וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה? באוטאווה?

10.2.2006 / 12:39

מסתבר שכן, כשהת'ראשרס הדהימו את הסנאטורס בביתם עם 1:2. ניצחון 38 לדאלאס, ניו ג'רזי ממשיכה לדהור וקצרה ניצחון 30, בבוסטון

אוטאווה - אטלנטה 2:1

דני היטלי ציפה לניצחון קל מול קבוצתו לשעבר, אלא שהת'ראשרס הכינו לו הפתעה. קארי להטונן עצר 34 דסקיות בדרך לשער אבל נכנע פעם אחת, לאנדריי מזארוס בפתיחת השליש השני. אלא שאיליה קובאלצ'וק איזן שתי דקות לסיום השליש ועשר דקות לסיום ניצל אנדי סאטון פאוור פליי לזכות הת'ראשרס, כדי להעלותם ליתרון מפתיע שנשמר עד לסיום. ניקלאס האבליד עם שני אסיסטים לשערים. מריאן הוסה לא רשם נקודה נגד הקבוצה ממנה עבר באוגוסט, אבל לא היה מאוכזב: "עבדנו קשה, והגיע לנו לנצח".


בוסטון - ניו ג'רזי 3:2 (הארכה)

טים תומאס עמד היטב בשער בוסטון ורשם 31 עצירות, אבל בראיין ג'יונטה החליט לעשות להופעה שלו סוף. ג'יונטה הבקיע שער בזמן החוקי לפני שויין פרימו הישווה, ושתי דקות בתוך ההארכה כבש את השני שלו כדי להקנות לדווילס ניצחון מספר 30. ניו ג'רזי היא אחת הקבוצות בכושר הטוב ביותר בכל ההוקי כרגע. "היה לנו גם קצת מזל", אמר מרטין ברודור הבלתי מתכלה, שרשם 37 עצירות בניצחון.


בפאלו - מונטריאול 3:2 (הארכה)

בדיוק כמו ג'יונטה, גם אלכסי קובאלב רשם שער במועד החוקי ונזקק לעוד אחד בהארכה. קובאלב הבקיע 40 שניות מפתיחת האקסטרה, ומונטריאול ניצחה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים. המכה של הסייברס כפולה, לאחר שאיבדו את הפורוורד יוכן הכט ללפחות שבועיים בגלל פציעה בברך.


טמפה ביי - קרוליינה 3:5

הלייטנינג בכושר מצוין, כשגם ההוריקנס לא הפחידו אותם. עם שלוש ספיגות משמונה יריות בלבד, היה ברור ששון ברק לא יכול להמשיך. מי שהציל את המולדת בשער טמפה ביי היה ג'ון גרהאם, שקם מהספסל, רשם 28 עצירות וסייע ללייטנינג להפוך פיגורים של 2:0 ו-3:2 לניצחון. פרדריק מודין היה הגורם ההתקפי הישיר לניצחון עם צמד. למודין יש 25 שערי ליגה העונה, כמו גם לאריק קול, שהבקיע אחת להוריקנס.

דטרויט מחזירה בסוויפ לנאשוויל

נאשוויל - דטרויט 3:2

הפרדאטורס החליטו שהפעם הם לא מפסידים. אחרי שלפני כחודש החליקו את הרד ווינגס בניצחון כפול בדטרויט ואור לאתמול הפסידו להם בבית, הפעם יצאו כמו מלוע של תותח. סקוט הארטנל ופול קארייה העלו את אנשי עיר המוזיקה ל-0:2 כבר בשליש הראשון. אלא שלא קבוצה כמו דטרויט תיבהל. רוברט לאנג וקריס דרייפר הישוו בשליש השני ופחות משבע דקות לסיום כבש מת'יו שניידר את השער המנצח.


מינסוטה - קולורדו 2:1

בראד ריצ'רדסון העלה את האווס ליתרון שתי דקות בתוך השליש השני, אבל עשר דקות לסיום איזן טוד ווייט בשער משלו. זה לא הפריע לג'ו סאקיק להבקיע ארבע דקות מאוחר יותר, ולהקנות לקולורדו ניצחון מספר 31 העונה. דייויד אבישר שוב נצץ בשער האוואלנש עם 33 עצירות.


פיניקס - דאלאס 5:1

בעוד בפיניקס כל מיני מאמנים ונשותיהם מתעסקים ברולטה, בדאלאס משחקים הוקי קרח. והוקי קרח טוב. ניצחון מספר 38 לסטארס, עם שלושער של ניקו קפאנן. שלושה היה גם המספר של סרגיי זובוב בקטגוריית האסיסטים. ביל גארין וברנדן מורו השתתפו בחגיגה. 35 עצירות ליוהאן הדברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully