וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: ניצחון לדטרויט, הפסד לקרוליינה

12.3.2006 / 14:56

קרב צמוד בין ראשי החטיבות, כשהרד ווינגס ניצחו את שיקגו 4:6, וההוריקנס שוב נכנעו לפלורידה. הקנדיינס כיבדו את ברני ג'ופריון, שמת בלילה

דטרויט - שיקגו 4:6

הרד ווינגס נזקקו ליכולת טובה של סטיב אייזרמן בן ה-40, שכבש שני שערים, ושל ברנדן שנאהאן, שבישל שלושה, כדי לעבור את הבלקהוקס העיקשים, שמתחו אותם בשני השלישים הראשונים. שער מספר 24 לגולש שלנו, פאבל דאטסיוק, והרד ווינגס עלו למקום הראשון הכללי (שיבטיח להם ביתיות במידה שיגיעו לגמר, אם וכאשר).


פלורידה - קרוליינה 3:4 (הארכה)

או-או. לתקלה הזו לא ציפו בקרוליינה, ולשאיפות פלייאוף לא ציפו במיאמי, אבל פתאום יש. רוברטו לואונגו הציל 39 דסקיות, והפנת'רס שטפו את ההוריקנס לילה שני ברציפות. שער ניצחון לג'ואל קוויאטקובסקי, שער ואסיסט לאולי יוקינן. ההוריקנס כבר הובילו 1:3, לפני שחטפו מג'ון סים וג'וזף סטאמפל.


פילדלפיה - בפאלו 6:5

אחרי יתרון 0:2 בשליש הראשון, סיימו הקבוצות את השני עם 3:4 לבפאלו, שעדיין היתה קצרה בשער. בפיגור 5:4 הבקיע כריס דרורי בפאוור פליי, וחמש שניות לתום הזמן החוקי כבש גם מייק גריר. דניאל ברייה, המצוי בכושר מעולה, הבקיע אחד וטיגן שניים. שער מספר 38 לסיימון גאניה בפילדלפיה.


סן חוזה - נשוויל 2:3 (הארכה)

ג'ו ת'ורנטון רשם רק נקודה אחת, אבל היא היתה חשובה במיוחד, כששלוש דקות בתוך ההארכה הסיט לכריסטיאן ארהוף, שכבש והעניק את הניצחון ה-30 העונה לכרישים. מיודענו חביב המחלקה ג'ונת'ן צ'יצ'ו עם שער מספר 36 העונה. אוהבים אותך, ג'וני.


בוסטון - איילנדרס 3:1

הברוינס בהתפרקות בעוד האיילנדרס לא ויתרו על האפשרות לפלייאוף. בראיין ליץ' העלה את בוסטון ליתרון, מייק יורק, טרנט האנטר ואלכסיי יאשין הגיבו. 32 עצירות לריק די פייטרו, האיילנדרס 1:5 מאז החזרה מפגרת טורינו.


טורונטו - טמפה ביי 1:5

מי שנראים כקורסים הם הלייטנינג, שכרגע קיים ספק גדול באשר ליכולתם להגן על התואר. ג'ייסון אליסון הבקיע שניים והכין אחד, מיקאל טלקוויסט עם 29 עצירות.

הואט! הואט! הואט!

מונטריאול - ניו יורק ריינג'רס 0:1

כריסטובאל הואט מקבל את אות המדור לשוער הכלי כלי פטיש אוויר של החודש, אחרי ששוב השבית קבוצה שלמה לאורך 60 דקות. 26 עצירות הספיקו לשוער המצוין להמשיך לייבש את דייויד אבישר על הספסל ולהעניק לקנדיינס ניצחון מספר 31. קרייג ריבט עם השער היחיד במשחק, בשליש הראשון.

המשחק נפתח בדקת דומיה לזכרו של ברני ג'ופריון, שחקן הקבוצה לשעבר וחבר היכל התהילה, שמת באטלנטה בגיל 75. הוא זכה בשישה גביעי סטנלי עם הקבוצה, ונפטר לאחר סרטן ממושך. חולצתו עם הספרה 5 נתלתה בגג האולם.


קולומבוס - אדמונטון 3:4 (הארכה)

ניקולאי זרדב וסרגיי פדורוב היו אחראים לניצחון במשחק, כשכל אחד מהם כובש אחד ומבשל שניים. הבישול האחרון היה בשותף (כמו בגוגואים) לרוסטיסלאב קלסלה דקה לסיום ההארכה. אסיסט לסרגיי סמסונוב, הרכש הטרי שהגיע לאדמונטון מבוסטון.


פיטסבורג - ניו ג'רזי 3:6

בכל פעם שהפנגווינס מנצחים, כל מיני אנשים כמו מארק קיובאן שמחים. סידני קרוסבי העלה את מאזנו השנתי ל-31 שערים ואנדי הילברט הבקיע אחד וטיגן אחד. שני אסיסטים לסרגיי גונשאייר.


סט. לואיס - לוס אנג'לס 1:1 (0:1 לקינגס בפנדלים)

ניצחון לקינגס, שכבר מריחים פלייאוף עם ה-36 שלהם. זה קרה בדרך הקשה, כשלוק רוביטאיי הבקיע את הפנדל היחיד בשוטאאוט. 31 עצירות למת'יו גארון, יכולת טובה גם לשוער הבלוז, פטריק לאלים, במשחקו השני מאז חזר מהמיינורס.


פיניקס - אנהיים 5:3

ניצחון 30 למייטי דאקס. שער מספר 28 לטימו סלאני ו-21 לג'ף סנדרסון. רוב נידרמאייר חזר לכבוש אחרי בצורת ארוכה שנמשכה כמעט שלושה חודשים, ועשה את זה בסטייל עם צמד. "אני מודה שזה היה מייאש", אמר, "נחמד לתרום לקבוצה".


ונקובר - דאלאס 2:1

הסטארס עדיין לא מוותרים על האפשרות להדביק את קרוליינה. הנריק סדין הבקיע לקנוקס, אבל ראה איך מייק מודאנו מבקיע צמד בתוך עשר דקות בשליש האחרון. 31 עצירות של אלכס אולד לא הספיקו לונקובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully