וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: קרוליינה התגברה גם על הריינג'רס

7.3.2006 / 15:44

ההוריקנס דורסים כל מה שזז, וניצחו בניו יורק 1:2, בדרך ל-43 שלהם. אוטאווה השתיקה את טמפה ביי 0:4, פילדלפיה ניצחה את מונטריאול בפנדלים

ניו יורק ריינג'רס - קרוליינה 2:1

ההוריקנס לא נבהלו גם מהמדיסון סקוור גארדן כשבקרב הזה נקם מרטין גרבר בהנריק לונדקוויסט. גרבר, שוער שוויץ, הובס על ידי לונדקוויסט והשבדים באולימפיאדה. השוער חזר לתפוס את מקומו במקום קווין וויקס, אבל הפסיד בבכורה שלו מאז הזכיה בזהב, בעיקר בגלל 37 עצירות של מזון התינוקות. קווין אדאמס וג'סטין וויליאמס הבקיעו להוריקנס, שרשמו ניצחון 43 העונה, סטיב רוצ'ין צימק שלוש דקות מפתיחת השליש האחרון.


פילדלפיה - מונטריאול 4:4 (1:2 לפליירס בפנדלים)

למרות פיגור 2:0, 3:1 ו-4:2, לא נואשו הקנדיינס, שהישוו ממחבטיהם של מייק ריביירו ושלדון סוראיי, שאיזן בשער פאוור פליי פחות משתי דקות לסיום. אבל בפנדלים הבקיעו פטר פורסברג ופטר נדבד, והפליירס נחלצו בעור שיניהם. שער ואסיסט לפורסברג גם במשחק עצמו, שני אסיסטים לסיימון גאנייה. צמד שערים לריביירו אצל מונטריאול.


וושינגטון - ניו יורק איילדרס 2:5

אלכסנדר אובצ'קין המפלצתי הבקיע צמד והעלה את מאזנו השנתי ל-41, ואם זה לא מספיק גם הוסיף אסיסט. הוושינגטון "אובצ'קין" קפיטאלס הסתייעו גם בשער ואסיסט של ג'ף פריזן וב-40 עצירות של אולאף קולזיג. ארון אשאם וג'ואל בושארד עם השערים לאיילנדרס.


אטלנטה - פלורידה 3:3 (0:1 לת'ראשרס בפנדלים)

סלאבה קוזלוב קירב את הת'ראשרס אל פלייאוף ראשון בתולדותיהם (טוב - לא ממש קירב, אבל לפחות השאיר סיכוי) עם השער היחיד בשוט אאוט. אטלנטה הובילה שלוש פעמים (שער 30 העונה למריאן הוסה), פלורידה הישוותה שלוש פעמים. שלושת האסיסטים לת'ראשרס במשחק שייכים לגרנט אקסלבי.


טמפה ביי - אוטאווה 4:0

אין דומיניק האשק? אין בעייה. ריי אמרי דפק הופעה של 31 עצירות ושאטאאוט שני העונה, והסנאטורס שייטו מעל הלייטנינג, למרות הופעה סבירה של שון ברק, עם 30 עצירות. אנטואן ורמט, ג'ייסון ספזה, מייק פישר ופיטר שייפר עם השערים. האלופה, עם מאזן 4-25-32, יוצאת לסדרה של חמישה משחקי חוץ, וההפסד הזה לא בא לא טוב במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully