שנמשכו זמן רב, הודיע הקומישינר של ה-NFL: "אני הולך הביתה בזמן הנכון". מילא את התפקיד 16 שנים

סיומה של תקופה. מאז 1989 עמד פול טגליבו בראש ה-NFL וסייע להמשיך ולהפוך אותה לאחד המוצרים הנמכרים ביותר בארה"ב. טגליבו הודיע הלילה (בין שני לשלישי) כי הוא פורש מתפקידו לאחר 16 שנים בתפקיד.

"אני מאמין שהגיע הזמן הנכון להחליף אווירה ולפנות את הכסא", אמר טגליבו בן ה-65. "יש לנו סיכום בין הבעלים לקבוצות, חוזים ארוכי טווח עם הטלוויזיה, והרבה יסודות לכך שהליגה תמשיך להצליח. אני מעורב בענף מ-1969 ואמשיך לתרום לו".

המועמדים להחליפו בתפקיד הם ריץ' מק'קיי, מנכ"ל האטלנטה פאלקונס שהוביל תחת ניהולו את טמפה ביי לזכייה בסופרבול ב-2002, ורוג'ר גודל, המנהל המקצועי של הליגה. טגליבו ציין כי הוא מעוניין שהחילוף יהיה מהיר ושהחפיפה תושלם על הצד הטוב ביותר, שלא כמו שקרה כשהחליף את פיט רוזל.

"הוא תרם תרומה מדהימה לענף ולקבוצות", סיכם טום בנסון, בעלי הניו אורלינס סיינטס. "זו הייתה הפתעה, לא חשבנו שהרגע יגיע. אני מאחל לו בהצלחה", אמר ראלף ווילסון ג'וניור, בעלי הבפאלו בילס. "הוא ייזכר כאחד הקומישינרים הטובים בהיסטוריה של הספורט", אמר ג'ון מארה, בעלי הניו יורק ג'איינטס.

אוונס חתם לשלוש שנים

- טרל אוונס חתם בדאלאס לשלוש שנים. "אני כוכב בין כוכבים", אמר אוונס. המפגש עם אוונס יהיה מעניין עבור אוהדי דאלאס, לאחר שבמשחק בשנת 2000, כשהוא לובש את מדי סן פרנסיסקו, רץ התופס פעמיים למרכז המגרש וביזה את סמל המועדון אחרי שני טאצ'דאונים שהבקיע.

- הליונס לא ימצאו לג'ואי הרינגטון מקום בקבוצה בעונה הבאה. עם בואו של ג'ון קיטנה אמר המאמן רוד מארינלי: "ג'ואי לא בתוכניות שלנו בעונה הקרובה".

- ארון ברוקס, עד לעונה האחרונה הקוורטרבק של ניו אורלינס, מחפש קבוצה. אוקלנד הביעה עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully