וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: חגיגות ה-40 של קרוליינה ודטרויט

2.3.2006 / 18:35

הרד ווינגס התאוששו מההפסד לשארקס וניצחו את אנהיים 0:2. ההוריקנס הפכו פיגור לניצחון 3:4 על בוסטון. גם אוטאווה ניצחה

קרוליינה - בוסטון 3:4

דטרויט חזרה אתמול חלודה מפגרת האולימפיאדה, ההוריקנס התחילו מהיכן שהפסיקו. ארון וורד הבקיע צמד, כולל שער הניצחון פחות מחמש דקות לסיום. מרקו סטורם העלה את בוסטון ל-0:1, אולג טוורדובסקי ו-וורד הפכו ל-1:2, דייויד טנאבי וסרגיי סמסונוב החזירו את המטוטלת למארחים, אבל שערים של ריי וויטני ושוב וורד היקנו ניצחון 40 במספר לקרוליינה. 25 עצירות לוורד אחר בהוריקנס, קאם. פי ג'יי אקסלסון, הווינגר המצוין של בוסטון, נפצע בשליש השני ולא חזר.


בפאלו - אטלנטה 4:2

הפסד מפתיע לסייברס, שגם הם כנראה לא התאוששו מי יודע מה מהפגרה. 34 עצירות לקרי להטונן סייעו לת'ראשרס לעבור את בפאלו בביתה. מארק סייברד בלט בשורות אטלנטה עם שני אסיסטים.


ניו ג'רזי - פילדלפיה 1:1 (0:1 לדווילס בפנדלים)

אחד שחזר חם מטורינו הוא ויקטור קוזלוב, שהבקיע גם בזמן המשחק את השער היחיד לדווילס וגם את הפנדל שניצח. מרטין ברודור שיפר את מאזנו ל-1:6 העונה בפנדלים, כשהוא מרשה שלושה בלבד מ-26 ניסיונות נגדו. בראיין סבאג' הבקיע את שער השיוויון לפליירס בשליש השני.


פיטסבורג - אוטאווה 4:3

הרבה דפיקות לב לסנאטורס, שכבר הובילו 0:4 אחרי שני שלישים וחטפו שלושה שערים בשמונה דקות כדי להגן על היתרון בשיניים. שער מספר 35 לדניאל אלפרדסון, שרשם גם אסיסט, אותה כמות הבקיע גם דני היטלי שהוסיף אחד למאזנו. פיטר שייפר ובראיין פוטייה עם שני השערים האחרים. ג'ון לקלייר, אנדרה רוי ויאני ריטה התקרבו אבל לא נגעו בניצחון עבור הפנגווינס.

שיקגו השתיקה את נשוויל

שיקגו - נשוויל 0:3

בעונה כל כך רעה של הבלקהוקס, גם ניצחון על קונטנדר הוא משהו. שאטאאוט ראשון לשוער קרייג אנדרסון, שהסתייע בשערים של דסטין בייפוגלייה, רנה בורק ופטריק שארפ, ומנע רק 20 דסקיות מחדירה: "לא ייאמן שהחזקנו אותם על מספר נמוך כל כך", אמר אנדרסון.


אדמונטון - סט. לואיס 4:2

האוילרס לא נראים מי יודע כמה, ונתקלו גם ביום מצוין של קרטיס סנפורד בשער הבלוז. סנפורד עצר 35 פאקים, קית' טקאצ'וק בישל וכבש וסקוט יאנג הבקיע צמד לסט. לואיס. כריס פרונגר ומארק אנדרה ברג'רון עם השערים לאוילרס.


אנהיים - דטרויט 2:0

ניצחון נאה לרד ווינגס, שהובסו 5:1 בסן חוזה לילה קודם לכן. זה היה ניצחון מייד אין סווידן, כששני השערים נפלו תוך 46 שניות בשליש הראשון, מידיהם של הנריק זאטברג ותומאס הולמסטרום. 24 עצירות לכריס אוזגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully