וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: כוכבים פינים

6.3.2006 / 14:40

יוסי יוקינן ויירי להטינן עזרו לדאלאס לרשום ניצחון 40, 2:7 על שיקגו. סט. לואיס ניצחה בונקובר, קולומבוס באנהיים

שיקגו - דאלאס 7:2

יוסי יוקינן כבש אחד ובישל אחד, יירי להטינן רשם גם הוא שער עם שתי הכנות בנוסף, והסטארס קצרו את הניצחון ה-40 העונה. ג'ייסון ארנו כבש צמד לדאלאס, שרצף המשחקים שלה ללא הפסד מול הבלקהוקס עלה ל-13. 18 עצירות של מרטי טורקו שיפרו את מאזנו האישי ל-1-0-10 נגד שיקגו.


אדמונטון - נאשוויל 2:3

שער של כריס פרונגר בהארכה, השני שלו במשחק, היקנה לאוילרס את הניצחון. סקוטי אפשל העלה את הפרדאטורס ל-0:1, ראיין סמית' הישווה בדקה ה-14 ופול קארייה החזיר את היתרון לנאשוויל דקה מאוחר יותר. אבל אז נכנס פרונגר לפעולה, עם שער שוויון שש דקות בתוך השליש השלישי ועם השער המנצח. 39 הצלות לא עזרו לתומאס ווקון בשער נאשוויל.


אנהיים - קולומבוס 2:2 (0:1 לבלו ג'אקטס בפנדלים)

ריק נאש הבקיע את הפנדל היחיד שחדר לרשת בשוטאאוט, והבלו ג'אקטס יצאו עם ניצחון מאנהיים. הם יכלו לעשות את זה עוד בזמן החוקי, אבל שער של אנדי מקדונלד פחות משלוש דקות לסיום שלח את המשחק להארכה. ז'אן סבסטיאן ז'יגר מנע 32 דסקיות ולא יכול היה למנוע את ההפסד.


מינסוטה - קולומבוס 3:5

סוף סוף הויילד השתחררו מפגרת טורינו, שלאחריה לא הצליחו לנצח אפילו משחק. שער ואסיסט למריאן גבוריק, אבל הגיבור האמיתי של הויילד היה ווס וולץ, עם צמד ובישול. שלושה אסיסטים של אלכס טנגוואי לא עזרו לאווס.


ונקובר - סט. לואיס 4:1

הקאנוקס פשוט לא מסתדרים העונה עם הבלוז. סט. לואיס במאזן 0:4 נגד ונקובר השנה, תופעה ממש לא מוסברת. ג'יי מקלמנט הכין שלושה אסיסטים וקרטיס סנפורד מנע 23 נסיונות הבקעה, כדי להפוך את סט. לואיס למקל רציני בגלגלי הקאנוקס. אנסון קרטר עם השער היחיד לקנדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully