וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוז: אולמרט לא ייחקר על פרשת הבוררות

27.2.2006 / 16:36

היועמ"ש דחה בקשת עמותת אומץ לפתוח בחקירה נגד מ"מ רה"מ על שאישר בוררות פיקטיבית בין בית"ר י-ם ליו"ר שלה ומקורבו, משה דדש

היועץ המשפטי לממשלה, [[מני מזוז]], הודיע לעמותת אומץ למנהל תקין, כי אין כל תשתית ראייתית שתצדיק פתיחת חקירה נגד מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בעניין הבוררות שערך בפרשת עמותת בית"ר ירושלים.

בגלי צה"ל דווח, כי בתשובה לאומץ, שהגישה תלונה בעניין, כתב מזוז כי למרות שדו"ח של רשם העמותות מצא ליקויים בהתנהלותו של אולמרט כבורר בפרשה, הדברים אינם מצדיקים פתיחה בחקירה.

ח"כ אילן ליבוביץ' (שינוי) הגיש לפני כשבוע תלונה במשטרה נגד מ"מ רה"מ, אהוד אולמרט, בפרשת הבוררות הפיקטיבית. גם עמותת אומץ למנהל תקין ביקשה ממזוז לפתוח בחקירה פלילית נגד אולמרט.

באתר החדשות של העיתונאי יואב יצחק פורסם, כי אולמרט אישר לפני כ-6 שנים בוררות פיקטיבית בין בית"ר ירושלים ליו"ר שלה ומקורבו, משה דדש.

על פי הפרסום, דדש משך יותר מ-6 מיליון שקלים מכספי בית"ר בלי אישור ממוסדות הקבוצה, ואולמרט נתן לכך הכשר בכתב בורר. בכתב תביעה שהגיש לפני כחודשיים מפרקה של בית"ר, נטען כי אולמרט לא ביצע בפועל הליך של בוררות.

אולמרט מסר עם פרסום ההאשמות בתגובה, כי הנושא פורסם בעבר בתקשורת ואף קיבל התייחסות הן של מבקר המדינה והן של רשם העמותות. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי אכן נבדקה הפרשה על ידי שני הגופים, ולא נמצא בו כל פסול. עו"ד ראובן בכר, שבדק עבור רשם העמותות את המקרה, כתב בדו"ח ביולי 2004: "לא מצאנו כל פסול בהתנהגותו של אולמרט בנושא זה. הפסול הוא במעשי הצדדים עצמם, אשר הביאו את הסכם הפרשה לאישורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully