וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אוטאווה מתקרבת לקרוליינה

11.3.2006 / 12:01

ההוריקנס הפסידו לפלורידה, והסנאטורס קיצצו לחצי את ההפרש במזרח, עם ניצחון 1:3 על אטלנטה, שרואה את הפלייאוף מתרחק

אטלנטה - אוטאווה 3:1

שתי שאיפות שונות היו לקבוצות במגרש: אוטאווה חושבת על הבטחת הביתיות במזרח, אטלנטה על כרטיס לפלייאוף. אבל שליש אחד הספיק לסנאטורס לסגור עניין, ועם ההפסד של קרוליינה הם צימקו את ההפרש לשתי נקודות בחטיבה. דניאל אלפרדסון, כריס קלי ובראיין סמולינסקי כבשו בתוך מעט יותר משלוש דקות בשליש הראשון, ומכאן המשחק הפך לחתול ועכבר, כששער של איליה קובאלצ'וק בשליש השני (ה-41 שלו) רק מצמק. דני היטלי חזר לאטלנטה לראשונה מאז הועבר בטרייד לפי בקשתו, וספג שריקות בוז צורמות. היטלי, רוקי השנה ב-2002, נסע במכונית בה נהרג בן קבוצתו, דן סניידר, ב-2003, וביקש להשאיר את הטרגדיה מאחוריו. הקהל, מן הסתם, לא מת עליו, אבל החזרה הראשונה שלו לעיר הייתה נעימה, לפחות מבחינת התוצאה.


איילנדרס - טורונטו 1:1 (0:1 לאיילנדרס בפנדלים)

מה המשותף לאדי בלפור ומרטין ברודור? שני שוערים קנדים שפשוט לא יכולים על מירוסלאב סאטאן בפנדלים. אחרי שהכניע את ברודור פעמיים בשבועיים החולפים, סאטאן מצא קורבן חדש וכבש את שער השוט אאוט היחיד במשחק. בראיין מקאבי עם שער היתרון לטורונטו, סאטאן הכין אסיסט לרוברט נילסון שהישווה. 22 עצירות לריק די פייטרו בשער האיילנדרס.


וושינגטון - ניו ג'רזי 3:3 (2:3 לדווילס בפנדלים)

ובצד של ברודור, לפחות הלילה היתה נחת בפנדלים, למרות שהדווילס הזיעו מאוד קשה. השוער עצר דסקית של בן קליימר כדי להעניק לקבוצתו ניצחון בשוטאאוט, אחרי שכבר פיגרה 2:0 במשחק. מאט פטינגר ובראיין מויר העלו את וושינגטון ליתרון, בראיין ג'יונטה (שער מספר 35) וסקוט גומז בצמד הפכו, ודניס זוברוס הבקיע בפאוור פליי 34 שניות מתום הזמן החוקי. אלכסנדר אובצ'קין הבקיע בשבעת המשחקים הקודמים, והרצף נעצר כאן.


פלורידה - קרוליינה 5:3

תקלה חמורה להוריקנס, שבאו כפייבוריטים וחטפו בראש. רצף של שישה נצחונות לקרוליינה נעצר כאן, בזכות אולי יוקינן, הנון-טרייד המדובר בליגה. יוקינן כבש שניים (30 במאזן) ובישל אחד כדי להעלות את קבוצתו ל-1:3 ול-2:4 ולמעשה לסגור עניין. 24 עצירות לרוברטו לואונגו.


סט. לואיס - מינסוטה 1:2 (הארכה)

25 שניות באקסטרה הספיקו ללי סטמפניאק להטביע חותמו על המשחק, כשקרטיס סנפורד עוזר לו בשער עם 22 עצירות. טימופיי שישקאנוב עם השער לסט. לואיס, מריאן גבוריק עם ה-30 שלו לויילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully