וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר: עכשיו גם פדרו מחוץ לוורלד קלאסיק

3.3.2006 / 12:22

המגיש של המטס סובל מפציעה בבוהן ונטש את מחנה האימונים של הרפובליקה הדומיניקנית. הוארך הדדליין לשחקנים החופשיים בפוטבול

פדרו מרטינז הצטרף למני רמירז ו-ולאדימיר גררו, חבריו לרפובליקה הדומיניקנית, והודיע שלא ישתתף בוורלד בייסבול קלאסיק, שנפתחה הלילה (בין חמישי לשישי).

לפדרו פציעה בבוהן, כשגם את מחנה האימונים של הניו יורק מטס עיכב בשל אותה פציעה.

קוריאה ניצחה את המשחק הראשון בטורניר, לאחר שהכניעה את טיוואן 0:2 בטוקיו. רק 5,000 צופים הגיעו לראות את צ'ן הו פארק מגיש קומפליט גיים שאט אאוט (רק מול טיוואן הוא גם יכול לעשות את זה...)

הקולטס מודאגים, הליונס פחות

אחרי שכבר נדמה היה שכל הסכם אפשרי בדרך להתפוצץ, הוארך מועד פתיחת השחקנים החופשיים ב-NFL בשלושה ימים, על מנת לתת עוד מעט זמן כדי לפתור את תסבוכת תקרת השכר, משבר שהגיע לשיאו בימים האחרונים.

המהלך התבצע לאחר שמספר קבוצות שנמצאות מעל התקרה, אבל יש להן הרבה שחקני מפתח שהתכוונו להזרים לשוק, כבר התכוונו לשלחם לחופשי. על מנת למנוע כאוס ואנדרלמוסיה בענף, הוחלט לתת עוד מרחב מחייה לקבוצות ולליגה כדי ללבן את העניינים. "המצב הזה הוא הכי גרוע שאפשר לחלום ולהגיע אליו", אמר הקומישינר, פול טגליבו. מי שמרוצה מהעיכוב היא האינדיאנפוליס קולטס, שכבר עמדה לשחרר שחקני מפתח כמו התאקל ההתקפי טאריק גלן, התאקל ההגנתי מונטי ריגר, הרץ האחורי דומיניק רודס ומגן הפינה ניק הארפר.

קבוצה אחרת שדווקא לא מושפת מההתפתחויות היא הדטרויט ליונס, שיכולה להחתים שחקנים מכיוון שהיא נמצאת בכל מקרה ב-12-13 מיליון דולר פחות מהתקרה המינימלית המוצעת (94.5 מיליון). הליונס מחכים להתפתחויות, כשעל הכוונת שלהם הקוורטרבק של סן דייגו, דרו בריס, שעשוי להיות משוחרר במקרה שהצ'ארג'רס לא יוכלו להחזיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully