וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: חזרנו לליגה

1.3.2006 / 14:20

כולנו, חוץ מטמפה ביי שהובסה 8:2 בדרבי של פלורידה, ודטרויט שהפסידה 5:1 לסן חוזה. נבחרו מצטייני האולימפיאדה, ניטימאקי MVP

רגע לפני שחוזרים לליגה, מבט אחרון על האולימפיאדה, כשאיגוד ההוקי קרח בחר את מצטייניו בטורינו. אנטרו ניטימאקי, שוער פינלנד, זכה בתואר ה-MVP של הטורניר, כששחקן ההגנה המצטיין הוא קני יונסון משבדיה ושחקן ההתקפה הוא טימו סלאני, גם הוא מפינלנד. נבחרת האולסטאר שבחרה התקשורת כוללת את ניטימאקי, ניקלאס לינדסטרום (שבדיה) וקימו טימונן (פינלנד) בהגנה, טימו סלאני, סאקו קויבו (פינלנד) ואלכסנדר אובצ'קין (רוסיה).


סן חוזה - דטרויט 1:5

עדיין מנומנמים משהו הגיעו הרד ווינגס לקליפורניה, וכשכריש כמו ג'ו ת'ורנטון מריח דם - הוא תוקף. שער ושלושה אסיסטים של ת'ורנטון יחד עם שער ושני בישולים של פטריק מרלו וגם של יקיר המדור, ג'ונת'ן צ'יצ'ו (צ'יצ'ווווווו - התגעגענו אח שלנו) גמרו את דטרויט. "חסרו להם חמישה שחקנים ופשוט ניצלנו את זה", אמר ת'ורנטון.


טורונטו - וושינגטון 5:3

שער מספר 37 של אלכסנדר אובצ'קין המצוין האפיל על המשחק כשמאט פטינגר כובש צמד, בראיין ווילסי ובן קליימר משלימים. אחרי 2:2 בשליש הראשון הבקיעו אובצ'קין, ווילסי וקליימר לאורך השני וסגרו עניין. שער ואסיסט לדארסי טאקר במייפל ליפס.


טמפה ביי - פלורידה 8:2

גם הלייטנינג חזרו חלודים מהפגרה, ונכנעו לאחד שחזר עצבני מהאולימפיאדה, אולי יוקינן הפיני, עם צמד ואסיסט. כריס גראפטון הבקיע שניים ורוברטו לואונגו המלך מנע 32 שערים. אחרי 0:2 בשליש הראשון פתחה פלורידה יתרון 0:7 אחרי השני, מה שהפך את השלישי לטיים דה גארבג'.

ונקובר חזרה ברגל ימין

קלגארי - ונקובר 2:1

אחרי שער יתרון של רובין ריגר לזכות הפליימס בשליש הראשון, הפכו מרקוס נסלונד ואנסון קרטר תוך תשע שניות (!) בשליש השני ושמרו על הניצחון. 30 עצירות לאלכס אולד בשער הקאנוקס.


ניו יורק איילנדרס - מונטריאול 5:3

מספר שחקנים במשחק הזה המשיכו את היכולת שלהם מטורינו. סאקו קויבו הכין שלושה אסיסטים, אלכסי קובאלב בישל פעמיים וריק די פייטרו האמריקאי נראה כמו הנבחרת שלו. הקנדיינס כבר עלו ל-1:5, רגע לפני שמירוסלאב סאטאן צימק בצמד.


קולורדו - מינסוטה 2:4

ניצחון חשוב לאוואלאנש, שמבקשים לשים דריסת רגל בפלייאוף. מארק פייר בושארד העלה את הויילד ליתרון, אבל רוב בלאק, בראד מיי ומילאן היידוק העלו את האווס ל-1:3. מריאן גבוריק צימק לפני שאנדרו ברונט הבקיע לרשת ריקה ארבעים שניות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully