וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשק מחוץ לאולימפיאדה

17.2.2006 / 10:46

הרופאים קבעו ששוער צ'כיה לא יוכל להמשיך, והוא פרש מהמשחקים וחזר לאוטאווה להמשך טיפול. ארה"ב ורוסיה מעודדות מהיום השני

נבחרת ההוקי קרח של צ'כיה תצטרך לעבוד קשה יותר משציפתה בדרך לגמר בטורינו, בלי שוערה הותיק, דומיניק האשק. האשק נפצע בשריר הירך במשחק הניצחון 1:4 על גרמניה שלשום (רביעי) ויצא. הוא הגדיר את הפציעה כ"לא טובה. אני לא מצליח להגיב כמו שאני רוצה", ולאחר מכן התברר שלא יוכל להמשיך בטורניר. הוא יחזור לאוטאווה, בה הוא משחק ב-NHL, להמשך הטיפולים. יחד איתו פרש גם הפורוורד פטריק אליאש.

מי שהחליף את האשק בשער היה תומאס ווקון, בעונה מצויינת בנאשוויל. אבל ווקון ספג שלושה שערים משוויץ, שניצחה 2:3 בהפתעה שהאפילה על ה-3:3 של ארה"ב עם לטביה. "שיחקתי רע", הודה ווקון, שהציל 16 מ-19 הדסקיות שנורו לעברו".

שביעות רצון בארה"ב מהניצחון על קזחסטן, שהרגיע את הרוחות אחרי ה-3:3 המפתיע עם לטביה. "בסופו של יום אנחנו יודעים שאנחנו טובים יותר מהמשחק שהראינו בפתיחה. כל ההתחלות קשות", אמר השוער ריק די פייטרו.

גיבור היום היה שוער שוויץ והקולורדו אוואלנש, דייויד אבישר, שהציל 40 מטחים של שחקני צ'כיה. "זהו כבוד גדול לשים את הנבחרת שלנו על המפה", אמר אבישר, "אבל זה רק ניצחון אחד".

גם ברוסיה שמחים על ההצגה הגדולה נגד שבדיה, שהסתיימה ב-0:5, יום אחרי ההפסד 5:3 לסלובקיה. "תמיד טוב לנצח אותם, בעיקר כשעושים את זה ככה", אמר המגן דריוס קספרייטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully