וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: 41 לדטרויט, 42 לקרוליינה

5.3.2006 / 16:08

הרד ווינגס וההוריקנס ממשיכים ללכת ראש בראש ומדברים בשביעיות. דטרויט עם 3:7 על פיניקס, קרוליינה עם 5:7 על פיטסבורג

פיניקס - דטרויט 7:3

ניקלאס לינדסטרום החטיא, אמנם, מכת פנדל בשליש האחרון הצחיח מנקודות, מה שלא מנע ממנו להשלים ערב גדול של שער ושלושה אסיסטים. מת'יו שניידר עם שלושה בישולים משלו והנריק זאטברג עם צמד שערים ואסיסט. אחרי 2:3 בשליש הראשון פתחו הכנפיים פער בלתי מחיק, כשכבשו ארבעה שערים בפחות משמונה דקות בשני.


לוס אנג'לס - קולומבוס 2:3

שון אייברי הבקיע צמד בשלוש דקות בשליש השני, וכשנדמה היה שהקינגס הולכים לקראת ניצחון קל, הגיע ניקולאי זרדב עם שניים משלו והישווה את התוצאה. שער של מייקל קמאלרי שש דקות לסיום שלח את הבלו ג'אקטס לדוג. לאייברי הכסחן, אגב, 625 דקות עונשין בשלוש העונות האחרונות - המספר הגבוה ביותר ב-NHL.


בוסטון - בפאלו 3:2

הסייברס מסרבים לעצור, ולא ריחמו על הברוינס, שצריכים ניצחון כמו אוויר לנשימה. מרקו סטורם וגלן מאריי כבר העלו את בוסטון ל-0:2 אחרי שבע דקות, אבל אז נכנסו שני גיבורי המשחק לפעולה. יוכן הכט הבקיע את הראשון והכין עוד שניים, דניאל ברייר עשה את אותו דבר, כשחמש דקות לסיום שניהם חולקים אסיסט, אותו השחיל ג'יי פי דומונט לרשת בוסטון - 2:3 בסיום וניצחון 38 לסייברס.


ניו ג'רזי - ניו יורק ריינג'רס 1:2

ניצחון חשוב לדווילס, שעם 26 עצירות של מרטין ברודור קטעו רצף של שבעה ניצחונות של הריינג'רס. סקוט גומז העלה את ניו ג'רזי ליתרון, מרטין רוצ'ינסקי הישווה בתחילת השליש השני ובראיין ג'יונטה כבש את שער הניצחון, עשר דקות לסיום. 18 עצירות של קווין וויקס לא הספיקו לריינג'רס.


פיטסבורג - קרוליינה 7:5

אריק סטאאל הבקיע שער והכין שלושה אסיסטים, אבל ההוריקנס לא יכולים להתנחם בניצחון יותר מדי, מכיוון שאיבדו את אריק קול, שנדחף לתוך השלטים עם הראש קדימה על ידי ברוק אורפיק, שקיבל הרחקת "מייג'ור" של חמש דקות. הוא נפצע בזרועו וכרגע לא ברור מצבו לימים הקרובים. שלושה שערים למארק רצ'י בפיטסבורג.


טמפה ביי - מונטריאול 6:2

ניצחון מרשים לקנדיינס, שכל כולו הושג בשליש האחרון, אחרי שוינס לקאבלייה הישווה פחות מדקה מפתיחתו לזכות טמפה ביי. ארבעה שערים, של ריצ'ארד זדניק, מייק ריביירו, אלכסי קובאלב ויאן בוליס, סגרו עניין תוך 12 דקות בשליש. לפני כן העלה כריסטופר היגינס את מונטריאול ל-0:2, לפני שרסלאן פדוטנקו ולקאבלייה איזנו.

קיפרוסוף לא עושה לשאטאאוטים סוף

ניו יורק איילנדרס - פילדלפיה 2:4

כריס קמפולי הבקיע בפאוור פליי תשע דקות לסיום כדי להעלות את האיילנדרס ליתרון, אותו ביסס טרנט האנטר בדרך לניצחון. לפני כן העלה פטר נדבר את הפליירס ליתרון, ג'ייסון בלייק ומייק פריש הפכו את התוצאה ומייק קנובל הישווה. פריש סיים עם שער ואסיסט את המשחק.


טורונטו - אוטאווה 4:2

ריי אמרי, עם 22 עצירות, ודני היטלי, עם שער ואסיסט, לא נבהלו מיתרון מוקדם של אלכסנדר סטין. פטריק היבס ובריאן פוטייה הפכו, אלכסנדר פוניקרובסקי איזן ובשליש השלישי נתנו הסנאטורס גז, עם שערים של היטלי וזדנו חארה, לשער חשוף.


אטלנטה - וושינגטון 2:3

גם במשחק הזה היה תסריט דומה של שער מוקדם ומהפך שהוביל לניצחון, כשברקע המאבק בין שני הרוסים החמים של הליגה, שהסתיים בתיקו אישי ביניהם. בראיין ווילסי העלה את הקפיטאלס ליתרון, יארוסלאב מודרי ואיליה קובאלצ'וק, בשער ה-39 העונה, הפכו, אלכסנדר אובצ'קין הכריש הבקיע בעצמו את ה-39 כדי להשוות ובהארכה כבש מריאן הוסה את שער הניצחון לת'ראשרס.


דאלאס - קולורדו 3:5

מייק מודאנו, עם צמד, פיליפ בושה ויוסי יוקינן דאגו לא להשאיר לאוואלנש יותר מדי תקוות עם יתרון 1:4, לפני שמילאן היידוק ורוב בלייק צימקו בשני שערי פאוור פליי. ברנדן מורו חתם את התוצאה לתוך רשת ריקה חצי דקה לסיום. יום לא מזהיר למרטי טורקו, עם 14 עצירות, אבל זה הספיק לניצחון.


קלגארי - סן חוזה 0:2

מיקה קיפרוסוף עצר 26 פאקים, והוא מוביל בלעדית את ה-NHL עם שבעה שאט אאוטים, כדי לזכות בניצחון ה-31 מתוך 35 של הפליימס העונה. "לאורך כל העונה אני מפגין יציבות, ואני מקווה שזה יישמר", אמר השוער. כריס סיימון הבקיע לקראת סיום השלישי הראשון, ג'רום איגינלה חתם חמש דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully