וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאגר ממשיך להפחיד את המתחרים

12.2.2006 / 13:51

הצ'כי כבש צמד ב-2:4 של הריינג'רס בטורונטו. ניצחון דרמטי לטמפה ביי בבוסטון, ערב מוצלח גם לאוטאווה, בפאלו ונאשוויל

טורונטו - ניו יורק ריינג'רס 4:2

רגע לפני הפגרה, יארומיר יאגר ממשיך לאותת לטורינו. הצ'כי הבקיע צמד והגיע ל-40 שערים בפעם השישית בקריירת ה-NHL שלו ומוביל את הליגה עם 88 נקודות. פיטר סיקורה ומרטין רוצ'ינסקי עם שני השערים האחרים, שסגרו עניין כבר בשליש השני. 28 עצירות לשוער הריינג'רס, קווין וויקנס. בראיין מק'קייב וג'ייסון אליסון עם השערים לטורונטו.


ניו ג'רזי - ניו יורק איילנדרס 2:1

תקלה לדווילס שחיפשו ניצחון תשיעי ברציפות ועצרו את המאזן על שמונה. אלכסיי יאשין הכין את הראשון בפאוור פליי לג'ייסון בלייק ואחרי שיוויון של סרגיי ברילין עשרים שניות לסיום השליש הראשון, כבש את שער הניצחון, עשר דקות בתוך השני. 26 עצירות לריק די פייטרו בשער האיילנדרס, 30 חסימות למרטין ברודור בשורות הדווילס.


לוס אנג'לס - שיקגו 4:5 (בהארכה)

ניצחון ביתי קשה לקינגס, שהסתייעו בשער פאוור פליי של ג'ו קורבו, 40 שניות מפתיחת ההארכה. לוס אנג'לס כבר הובילה 2:4, בטרם הישוו טיילר ארנסון ומרטין לפוינט בתוך שלוש דקות בשליש השלישי. פאבול דמיטרה כבש את ה-21 שלו, קרייג קונרוי הבקיע ובישל, וגם קורבו הוסיף אסיסט למאזנו. שני אסיסטים לראדים ורבאטה בשיקגו.


בוסטון - טמפה ביי 6:5

פטריס ברג'רון הבקיע צמד כבר בשליש הראשון והצעיד את הברוינס ליתרון 1:3. אבל אז נכנס לפעולה דן בויל (היי, זה לא ההוא שביים את טריינספוטינג?) עם שלושה אסיסטים, בהם השער המנצח לוצלאב פרוספאל, שבע דקות לסיום. גם בראד בויס מבוסטון רשם שלושה בקטגוריית האסיסטים.


מונטריאול - אטלנטה 1:1 (0:1 לת'ראשרס בפנדלים)

אחרי הניצחון באוטאווה, הת'ראשרס המשיכו להרשים גם בקוויבק. קארי לטונן רשם 26 עצירות, סלאבה קוזלוב הבקיע את הפנדל היחיד בשוטאאוט ואטלנטה שוב במאזן חצוי של נצחונות והפסדים (במועד רגיל). בראד לארסן העלה את הת'ראשרס ליתרון (אסיסט של קוזלוב), יאן בוליס הישווה.


רצף נצחונות לפיטסבורג. ל-פ-י-ט-ס-ב-ו-ר-ג!

וושינגטון - פיטסבורג 6:3

אחרי ניצחון ערב קודם בשארלוט, הפנגווינס הגיעו לוושינגטון ועשו את המוות לאולאף קולזיג, שחתם על הארכת חוזה בוושינגטון וגם קיבל את הכבוד הראוי כמשתתף באולימפיאדה. קולזיג חתם על חוזה בן 11 מיליון דולר לשנתיים, כדי לראות איך חמישה פינגווינים שונים טוחנים לו את האמא של הרשת בשני השלישים הראשונים. סידני קרוסבי, ג'ון לקלייר, סרגיי גונשייר, קולבי ארמסטרונג ומארק רצ'י השתתפו בחגיגה, אריק בוגונייצקי הוסיף את השישי מאוחר יותר. 33 עצירות למארק אנדרה פלרי. הפעם האחרונה בה פיטסבורג ניצחה שניים רצופים בחוץ: 1-3 בנובמבר.


אוטאווה - פילדלפיה 2:3

הסנאטורס התאוששו מההפסד לאטלנטה עם ניצחון על הפליירס. אנטואן ורנט ו-ווצלאב וראדה העלו את אוטאווה ל-0:2 מהיר, דני היטלי כבש את השלישי, שהתברר כמכריע, מכיוון שבשליש השני כבשו סיימון גאנייה ודונלד בראשיר לזכות הפליירס. אנטרו ניטימאקי מפילדלפיה החליף את רוברט אש שהיה שייקי משהו ועצר 21 מ-22 פאקים שנורו לעברו.


בפאלו - פלורידה 3:5

תומאס וואנק פירק שוויון של 2:2 עם צמד, אחד בסוף השליש השני והאחר בתחילת השלישי, ג'ייסון פומינוויל הוסיף עוד אחד ובפאלו רשמה ניצחון 36 העונה. ג'יי פי דומונט ויירי נובוטני הבקיעו את השערים הראשונים במשחק לסייברס, כריס גראפטון וג'ון סים הישוו.


נאשוויל - קולומבוס 2:5

מארק זידיליצקי העלה את הפרדאטורס ל-0:1 אבל ראה את ריק נאש וניקולאי זרדב הופכים את התוצאה. זידיליצקי הישווה, סקוטי אפשל העלה ליתרון והכל בשליש הראשון. בשני כבשו מרטין אראט וקימו טימונן וחתמו את הניצחון של נאשוויל. בנוסף לצמד גם אסיסט לזידיליצקי, שער ואסיסט לטימונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully