וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: מנצחים ואורזים

13.2.2006 / 15:45

דטרויט ניצחה את קולורדו 3:6 ויצאה לפגרה עם המאזן הטוב ביותר בליגה. ניצחון לקרוליינה בפנדלים על בפאלו, מהפך דרמטי של הקינגס על דאלאס

דטרויט - קולורדו 3:6

מבחינת הרד ווינגס, חבל שיש פגרה. עם שישה ניצחונות רצופים פיצתה הקבוצה על פתיחה חלשה לעונה וסיימה עם המאזן הטוב ביותר לפני טורינו. מת'יו שניידר, ת'ומאס הולמסטרום והנריק זאטברג הבקיעו שער ורשמו אסיסט כל אחד. אחרי 3:3 בתום שני שלישים שבר הולמסטרום את השיוויון, זאטברג הוסיף אחד וברנדן שנאהאן חתם. לדטרויט 39 נצחונות, 13 הפסדים ו-5 הפסדים בהארכה/פנדלים.


קרוליינה - בפאלו 3:3 (2:3 להוריקנס בפנדלים)

קרוליינה עומדת גם היא עם 39 נצחונות, אבל 14 הפסדים וארבעה הפסדים בפנדלים/הארכה. פנדל של אריק סטאאל בסיבוב השישי של השוט אאוט העניק לה את הניצחון על הסייברס. אחרי פיגור 1:0 ו-2:1 עלו הסייברס ל-2:3, אבל ג'סטין וויליאמס הבקיע ושלח את המשחק להארכה.


אדמונטון - סט. לואיס 4:4 (0:1 לבלוז בפנדלים)

ניצחון 16 בסך הכל לסט. לואיס העונה. אחרי שש פעמים בהן ניצח בשוטאאוט, מייק מוריסון, שוער האוילרס הרוקי, הפסיד בפעם הראשונה בקריירה. שני שערים לראיין סמית' ושני אסיסטים לאלס המסקי באדמונטון, 24 עצירות של קרטיס סנפורד בסט. לואיס.


לוס אנג'לס - דאלאס 5:6

משחק ענק בלוס אנג'לס. הסטארס חגגו בשליש השני עם ארבעה שערים (בילי גארין, ג'ייסון ארנו, סרגיי זובוב ויירי להטינן) ועלו ל-2:5. אבל הקינגס השיבו ברביעייה משלהם בשליש האחרון, של לובומיר ויסנובסקי, לוק רוביטאיי, ניית'ן דמפסי ודרק ארמסטרונג, שכבש את השער המנצח פחות מחמש דקות לסיום. פאבול דמיטרה היה עוצמתי עבור הקינגס. הוא כבש את הראשון והכין שלושה אסיסטים לחברים.


פיניקס - סן חוזה 5:4 (הארכה)

אין ספק שמאז בואו של ג'ו ת'ורנטון, השארקס פשוט נראים הרבה יותר טוב. ת'ורנטון חילק אסיסט לטום פרייסינג, שהבקיע בהארכה והעניק לכרישים ניצחון 27 העונה. הקויוטיז, עדיין בצל חקירות מאמניהם בפרשת ההימורים, הפסידו ארבעה רצוף ושישה מתוך שבעת האחרונים. צמד לפטריק מרלו, שפורח עם ה-25 שלו העונה.


אנהיים - שיקאגו 1:4

המייטי דאקס נזקקו לשליש האחרון, בו קלעו שלשה מנצחת. דסטין פנר, קורי פרי וג'פרי לופול עם השערים שניצחו את המשחק, כשלופול עצמו הבקיע גם את הראשון, בטרם איזן פטריק שארפ. אסיסט לטימו סלאני במשחק השלישי ברציפות.


ונקובר - מינסוטה 2:3 (הארכה)

התאומים סדין עבדו היטב ביחד, כשהנריק הכין ודניאל כבש את שער הניצחון דקה וחצי בתוך ההארכה. הקאנוקס הובילו פעמיים, משערים של ראיין קסלר ובראיין אלן. ווס וולץ ופסקל דופואה איזנו ושלחו את המשחק להארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully