וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרל אוונס בדאלאס

18.3.2006 / 10:32

התופס יצטרף לקאובויס, בעסקה שפרטיה לא נמסרו ותוכרז בימים הקרובים. פטריק ראמזי עובר לג'טס, לוייר מילוי מצטרף לאטלנטה

בית חדש לטרל אוונס. התופס ששוחרר מהפילדלפיה איגלס מצטרף לביל פארסלס והדאלאס קאובויס. הודעה רשמית תצא בימים הקרובים. סוכנו של אוונס, דרו רוזנהאוס, סירב להגיב.

פטריק ראמזי יחזק בעמדת הקוורטרבק את הניו יורק ג'טס. הסילונים רצו קוורטרבק מחליף שיגבה את צ'אד פנינגטון עתיר הפציעות, ותחילה חשבו על טרייד שישלב בין ג'ון אייברהם, הקיצוני הגנתי שלהם, ומאט שאוב, הקוורטרבק המחליף של אטלנטה. הטרייד לא יצא לפועל, אמנם, אבל ניו יורק עדיין מעוניינת להעביר את אייברהם, כשהיעד הבא הוא סיאטל.

שורת החתמות מעניינות נוספות בליגה: גאס פררוט, שהיה קוורטרבק פותח במיאמי, חתם לשלוש עונות בסט. לואיס. ניו אינגלנד החתימה את רישה קאלדוול, עד לשנה שעברה בסן דייגו. הסייפטי לוייר מילוי, שנופה מבפאלו בחודש שעבר, חתם באטלנטה. ניו אורלינס צירפה לשורותיה את מייקל בנט, עם היסטוריה ארוכה של פציעות, שמינסוטה ויתרה עליו. בנט ישמש מחליף לבובת חרסינה אחרת, דוס מקאליסטר. קוונטין גריפין, לשעבר בברונקוס, הצטרף לצוות הרצים של קנזס סיטי (אחרי הכל, אף פעם אי אפשר לדעת מתי פריסט יפרוש). מיאמי החתימה לשלוש שנים את טראוויס מיינור, ששיחק בשורותיה, וגם בפאלו החזירה שחקן, התופס ג'וש ריד. פיטסבורג האריכה את חוזהו של מן הפינה דשיי טאונסנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully