וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: דטרויט בורחת במערב

10.3.2006 / 21:10

הרד ווינגס ניצחו את לוס אנג'לס 3:7, וניצלו מעידה של דאלאס, עם הפסד 1:0 לקלגארי. מכה לקולורדו: מארק סבאטוס סיים את העונה

דטרויט - לוס אנג'לס 3:7

הקינגס טעמו קצת מזרוע הרד ווינגס. אחרי שהגיבו פעמיים לשערים של דטרויט, ראו המלכים את הרד בול עושים להם כנפיים עם צמד של הנריק זאטברג המצוין, כשרוברט לאנג מוסיף שער ואסיסט. דטרויט ניצחה בפעם ה-42 העונה, ומתקרבת לראשות חטיבת המערב.


קלגארי - דאלאס 1:0

מלאכתה של דטרויט נעשתה גם בידי הפליימס, כשמיקה קיפרוסוף מציג משחק חולני שמסתיים עם 39 עצירות שלו ושאט אאוט שמיני העונה, בראש טבלת שוערי הליגה. שער של דיימונד לאנגקוב בדקה ה-15 סגר עניין.


בפאלו - טמפה ביי 5:8

הסקור הגבוה של הלילה נרשם בזכות שליש אחרון מצוין של הסייברס, שאחרי שיוויון של מרטין סט. לואיס פתחו לרווחה את המשחק עם שער של תומאס ואנק ושניים של דרק רוי. רוי הבקיע אחד מוקדם יותר כדי לרשום קסם-כובע שני בקריירה. הוא גם הוסיף אסיסט. שני שערים לג'יי פי דומונט, כשבלייטנינג בולט בראד ריצ'רדס המצוין עם שער ושלושה אסיסטים.


בוסטון - מונטריאול 3:0

כריסטובל הואט ראה שהקנדיינס הביאו את דייויד אבישר ושלח מסר לשווייצרי: אם אתה רוצה חולצת הרכב, תצטרך להילחם. 28 עצירות של הואט היקנו לו שאט אאוט שני ברציפות על הברוינס. מייקל ריידר הכין לאלכסי קובאלב ושלדון סוראי, תומאס פלקאנץ חתם את התוצאה. 38 עצירות לטים תומאס בשער הברוינס.


סן חוזה - אדמונטון 2:5

אחרי שבשליש השני עמדה התוצאה על 2:2, הגיעו ג'ו ת'ורנטון ששבר את השוויון וסטיב ברנייה, שחתם עם צמד את התוצאה. ברנייה גם הוסיף אסיסט. מילאן מיכאלק, שפתח את מסכת ההבקעות של השארקס, בישל פעמיים.


שיקגו - קולורדו 2:1

אחרי הטרייד על דייויד אבישר ממשיך פיטר בודאי לנצל את העובדה שעם הפציעה של חוזה תיאודור, הוא השוער הראשון של האווס. 26 עצירות של בודאי, שנעזר בשער של אנטי לאקסונן בשליש האחרון כדי לעבור את הבלקהוקס. 22 עצירות לניקולאי חביבולין בשער שיקגו.


ונקובר - נאשוויל 3:2 (הארכה)

דייויד לגוואנד הופך להיות שחקן המפתח של הפרדאטורס. לגוואנד שוב כבש שער ניצחון, והפרדאטורס בעמדת זינוק טובה לאירוח הסדרה הראשונה בפלייאוף. אנסון קרטר והנריק סדין העלו את הקאנוקס פעמיים ליתרון, סקוט סאליבן איזן והכין את הקרקע ללגוואנד. 23 עצירות לתומאס ווקון.


קולומבוס - פיניקס 4:5

החבר'ה של גרצקי יראו כנראה את הפלייאוף מהבית, אחרי שריק נאש, יאן הרדינה, ניקולאי זרדב, מייקל רופ וג'ייסון צ'ימרה הבקיעו לבלו ג'אקטס. קולומבוס הכפילה את מאזן שעריה מאז החזרה מהפגרה, כשבארבעת משחקיה הקודמים מאז אולימפיאדת טורינו כבשה רק חמישה שערים.

חדשות הליגה והמירוץ לפלייאוף

מארק סבאטוס, הרוקי של קולורדו, מלך השערים של הקבוצה עד עכשיו, סיים את העונה עם פציעה בכתף. האווס עוד הספיקו לפני תום מועד ההעברות להביא את ג'ים דאווד משיקאגו תמורת בחירת סיבוב רביעי בדראפט.

הטרייד דדליין עבר, כשהמעבר הגדול היה החילוף בין אבישר לתיאודור. בטריידים אחרים העבירה לשורותיה ונקובר את קית' קארני מאנהיים, אריק ויינריך מסט. לואיס ושון בראון מניו ג'רזי. קרוליינה צירפה את הפורוורד הותיק מארק רצ'י בן ה-38 שהגיע מפיטסבורג, אדמונטון העבירה לשורותיה את השוער דוויין רולוסון ממינסוטה והריינג'רס הנחיתו בניו יורק את סאנדיס אוזולינש, שבע פעמים אולסטאר, שמגיע מהמייטי דאקס.

השמועות החמות היו על טרייד של אולי יוקינן מפלורידה, אבל הפנת'רס החתימו אותו לארבע שנים על 21 מיליון דולר.


המירוץ למאי:

מזרח

1. קרוליינה 91 נקודות
2. אוטאווה 87
3. ריינג'רס 81
4. בפאלו 85
5. פילדלפיה 80
6. ניו ג'רזי 72
7. טמפה ביי 71
8. מונטריאול 69
---------------
9. אטלנטה 66


מערב

1. דטרויט 89
2. דאלאס 86
3. קלגארי 79
4. נאשוויל 81
5. קולורדו 78
6. לוס אנג'לס 76
7. ונקובר 76
8. אדמונטון 74
-----------------
9. אנהיים 70

סייע בהכנת הידיעה: רז מיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully