וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אוטאווה ניצחה במפגש הפסגה

הסנאטורס הכניעו את בפאלו 2:4, וטיפסו למקום הראשון במזרח עם ההפסד של קרוליינה בתוצאה זהה לבוסטון. יאגר הגיע למאה נקודות

אוטאווה - בפאלו 2:4

זו הייתה ההזדמנות של הסייברס, במשחק על 4 נקודות, לתפוס פיקוד ולשנות מומנטום בבית הצפון מזרחי. אבל במקום זאת הם ספגו שער מידי בראיין סמולינסקי, שגם הכין אחד, וגם מפיטר שייפר, זדנו חארה וכריס קלי. מקסים אפינוגנוב ודניאל ברייה צימקו לסייברס, שלמרות הופעה עצומה של ראיין מילר (45 עצירות) ירדו קצרים.


בוסטון - קרוליינה 2:4

טים תומאס קיבל חוזה חדש בבוסטון (ראה למטה) וגמל עם 38 עצירות. אחרי 0:1 בשליש השני (פטריס ברג'רון) נכנס המשחק לסערה בשלישי. בראד בויס העלה את הברוינס ל-0:2, רוד ברינדאמור ואריק סטאאל (41) הישוו אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לבויס, שכבש עוד צמד ושלושער סך הכל במשחק. ההוריקנס ירדו למקום השני במזרח.


סן חוזה - דאלאס 3:3 (1:2 לסטארס בפנדלים)

מייק מודאנו היה כוכב המשחק של הסטארס, כשהבקיע שער, טיגן שניים וגם כבש אחד בפנדלים. אנטי מייטינן הבקיע את השני, והסטארס עם מאזן 0:10 בשוטאאוט העונה, לא מעט בזכות החטאה של יקיר המדור, ג'ונת'ן צ'יצ'ו (אנו מוחים דמעה בסתר). אחרי פיגור 0:2 עלו השארקס ל-2:3, אבל מודאנו גרר את המשחק להארכה בשער שנכבש 14 דקות לסיום.


מונטריאול - פיטסבורג 5:4

כשכריסטובאל הואה לא עומד בשער, דייויד אבישר עומד בשער. וכשאבישר עומד בשער, הקנדיינס סופגים. מונטריאול כבר הפכה פיגור 2:0 ליתרון 2:3 ו-3:4, אבל ראיין ויטני ואנדרה רוי הפכו. שער וצמד אסיסטים לג'ון לקלייר וראיין מלון, 42 עצירות למארק אנדרה פלרי בשער הפנגווינס. צמד לשלדון מארי במונטריאול.


ריינג'רס - טורונטו 2:5

יארומיר יאגר מצא דרך מהירה להגיע ל-100 נקודות: להשתולל על המגרש. זה עזר, כשהצ'כי התותח החדיר אחד ובישל עוד שלושה, על מנת לרשום ארבע נקודות במשחק. פיטר סיקורה כבש שניים, מייקל נילאנדר ופטר פרוחה עם השניים המשלימים. 33 עצירות להנריק לונדקוויסט.

הרד ווינגס עברו את אדמונטון

אדמונטון - דטרויט 3:3 (0:2 לרד ווינגס בפנדלים)

ג'ייסון וויליאמס הבקיע פנדל, הנריק זאטרברג הוסיף אחד והכנפיים עזבו את אדמונטון כשברשותם עדיין יתרון בחטיבת המערב, למרות שער שוויון של פרננדו פיסאני שתי דקות לסיום. זאטרברג הבקיע את שערו ה-35 והוסיף הכנה לשער.


וושינגטון - פלורידה 3:3 (0:1 לפנת'רס בפנדלים)

עדיין לא עבדה התקוה לאנשי מיאמי, שמרוחקים שש נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף. ג'ו ניוונדיק עם הפנדל היחיד שנכבש במשחק. הגיבור הגדול של המשחק היה דווקא כריס קלארק מוושינגטון, שהבקיע שלושער, שני טיגונים לאלכסנדר אובצ'קין. 37 עצירות לרוברטו לואונגו בפלורידה.


נאשוויל - קלגארי 4:9

התפוצצות כללית של הפרדאטורס, שהישוו את שיא שעריהם למשחק אחד. שבעה מ-13 השערים נכבשו בפאוור פליי. פול קארייה כבש שניים והכין אחד, מייק סילינג'ר טיגן ארבעה ומרטין אראט הבקיע אחד והוסיף פפריקה לשניים אחרים. "בואו רק נגיד שזה מסריח", סיכם שוער הפליימס, בראיין בושה.


לוס אנג'לס - סט. לואיס 1:3

הקינגס עשו את זה בדרך מעט יותר קונסרבטיבית. שון אייברי, מייקל קמלרי ואריק בלנג'ר הבקיעו את השערים, כולם בשליש האחרון לאחר שמייק גלומאץ העלה את הבלוז ליתרון.


אטלנטה - פילדלפיה 4:2

מכה לת'ראשרס, שקיוו לנצח כדי לשפר את סיכויי הפלייאוף שלהם. יום גדול במטבח ליוני פיטקאנן עם שלוש הכנות, שער מספר 28 בתוספת אסיסט למייק קנובל. 25 עצירות לאנטרו ניטימאקי.


- יוהאן הכט, הפורוורד של באפלו סאברס, ייעדר שבועיים בגלל פציעה חוזרת בברך.

- טים תומאס, שתפס העונה את תפקיד השוער הראשון בבוסטון, חתם על הארכת חוזה בקבוצה ל-3 שנים. תומאס נבחר בדראפט של 1994 ע"י קוויבק אבל שיחק את משחקו הראשון ב-NHL רק ב-2002 בבוסטון. את העונה הזאת הוא התחיל בקבוצה של בוסטון ב-AHL ונקרא חזרה לברואינס רק אחרי שהאנו טויבונן נפצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully