וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה הפסידה 1-0 מול אוקראינה

ניר איסקוב

28.2.2006 / 21:02

האורחים היו עדיפים במשחק הידידות בהרצליה, והבקיעו בנגיחה. גיא לוי: "ייקח לי כמה ימים להחליט על הסגל הסופי לקמפיין"

הנבחרת הצעירה נוצחה היום (שלישי) 1-0 על ידי הנבחרת המקבילה של אוקראינה, במשחק רעים שנערך בהרצליה. האוקראינים הפגינו עדיפות ברוב שלבי המשחק, וכבשו את שער הניצחון בנגיחה בדקה ה-21.

יש לציין כי הנבחרת האוקראינית מורכבת משנתון ילידי 83' ו-84', לאחר שהעפילה לאליפות אירופה הקרובה לנבחרות צעירות, שתיערך במאי הקרוב. הנבחרת הישראלית מורכבת מילידי שנתוני 84'-86'.

מאמן הנבחרת, גיא לוי, אמר בסיום: "המשחק הזה גמר לנו שלב ראשוני ובסיסי בהכנות, ועכשיו אנחנו צריכים להתחיל בהכנה הממשית, כלומר, קביעת הסגל שירוץ עד לתחילת הקמפיין הקרוב באוגוסט. נצטרך להתחיל לעבוד יחד עם הסגל שייקבע, כדי להיראות יותר טוב על המגרש, ובשביל זה תוכנית העבודה שלנו לחודשים הקרובים כבר הוכנה. אני מניח שכאשר נגיע למשחקים הקרובים, נדע טוב יותר איך לשחק ולנצח".

לגבי זהות הסגל שיוזמן, אמר לוי: "יש לי הרבה חומר למחשבה. אני שמח שהתאפשר לי לראות הרבה שחקנים בהרבה משחקים. ייקח לי כמה ימים כדי שאוכל להחליט על הסגל לקראת הקמפיין. בכל מקרה, השלד של הסגל שיוזמן לאימונים בשבוע הבא, יהיה זה שישתתף בקמפיין". המאמן התייחס גם לאי זימונו המפתיע למשחק של מאור מליקסון: "אני מכיר את מליקסון, והוא אחד מתוך 35-40 מועמדים שיש לנו. כשאני אקבע את הסגל למשימות הבאות, הוא יעמוד בשורה אחת עם כולם".

הנבחרת חסרה במשחק את שחקני מכבי ת"א, יובל שפונגין, תמיר כהן וליאור ז'אן, וכן את שלומי ארבייטמן, שנכלל בסגל הנבחרת הבוגרת. במשחק חזו כ-100 צופים בלבד.

הרכב הנבחרת: תום אלמדון, איציק עזוז, דקל קינן, תומר ברוקס, אלירן דנין, קובי דג'אני, אמיר טגה, אבירם ברוכיאן, אחמד קאסום, גיל ורמוט, איתי שכטר. כן שותפו: אוהד אלגרבלי, ליאור רפאלוב, עומר פרץ, ברק יצחקי ועמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully