וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור חדש בספורט האמריקאי: אחרי הבאזר

9.2.2006 / 19:41

הפגרה שבאה עלינו לטובה (?) בכל הענפים הגדולים מאלצת אותנו לקבץ ידיעות. פוטבול, בייסבול, הוקי קרח - הכל בעמוד אחד

מכיוון שבספורט האמריקאי החודשים פברואר-מרץ הם החלשים בשנה, בעיקר כשה-NBA הוא חטיבה נפרדת (לפחות כאן בוואלה!), מדור הספורט האמריקאי מקבץ ידיעות משולבות מכל הענפים. את החדשות נעלה אחת למספר ימים, כשכמובן, כל ידיעה חדשותית דחופה וסנסציונית תזכה להודעה דחופה משלה.

הוקי קרח: טושה לקח חופשה כפויה לזמן בלתי מוגבל

עולם ההוקי קרח סוער עקב מעורבותו של ריק טושה, עוזר מאמן הפיניקס קויוטיז, שעל פי חקירה המתנהלת נגדו נחשד בהפעלת הימורים בלתי חוקיים בהשתתפות שישה משחקני ה-NHL וגם אשתו של מאמן פיניקס, ויין גרצקי. ההימורים, אגב, לא היו על הוקי קרח.

טושה נפגש עם הקומישינר של הליגה, גארי בטמן, שיצא בהודעה: "ההאשמות מאוד רציניות, ומתוך רצון לא להפריע למשטרת ניו ג'רזי בחקירה, החלטנו שהצדדים ייפרדו זמנית". הוא ציין גם כי ה-NHL תפתח חקירה משלה.

שני שמות שנקשרו לסיפור הם שחקני הפיטסבורג פנגווינס, מארק רצ'י, שהודה שהיה קשור לעניין, וג'ון לקלייר, שהודיע שיתבע את תחנות הטלוויזיה ואת המשטרה על שירבוב שמו לפרשייה.


- דאגה בנבחרת ההוקי של ארה"ב לגבי זהות השוער הפותח בטורינו. ריאן מילר, שוער בפאלו, הוא השם החם ביותר בליגה בשבועות האחרונים, אלא שהוא אפילו לא בסגל. כרגע שלושת המועמדים לפתוח הם רוברט אש מפילדלפיה, שחזר לאחרונה מפציעה, ריק די פייטרו מהאיילנדרס, עם הרבה כישרון אבל ראש מסובב לפעמים וג'ון גרהאם מטמפה ביי, הנמצא בכושר גבוה אבל בעל ניסיון בינלאומי דל.

- הסנטר דניאל ברייר, הקפטן המשותף של הבפאלו סייברס, יחזור מפציעה לאחר פגרת האולימפיאדה. ברייר נעדר מחודש דצמבר בגלל שבר ותיכנן לחזור לפני סוף השבוע הנוכחי בתחילה.


פוטבול: מייק מארץ מתאם התקפת הליונס

אחרי קדנציה שלא תיזכר לטובה, בעיקר בעונות האחרונות, מייק מארץ מצא בית חדש. המאמן הותיק חזר לתפקיד שעשה טוב ביותר בשנותיו בסט. לואיס - מתאם התקפי. בחמש שנותיו של המאמן בן ה-54, הראמס הגיעו למאזן טוב בסך הכל של 33:54 (כולל משחקי פלייאוף), אבל דעכו משנה לשנה. בעונה שחלפה לקה מארץ באירוע לב, פרש זמנית ומשנסתיימה העונה קיבל את המגף מהראמס. בתכל'ס - איש חיובי. בהצלחה.

- צוות חדש למשחקי המאנדיי נייט. טוני קורנהייזר, המוכר לכולנו מהתוכנית המצוינת Pardon the Interruption, יצטרף לשידור כפרשן, לצידו של אל מייקלס. מייקלס נדד עם שידורי המאנדיי נייט לרשת NBC שרכשה את זכויות השידור, לאחר שהיה ב-ABC מ-1976. יחד איתם יפרשן גם ג'ו ת'ייזמן, קוורטרבק העבר של הוושינגטון רדסקינס ועד לאחרונה פרשן משחקי ליל ראשון של ESPN.

- הפיטסבורג סטילרס חגגו במצעד את זכייתם בסופרבול. מאות אלפי תושבים של העיר וסביבתה באו לדאון טאון וצעקו "תודה" לשחקנים. ולא רק משם. הסטילרס, קבוצה ותיקה עם אוהדים בכל רחבי המדינה, הביאו אנשים שנסעו 4 שעות (ניו יורק סטייט) או 12 שעות (בוסטון) לעיר. "חיכיתי 24 שנים לרגע הזה", אמרה אחת האוהדות, שתומכת בקבוצה מגיל 8.

- סגלי הפרובול נחתו בהוואי. אבל האמת? פרובול לא מעניין אותנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בייסבול: פיאצה מרוצה בסן דייגו

אנו מתנצלים על העיכוב בחדשות הבייסבול, אך ההתעסקות בסופרבול מחד ומאידך הדלילות באירועים גרמו לנו להניח את האלה בצד. ובכל זאת, מה קרה לאחרונה?

הסן דייגו פאדרס החתימו את מייק פיאצה, התופס ההול-אוף-פיימר לעתיד של הניו יורק מטס, לחוזה בן שנה, עם אופציה לשנה שניה. הוא ירוויח שני מיליון דולר בעונה הראשונה ו-8 מיליון אם תמומש עליו האופציה בשניה. פיאצה בן ה-37 חבט באחוזים של 251. עם 19 הומרים ו-62 ריביז בעונה האחרונה. הוא אמר בהצגתו: "אני שמח שהגעתי לכאן ומקווה לתרום" (מקורי במיוחד).

- סמי סוסה הותיק שוקל הצעות, שהרצינית שבהן הגיעה מהוושינגטון נאשיונלס. סוסה בן ה-37 חוזר מעונת נפל, בה חבט ב-220. אחוז בבולטימור.

- בריידי קלארק, האאוטפילדר של מילווקי, חתם לשנתיים נוספות בקבוצה. בכך נמנעו הצדדים מללכת לבוררות.

- ג'וני דיימון הודה לעיר בוסטון ולרד סוקס, גם במדי היאנקיז: "האוהדים שם נפלאים, הייתה לי תקופה מדהימה בעיר. זה היה כבוד ופריבילגיה לשחק שם. בינתיים מצאה לו בוסטון מחליף בדמות קוקו קריספ, הסנטר-פילדר שבא מקליבלנד בטרייד גדול יחד עם המגיש המחליף דייויד ריסקי והתופס ג'וש בארד. התופס קלי שופאק, המגיש גיירמו מוטה ושחקן הבסיס השלישי אנדי מארטה עברו לעיר של דרו קארי.

- היאנקיז שולחים לרוג'ר קלמנס מסרים: "אנחנו רוצים אותך חזרה". קלמנס, שבאוגוסט ימלאו לו 44, שיחק בניו יורק עד 2003, בה עבר לשנתיים ליוסטון אסטרוס. הטקסס ריינג'רס עדיין מביעים עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully