וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר: אדג'רין ג'יימס נפרד מהקולטס?

23.2.2006 / 17:36

רג'י ויין חתם על חוזה לשש שנים, מה שיוצר עננה סביב עתיד הרץ האחורי. לסטיינברנר נמאס והוא מכריז: "תמו שבע השנים הרעות"

רג'י וויין, התופס של האינדיאנפוליס קולטס, קיבל בימים האחרונים הארכת חוזה יפה: שש שנים, 39 מיליון דולר, כולל 13.5 מיליון דולר כמענק חתימה.

ומה משמעות המהלך? המשמעות היא שלקולטס אין יותר מדי כסף פנוי. מרווין הריסון יושב על חוזה של 66 מיליון דולר לשש שנים, פייטון מאנינג עם 98 מיליון לשבע וכעת ההחלטה תהיה האם להשאיר את הרץ האחורי, אדג'רין ג'יימס. עד השבוע הבא, 3 במרץ, צריכה אינדיאנפוליס להחליט האם ג'יימס יהיה שחקן הפרנצ'ייז שלה, כפי ששימש בשנה שעברה. אם לא, הרץ האחורי יהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל ויהיה חופשי לחתום היכן שירצה.

מי שכן זכה לתיוג הוא מגן הפינה של בפאלו, נייט קלמנטס, שבוודאי לא מאוהב ברעיון, מכיוון שהוא מעוניין בחוזה דומה ל-7 שנים, 63 מיליון דולר, של צ'אמפ ביילי מדנבר.

כך חולפת תהילת עולם. מגן פינה אחר, טיי לואו, בעבר הלא רחוק פרובולר מצטיין, נופה מהניו יורק ג'טס, יחד עם הקוורטרבק ג'יי פידלר, התאקל ג'ייסון פאביני והפולבק ג'ראלד סול. ג'ון אברהם, הקיצוני הגנתי של ניו יורק, זכה לתיוג. הרץ הותיק קרטיס מרטין יישאר בקבוצה.

הבולטימור רייבנס לא ישימו את תג הפרנצ'ייז על הרץ האחורי ג'מאל לואיס, שאיכזב בעונה האחרונה. בולטימור הייתה אמורה להציע לו 6.1 מיליון דולר לו הייתה מתייגת אותו והעדיפה לוותר.

ג'ק דל ריו, מאמן הג'קסונוויל ג'אגוארס, שיפץ את חוזהו ובמקום השנתיים שנותרו לו בחוזה בן חמש שנים חתם על חוזה חדש לשלוש שנים.

טום בריידי עבר ניתוח בשבוע שעבר. בניו אינגלנד סירבו למסור פרטים בנושא.

סטיינברנר מבטיח אליפות, הכוכבים הגיעו לאימוני האביב

מאז שנת 2000 לא לקחו הניו יורק יאנקיז אליפות, ועם פתיחת אימוני האביב, ג'ורג' סטיינברנר, בעלי הקבוצה, מבטיח שהיא תגיע: "אחרי שבע שנים, הגיע הזמן שניקח אליפות. זו השנה שלנו. השנה נשיג את התואר". העיניים של היאנקיז נשואות לג'וני דיימון, שערך את אימוני הבכורה אחרי שהגיע דווקא מהיריבה השנואה, בוסטון.

ואגב יאנקיז, קווין בראון, המגיש של ניו יורק, יפרוש כפי הנראה בשל פציעות חוזרות וירידה ביכולת. בראון בן ה-40 הגיש רק 13 משחקים בעונה שעברה עם ERA זוועתי של 6.5.

מישהו אחר שהופיע לאימונים וריכז תשומת לב היה בארי בונדס בן ה-41. מספר ימים אחרי שהצהיר כי זו תהיה עונתו האחרונה אמר בונדס: "סן פרנסיסקו היא ביתי. אני אוהב את האנשים ואת האיכות בה.

מארק פריור, המגיש של השיקגו קאבס, שוב סובל מבעיות במרפק ואמור להגיש רק בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully