וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: גם הקאנוקס חטפו מדטרויט

20.3.2006 / 15:06

הרד ווינגס באו לונקובר והחטיפו כהוגן למארחת - 3:7. אוטאווה ניצחה 3:4 בניו ג'רזי, טמפה ביי נעלה כמעט סופית את סיכויי האיילנדרס

ונקובר - דטרויט 7:3

הכנפיים האדומות השיגו ניצחון מספר 47 ועשו את זה עם התפוצצות בבריטיש קולומביה. ג'ייסון וויליאמס כבש צמד, פאבל דאטסיוק החדיר אחד וטיגן שניים וברנדן שנאהאן הבקיע את ה-31 שלו. כבר אחרי 11 דקות היתה התוצאה 0:3, כשאלכס אולד מתענה בשער. אנסון קרטר הבקיע את ה-28 שלו, מרקוס נסלונד את ה-29 לונקובר.


טמפה ביי - איילנדרס 2:5

האיילנדרס כבר ראו תמונה בה הם משתחלים איכשהו לפלייאוף, אבל כעת הם בפיגור של חמש נקודות ממונטריאול והמצב לא נראה מזהיר. ג'ון גרהאם עצר 30 דסקיות, וינס לקאבלייה הבקיע והכין ורסלאן פדוטנקו שבר את השיוויון בשער שנכבש עשר דקות לסיום. הלייטנינג פיגרו 2:1 והבקיעו שלושה שערים בשמונה דקות בשליש האחרון.


מינסוטה - קלגארי 3:2

עוד משחק טוב לג'רום איגינלה, שכבש שער ובישל אחד, לכריסטיאן הוסליוס חמש דקות לסיום, גול הניצחון. דיימונד לנגקוב עם השער הראשון לפליימס, מארק שוינאר ו-ווס וולץ איזנו פעמיים.


ניו ג'רזי - אוטאווה 4:0

איזה ניצחון מרשים של הסנאטורס. דני היטלי פתח את מסכת ההבקעות בשליש השני, ואליו הצטרפו פטריק איבס ואנטואן ורנט. זדנו חארה השלים את המכסה בשליש האחרון. ריי אמרי זכה בשאטאאוט, הגם שנזקק ל-22 עצירות בלבד.

אוטאווה מרשימה, טורונטו מנצחת בקושי

פיטסבורג - טורונטו 1:0

ניצחון חשוב במיוחד למייפל ליפס, שהושג בזכות מיקאל טלקוויסט עם 21 עצירות ושער של צ'אד קילגר שבע דקות לסיום. 22 עצירות למארק אנדרה פלרי, שוער הפנגווינס.


סן חוזה - קולורדו 5:6

המשחק של המחזור, עם שינויי מומנטום, כשלמרות פיגור 4:1 ו-5:3 האווס לא ויתרו ואיזנו ל-5:5. שער של אלין מק'קאולי מעט יותר מארבע דקות לסיום סגר עניין עבור השארקס. שני שערים לפטריק מרלו, שהעלה את מאזנו העונתי ל-31 שני בישולים לסטיב ברניה והכי חשוב - יקיר המדור, ג'ונת'ן צ'יצ'ו, הביא ב-41 שלו. שער מספר 21 למילאן היידוק בקולורדו.


קולומבוס - אנהיים 4:3

המייטי דאקס שמרו על סיכויי הפלייאוף אחרי שכבר פיגרו 3:1. טראוויס מואן וקורי פרי הישוו ל-3:3 בתוך דקה בשליש השני וג'פרי לופול כבש שער מספר 24 בדיוק בזמן, תשע דקות לסיום. שני בישולים לסקוט נידרמאייר.


שיקגו - פיניקס 3:2

סיכוי קלוש שבקלושים לקויוטיז להשתחל פנימה עדיין, בעיקר בזכות 34 עצירות של קרטיס ג'וזף. שני אסיסטים לסטיב רייפרכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully