וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר

13.2.2006 / 17:08

הפרובול שייך ל-NFC אחרי ניצחון 17:23. ארט של חוזר לריידרס. אלפונסו סוריאנו הפסיד בבוררות וגרצקי ינוקה, כנראה, בפרשת ההימורים

ה-NFC ניצח הפעם בפרובול, 17:23 על ה-AFC, בזכות תצוגה הגנתית מצוינת, בעיקר של דרק ברוקס, הליינבקר של הטמפה ביי באקנירס, שחטף כדור אחד לטאצ'דאון והיה השחקן המצטיין במשחק שהתאפיין בעיקר באיבודי כדור - עשרה בסך הכל, בהם שישה של ה-AFC. פייטון מאנינג, שפתח בשורות הקבוצה, איבד שלושה מהם באוויר, סטיב מקנייר, הקוורטרבק השלישי, שמט שני כדורים שאיבד.

מאנינג מסר לכריס צ'יימברס ל-16 יארד כדי להעלות את ה-AFC ל-0:7, ואחרי שער שדה לכל צד איזן אלג'י קראמפלר ממסירה של חברו לקבוצה, מייקל ויק. במחצית השנייה רשם ברוקס את הטאצ'דאון היחיד ברבע השלישי עם החזרת חטיפה ל-59 יארד, טרנט גרין הישווה בגיחה ליארד אחד וניל ראקרס, הבועט של אריזונה, חתם את תוצאת המשחק.

- ארט של הוא המאמן החדש ישן של האוקלנד ריידרס. של בן ה-59 אימן בריידרס שש עונות, בטרם פוטר על ידי אל דייויס בסוף 1994, מהלך עליו דייויס טוען עד היום כי הוא מצטער עליו. מאז עזב לריידרס היו שלוש עונות במאזן חיובי - אחת פחות מהמאזן המצטבר שלו בחמש עונות מלאות בהן אימן את הקבוצה.

- שון אלכסנדר, השחקן המצטיין של הליגה העונה, שוקל לעזוב את סיאטל. השיחות בינו לבין הקבוצה על חוזה חדש יחלו ב-13 בפברואר, אבל אחד היעדים המועדפים של הרץ האחורי הוא הקרוליינה פנת'רס.

- מייק שרמן, מאמנה המודח של גרין ביי, עשוי להצטרף ליוסטון טקסאנס. "מייק יחליט אם ברצונו להגיע אלינו כחלק מהצוות המקצועי בתוך מספר ימים", אמר המאמן החדש, גארי קוביאק. ועוד ביוסטון: הקבוצה האריכה את חוזהו של הקוורטרבק, דייויד קאר, בשלוש עונות.


סוריאנו הפסיד - אבל עדיין ירוויח

אלפונסו סוריאנו, שחקן הבסיס השני של הוושינגטון נאשיונלס, הפסיד בבקשת הבוררות על החוזה וירוויח בעונה הקרובה "רק" עשרה מיליון דולר לעומת ה-12 שדרש. זהו השכר הגבוה ביותר שניתן אי פעם לשחקן שלקח את הקבוצה לבוררות. סוריאנו הרוויח 7.5 מיליון דולר בעונה שעברה בטקסס ריינג'רס.

- סמי סוסה, שמנהל מגעים עם הנאשיונלס, שוקל לפרוש מבייסבול. "סמי לא רואה עצמו כמי שצריך להילחם על מקום בסגל של קבוצה במייג'ורס", אמר מקור המקורב לשחקן. החוזה שהציעה וושינגטון מעליב במונחים של סוסה - 500 אלף דולר לחוזה לא מחייב (יכולה לנפות אותו מהסגל בכל זמן).

- סקוט האטברג, שחקן הבסיס הראשון של אוקלנד, עבר לסינסינטי רדס. החוזה הוא לעונה אחת, על 750 אלף דולר.

- ריקי הנדרסון, האיש שגנב הכי הרבה בסיסים בהיסטוריה של הליגה, חוזר לניו יורק מטס, בשורותיה שיחק ב-1999 וב-2000. הוא ישמש לתקופת אימוני האביב כחלק מהצוות המקצועי של הקבוצה.

גרצקי יוצא נקי

מתמליל שיחות עם ויין גרצקי, מאמן הפיניקס קויוטיז, עולה כי המאמן לא ידע על השתתפותה של רעייתו, ג'נט ג'ונס, בסינדיקט ההימורים של עוזרו, ריק טושה. ג'ונס הימרה בסכום של לפחות 100 אלף דולר על הסופרבול. הרשת עצמה הגיעה למחזור של 1.7 מיליון דולר על המשחק.

- בצל חקירת גרצקי, משתדלים בנבחרת קנדה לא להסיח דעתם מהאולימפיאדה. גרצקי יגיע מחר (שלישי) לטורינו, הוא משמש כמנהל המקצועי של הנבחרת, שרבים צופים לה מדליית זהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully