וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: לא היום של המוליכות

9.3.2006 / 17:26

קרוליינה הפסידה בפנדלים לפילדלפיה, אוטאווה הופתעה עם 6:2 במיאמי לפנת'רס. טרייד שוערים: אבישר למונטריאול, תיאודור לקולורדו

פלורידה - אוטאווה 2:6

הסנאטורס ציפו לניצחון מספר 42, אבל נכנעו לשני שערים ואסיסט של ג'וזף סטאמפל ועוד צמד של ניית'ן הורטון. אחרי שסטאמפל העלה את פלורידה ל-0:1 הישווה פטר שייפר, אבל אז הבקיעו הורטון (צמד), סטאמפל ומרטין גלינאס וסגרו עניין. אנטואן ורנט עוד צימק אבל רטיסלאב אולס סגר עניין. 33 עצירות לרוברטו לואונגו.


אטלנטה - ניו יורק ריינג'רס 2:2 (2:3 לת'ראשרס בפנדלים)

מריאן הוסה יכול היה לסגור עניין בזמן החוקי אבל העדיף לחכות לשוט אאוט כדי לדפוק את הפנדל המכריע ולהקנות לת'ראשרס ניצחון שביעי בתשעה משחקים, וכעת הם רחוקים נקודה אחת ממונטריאול שבמקום המוליך לפלייאוף. איליה קובאלצ'וק כבש את שערו ה-40, יארומיר יאגר ענה עם ה-43 לריינג'רס. 32 עצירות לקרי להטונן בשער אטלנטה.


פילדלפיה - קרוליינה 2:2 (1:2 בפנדלים)

לפליירס היה את המזל שלא היה לריאל מדריד, ושער שהבקיע פרדי מאייר 0.2 שניות (!) לסיום המועד החוקי שלח את המשחק להארכה. בפנדלים כבשו פטר פורסברג וסיימון גאנייה, ושלחו את ההוריקנס עם הפסד מאכזב מפילי. ג'סטין וויליאמס וריי וויטני כבשו פעמיים, כשבתווך משווה אר. ג'יי אומברגר לפני השוויון של מאייר. 33 עצירות לאנטרו ניטימאקי בשער פילי.


וושינגטון - פיטסבורג 3:6

אלכסנדר אובצ'קין נפגש עם סידני קרוסבי והבהיר לו דרך שער מספר 42 העונה וצמד אסיסטים מי צריך להיות רוקי השנה. שלושה אסיסטים לבראיין מויר בשורות המנצחים, כשקרוסבי מסתפק באסיסט אחד.

זקן בעד צעיר

טרייד שוערים מעניין בין האוולאנש לקנדיינס, כשקולורדו נתנה למונטריאול את דייויד אבישר השווייצרי וקיבלה תמורתו את חוזה תיאודור הותיק. זהו הטרייד השני בהיסטוריה ששולח שוער מדרגה ראשונה ממונטריאול לדנבר, אחרי פטריק רואה, שעשה זאת ב-1996.

ת'יאודור פצוע כרגע בעקבו והאווס מקווים שיחזור לקראת הפלייאוף. בינתיים ימשיכו להשתמש בפיטר בודאי ו-ויטאלי קולסניק. זה היה הטרייד המשמעותי הראשון לקראת הדד ליין, שיפוג הלילה. אבישר, אגב, החליף את רואה בשער קולורדו לאחר שהאחרון פרש בסיום עונת 2002/03.

סייע בהכנת הידיעה: רז מיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully