וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר: השיחות שוב נתקעו ב-NFL

6.3.2006 / 14:55

הצדדים שוב לא הגיעו להסכמה. הריידרס שיחררו את קולינס, הרדסקינס את ארינגטון. משחקי הספרינג טריינינג יצאו לדרך בבייסבול

אחרי שנדמה היה שמשבר תקרת השכר ב-NFL ייפתר, שוב נתקעו השיחות בין הצדדים. כל שאמר דובר הליגה, גרג איילו, הוא ש"השיחות נתקעו" בלי להסביר.

המשמעות היא ששחקנים ותיקים יהפכו מהר מאוד לקורבנות התקרה ויהיו מועדים לשיחרור, מכיוון שהתקרה הנוכחית קבועה על 94.5 מיליון דולר. והקורבנות הראשונים כבר נרשמו. קרי קולינס, הקוורטרבק של אוקלנד, שוחרר, כמוהו הסנטר של הניו יורק ג'טס, קווין מאוואי בן ה-35 (שכפי הנראה היה מנופה בכל מקרה). צ'אד פנינגטון ניצל מחיתוך מוקדם לאחר שהסכים לבסוף לשפץ את חוזהו עם הג'טס.

שחקן משמעותי אחר שנופה הוא לאוואר ארינגטון, הליינבקר הותיק של וושינגטון, ששיחק שלוש פעמים בפרובול. ג'ף גארסיה עומד לחתום בפילדלפיה כקוורטרבק המחליף לדונובן מקנאב.

מי שקיבל סוף סוף חוזה הוא שון אלכסנדר, בעונה האחרונה שחקן הפרנצ'ייז של סיאטל, שחתם לשמונה עונות, בהן ישתכר 62 מיליון דולר. זהו החוזה הגבוה בהיסטוריה של הליגה לרץ אחורי.

הקומישינר פול טאגליבו הבטיח לקנזס סיטי, שאם תשפץ את איצטדיון "ארוהד" תוכל לארח את הסופרבול ב-2015.

חקירת נסיבות מותו של פאט טילמן באפגניסטן הפכה באופן רשמי לקרימינלית. בשלב זה, מסרו בפנטגון, אין אף חייל ספציפי שהחקירה מכוונת נגדו. טילמן נורה מאש, שבגרסה הראשונית נמסרה כאש אויב, אולם לאחר מכן התברר כי זו הייתה אש מכוחות חיילי ארה"ב. החשד הוא שקצינים השמידו מהר את הראיות ואף העלימו אותן מאחיו, ששירת גם הוא במדינה באותו זמן.

קירבי פאקט סובל משבץ

קירבי פאקט בן ה-44, שחקן המינסוטה טווינס לשעבר שנכנס להיכל התהילה, מאושפז במצב קשה בבית החולים, לאחר שלקה בשבץ. האאוטפילדר הותיק נמצא בבית חולים בסקוטסדייל אריזונה, ולדברי המאמן, רון גארדנהאייר, האווירה בקבוצה "קשה". טורי האנטר סירב לפתוח את המשחק מול הבוסטון רד סוקס בשל האירוע. הטווינס ניצחו 1:5.

הרפובליקה הדומיניקנית, המתכוננת לוורלד קלאסיק, גברה על יוסטון 8:12. אטלנטה ניצחה את נבחרת הולנד 0:4, פוארטו ריקו את הניו יורק מטס 1:6 וארה"ב את סן פרנסיסקו 7:11.

דייויד וולס, שהודיע תחילה על לבטיו ורצונו לפרוש מבייסבול או לעבור לקבוצה אחרת, יישאר בבוסטון רד סוקס. המגיש השמאלי אמר כי מבחינתו אין בעייה להעביר את העונה בבוסטון לפני הפרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully