וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הפייבוריטיות שמרו על מעמדן

ניצחון מספר 43 לבפאלו, 4:6 על וושינגטון. קרוליינה קצרה את ה-44, 3:5 על הריינג'רס וכמוה אוטאווה עם 3:4 על טמפה ביי

וושינגטון - בפאלו 6:4

ניצחון מספר 43 לסייברס, שהפכו את מאבק הפלייאוף שלהם לקרב על מיקום בלבד ועשו את זה בצורה דרמטית. דניאל בריירה, המצוי בכושר חייתי, כבש שניים ובישל שניים. אחרי שהסייברס כבר מצאו עצמם בפיגור 3:1, ברייה הבקיע צמד תוך שתי דקות בשליש השני, וכשראה את בן קליימר כובש את השני שלו ומעלה את הקפיטאלס ל-3:4, ואת דרק רוי מאזן, התרגז והכין את השניים שחתמו את המשחק, לאלס קוטאליק ומקסים אפינוגנוב. אלכסנדר אובצ'קין החיה הרעה הבקיע את ה-43 שלו.


קרוליינה - ריינג'רס 3:5

מרטין גרבר מנע 41 נסיונות הבקעה ודאג וייט הבקיע צמד, כדי להעניק להוריקנס ניצחון מספר 44 העונה, 27 בבית ו-94 נקודות - שלושה שיאי מועדון שהושגו בעונת 1986/87, כשהקבוצה שיחקה בהארטפורד, קונטיקט. שני שערים למייקל נילאנדר בניו יורק.


טורונטו - בוסטון 4:4 (0:1 למייפל ליפס בפנדלים)

מאטס סונדין ערך קרב פרטי עם מארקו סטורם. אחרי שמרטי ריזונר העלה את בוסטון ל-0:1, סונדין הישווה וראה את סטורם כובש צמד כדי לפתוח יתרון 1:3 לברוינס. ג'ייסון אליסון (ליפס) וגלן מארי (ברוינס) כבשו בהתאמה, ואז, בפרק זמן של 35 שניות, הבקיע סונדין את השני שלו ובישל לבראיין מק'קאבי את השיוויון. בפנדלים דאג דארסי טאקר להבקיע ומיקאל טלקוויסט (28 עצירות במשחק) לשמור על רשת נקיה.


אוטאווה - טמפה ביי 3:4

הסנאטורס פיגרו 3:1 ושער של אנדריי מזארוס 15 שניות לסיום השליש השני עורר בהם השראה, כשהצמד דני היטלי ודניאל אלפרדסון מתחיל לעבוד. אלפרדסון הכין להיטלי, שכבש ארבע דקות מפתיחת השליש השלישי, והבקיע בעצמו בדרמטיות שבע שניות לסיום. צמד לוינס לקאבלייה בשורות הלייטנינג. 1:7 לריי אמרי בשער, מאז נטל את המסכה מדומיניק האשק הפצוע.

האיילנדרס השביתו את הדווילס

ניו ג'רזי - ניו יורק איילנדרס 6:1

ריק די פייטרו נזקק ל-16 עצירות בלבד, כשההתקפה עבדה היטב עם צמד של אלכסיי יאשין ושער ושני אסיסטים של שון ברגנהיים. רצף הנצחונות של האיילנדרס עומד על 4.


מינסוטה - אדמונטון 2:1

הסיפור של המשחק היה דוויין רולוסון, שוער אדמונטון, שהועבר לפני ימים ספורים ממינסוטה. התשובה של רולוסון היתה 30 עצירות, כשכריס פרונגר וראיין סמית' מקנים בצד ההתקפי את הניצחון. 27 עצירות למני פרננדז בשער הויילד. "אני מתחיל להרגיש בנוח עם החבר'ה החדשים", אמר רולוסון.


נאשוויל - ונקובר 0:5

תומאס ווקון השיג שאט אאוט שלישי העונה, כשרשם 31 עצירות בניצחון של הפרדאטורס. סקוט סאליבן הכין שלושה שערים, דן האמהויס עם שער ואסיסט, כשסקוטי אפשל, ג'ורדין טוטו וג'ארד סמית'סון מבקיעים את האחרים.


לוס אנג'לס - פיניקס 6:2

אחרי 13 משחקים רצופים, הקויוטיז סוף סוף יוצאים מלוס אנג'לס עם ניצחון. דייב סקאצ'רד מפיניקס חטף מחבט לאף ושבר אותו, אבל חזר והוכיח שהוקי משחקים יותר טוב עם איברים מפורקים, כשכבש שער. שער ושני אסיסטים לג'ף סנדרסון.

חדשות הליגה

- מגן קולומבוס, בריאן ברארד, שנפצע ב-27 בינואר, ייאלץ לעבור ניתוח בגבו ויעדר עד סוף העונה. לברארד 12 שערים ו-20 אסיסטים ב-44 משחקים.

- יתכן שבפאלו סייברס, אחת מהפתעות העונה, תיאלץ להסתדר ללא מאמנה, לינדי ראף, למשך מספר משחקים, לאחר שאצל בתו התגלה גידול לא מזוהה במוח.

- חדר ההלבשה של הניו יורק איילנדרס ניזוק קשות מהצפה שנגרמה עקב פיצוץ בצינור. משחק הבית הבא של האיילנדרס יהיה ב-21 לחודש נגד מונטריאול ולא בטוח שהנזק יתוקן עד אז. המקרה חיזק את רצונו של הבעלים, צ'ארלס וונג, באולם חדש. לטענתו האולם הנוכחי, "נאסאוו קולוסיאום", מיושן והקומישינר, גארי בטמאן, מסכים איתו. "לאוהדים מגיע יותר" אומר בטמאן, "אם לא היתה קבוצה שמשחקת באולם הזה ומישהו היה אומר לנו שהוא רוצה להביא לשם קבוצה, התגובה שלנו הייתה 'אתם עושים צחוק'".

- משרדי ההנהלה של ונקובר קנוקס פונו לכמה שעות, בגלל אבקה לבנה חשודה שהתגלתה במעטפה שהגיעה למשרד. המעטפה היתה מיועדת לשחקן הקבוצה, טוד ברטוזי. ברטוזי הורחק, כזכור, בסיום העונה הקודמת (לפני שנתיים) לאחר שתקף בפראות בזמן משחק את סטיב מור, שחקן קולורדו אוואלאנש, וגרם לשבר בצווארו. שיתופו של ברטוזי בנבחרת קנדה לאולימפיאדה גרם למחאות רבות של אוהדי הוקי. סטיב מור לא חזר לשחק עדיין.

- הנהלת הליגה שוקלת אפשרות להרחיב את הפלייאוף, כך שיכלול 20 קבוצות (במקום 16 כיום) במסגרת השינויים שהחלה להכניס בליגה כדי להגביר את העניין של הקהל. בסקר נשאל שחקן אחד מכל קבוצה מה דעתו על השינוי. 80 אחוז מהנשאלים התנגדו לשינוי ותמכו בהשארת המצב הקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully