וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: מועדון ה-30

7.2.2006 / 18:37

ארבע קבוצות עם 30+ נצחונות ועוד שתיים שהחליפו קידומת שיחקו הלילה - כולן ניצחו. במוקד: דאלאס הכניעה את נאשוויל

דאלאס - נאשוויל 2:4

הפרדאטורס היו הקבוצה היחידה הלילה עם למעלה מ-30 נצחונות שרשמה הפסד. דאלאס ניצחה את ה-37 שלה, כשאחרי 18 משחקים ללא שער, בילי גארין סוף סוף כבש. נאשוויל עלתה ליתרון משער של פול קארייה, אבל סטו בארנס, גארין (כשהשעון הורה 0:00 בסוף השליש השני), יאנה ניינימאה ומייק מודאנו הפכו את התוצאה. מארק איטון רק צימק.


ניו יורק איילנדרס - טמפה ביי 3:2 (הארכה)

מרטין סט. לואי תמיד כובש נגד האיילנדרס, בדרך כלל שערי ניצחון. הפעם הוא "הסתפק" בשער משווה כשעל השעון נותרו 72 שניות, ו-וינס לקאבלייה דאג שהלייטנינג ירשמו ניצחון 30 עם 55 שניות לסיום ההארכה. שון ברק מנע מ-28 דסקיות לחדור, והאלופה, שמאזנה בעשרת המשחקים האחרונים הוא 1-1-8, רשמה את ניצחונה ה-30.


אוטאווה - פיטסבורג 2:5

קבוצה שעברה מזמן את ה-30, אוטאווה, ניצחה את ה-36 שלה מול קבוצה שלא תגיע העונה ל-30 נצחונות. למזלם של הפנגווינס, עיר שלמה מתרכזת בסטילרס ומעלימה עין מהפיאסקו שלהם - 12 נצחונות עד כה. פיטר שייפר עם שני שערים ואסיסט, ואנטואן וורמט עם צמד אסיסטים לסנאטורס.


אדמונטון - אנהיים 5:5 (0:1 לאדמונטון בפנדלים)

מייק מוריסון החליף את יוסי מרקאנן, שהיה חלש במיוחד וספג חמישה שערים ב-32 נסיונות, עמד בגבורה בשוטאאוט כשמנע משמונה שערים להיכנס, וכשפרננדו פיזאני הבקיע את הפנדל היחיד, עבר למאזן 0:5 בפנדלים העונה. ראיין סמית' ומארק אנדרה ברג'רון העלו את האוילרס ל-0:2, אנדי מקדונלד, קורי פרי וכריס קוניץ הפכו. סמית' ויארוסלאב ספאצ'ק היקנו שוב יתרון לאדמונטון, טוד מרצ'נט וסקוט נידרמאייר העבירו חזרה את המטוטלת למייטי דאקס ופיזאני הישווה עשר דקות לסיום. גם אדמונטון עברה לגזרת ה-30 ניצחונות.


ונקובר - קולומבוס 4:7

עוד משחק רב שערים בקנדה. דניאל סדין וטוד ברטוזי הבקיעו שער ורשמו אסיסט כל אחד, כשהקאנוקס עולים ליתרון מהיר של 0:4 בשליש הראשון. אחרי שהבלו ג'אקטס צימקו ל-3:4, באה נאגלה נוספת של כיבושים של ונקובר, כשריק נאש האורח רק מצמק, תוך שהוא רושם שער שני אישי במשחק. המצב של ונקובר במועדון - 32 נצחונות.


סן חוזה - קלגארי 4:3

אחרי שלושה הפסדים רצופים עצרו הפליימס את סן חוזה והחליפו ספרה ל-31 בטור ה-W. זה לא היה קל, אבל בסיוע שלושה אסיסטים של רובין ריגר ו-28 עצירות של מיקה קיפרוסוף, זה נגמר בשלום. הפליימס כבר היו ביתרון 1:4, אבל אז באו מילאן מיקאלק וג'ונת'ן "המגניב" צ'יצ'ו וצימקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully