וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: גם פה דאלאס במפסידים

3.3.2006 / 14:33

ארבע נקודות של שיין דואן הכריעו את הסטארס 2:6. ניצחון בפנדלים לאיילנדרס על ניו ג'רזי. הריינג'רס גברו על פילדלפיה

פיניקס - דאלאס 2:6

שיין דואן היה גיבור המשחק, כשכבש צמד והכין שני שערים נוספים. מייק קומרי היה גיבור נוסף, עם ארבעה אסיסטים. "אני חושב שהפגרה עזרה לנו", אמר ג'ף סנדרסון, שהתכוון כנראה גם לפרשת ההימורים ששככה בינתיים. ביל גארין וג'ייסון ארנו הבקיעו לסטארס, שרואים את דטרויט מתרחקת מהם אחרי שהפסידו משחק שלישי ברציפות.


בוסטון - אטלנטה 2:3

אנדרו רייקרופט חזר לשער הברוינס, בשורותיהם לא שיחק מה-7 בינואר. 20 עצירות שלו קטעו רצף של שלושה הפסדים לבוסטון. מרקו סטורם כבש את שער הניצחון, לאחר שבמהלך פאוור פליי הסיט לרשת חבטה של בראיין ליץ'. גלן מארי וטום פיצג'רלד הבקיעו לבוסטון, פטר בונדרה ואיליה קובלצ'וק (מספר 38) לת'ראשרס.


איילנדרס - ניו ג'רזי 2:2 (0:2 לניו יורק בפנדלים)

הסיפור של המשחק היה מירוסלאב סאטאן, שרעייתו ילדה בבפאלו, ומספר שעות לאחר מכן הוא כבר היה בניו יורק, עוזר לקבוצה שלו לנצח. סאטאן, מטורף אמיתי, יכול היה לדלג על המשחק ועל סופות השלגים, והעדיף להגיע. מרטין ברודור, שרק אתמול קיבל שבחים על הופעותיו בשוט אאוטים, ספג את ההפסד.


פילדלפיה - ניו יורק ריינג'רס 6:1

יארומיר יאגר לא מפסיק לקבל מכות, כשהפעם מדובר בפציעת מפשעה, מה שלא מנע מהצ'כי המצוין להבקיע צמד ולהעלות את מאזנו השנתי ל-42 שערים, יחד עם אסיסט. מרטין רוצ'ינסקי הוסיף שער ובישול וקווין וויקס היה מצוין בשער, עם 36 עצירות.


פלורידה - מונטריאול 1:0

כמעט בכל פעם שכריסטובאל הואט פותח בשער הקנדיינס, דברים טובים קורים. הואט עצר 24 דסקיות, ורשם שאטאאוט שלישי בשבעה משחקים. אלכסי קובאלב הבקיע את השער היחיד במשחק, מעט יותר מחמש דקות לסיום. 26 עצירות בצד השני לרוברטו לואונגו.

אוטאווה החליטה להתפוצץ

אוטאווה - וושינגטון 1:7

אנדריי מזארוס בישל שלושה שערים, וייד רדן כבש אחד וטיגן אחד וריי אמרי מנע 30 הבקעות בניצחון הקל של הסנאטורס, כשדניאל אלפרדסון ודני היטלי שובתים מכיבוש. אלפרדסון הכין שני אסיסטים, היטלי אחד. ומי כבש לוושינגטון? מי כבר יכול לכבוש לוושינגטון? שער 38 לאלכסנדר אובצ'קין, עם יד קצרה.


נאשוויל - ונקובר 1:3

הפרדאטורס נוצחו בשישה משחקים רצופים נגד הקאנוקס, וזה היה הזמן של תומאס ווקון, אחרי אולימפיאדה מאכזבת, להתעלות ולשבור את המנחוס. ווקון מנע 41 ניסיונות הבקעה, ולמרות פיגור משער של מרקוס נסלונד, נאשוויל הפכה עם שערים של יאניק פרו, גרג ג'ונסון ומייק סילינג'ר.


קולורדו - קולומבוס 0:1

ברט קלארק הבקיע בפאוור פליי ארבע דקות לסיום, והאוולאנש רשמו ניצחון חשוב, ה-34 שלהם העונה. 24 עצירות של דייויד אבישר העניקו לו שאט אאוט שלישי העונה.


קלגארי - סט. לואיס 1:3

ניצחון 34 של הפליימס, בהשראתו של ג'רום איגינלה, שהבקיע שני שערים, אחד מהם בפאוור פליי. שיין דונובן עם שער הנוסף לקלגארי, לי סטמפניאק הבקיע לבלוז. 20 עצירות למייקה קיפרוסוף.


לוס אנג'לס - מינסוטה 2:3

לובומיר ויסנובסקי כבש 2:30 דקות לסיום, והקינגס זכו בניצחון ה-33 שלהם העונה. מייקל קמאלרי ולוק רוביטאיי העלו את לוס אנג'לס ליתרון, מריאן גבוריק הישווה פעמיים, ללא הועיל עבור הויילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully