וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטונס צונזרו בשידור הסופרבול

6.2.2006 / 12:38

רשת ABC שידרה את ארוע השיא טליוזיוני בדיליי, וחתכה מילים גסות. ארית'ה פרנקלין לא התפשטה

משפטים שלמים משירים מוכרים של הרולינג סטונס נחתכו בגסות בזמן שידור הופעה חיה של הלהקה, הלילה באירוע הסופרבול האמריקאי. רשת ABC האמריקאית, בעלת הזכויות לגמר ליגת הפוטבול- אירוע הספורט הנצפה ביותר בארה"ב- שידרה את המשחק מניו יורק באיחור מכוון של 5 שניות מזמן אמת, על מנת להימנע מ"מבוכות"- ואכן ניצלה את הזמן כדי לעשות שמות בשידור.

הסיבה לפאניקה המתחסדת של ABC נעוצה בהופעתה של ג'נט ג'קסון בסופרבול לפני שנתיים, אז שלפה הזמרת שד אל מול אמריקה הרגישה. האירוע משודר בשעות אחר הצהריים בארצות הברית, ומאחר ובין צופיו גם ילדים רבים, הרשת והזמרת ספגו ביקורת קשה. ג'קסון חוותה במקביל תחייה רגעית לקריירה.

הסטונס הופיעו במחצית המשחק עם "I Can't Get No Satisfaction", "Start Me Up" ו-"Rough Justice". מן השירים נשמטו משפטים שנראו למפיקים פוגעניות, בהן אזכור של משגל נשי עם גופה, ואזכור אבר המין הזכרי. מרשת ABC נמסר כי הסינון האומנותי המטופש לא היה רעיון שלהם אלא של מנהלי ליגת ה-NFL, שחטפו על הראש בעבר.

סטיבי וונדר היה ההופעה המרכזית במהלך המשחק. את ההמנון שרו יחד בשילוב מוזר במיוחד אהרון נוויל בקולו הצפצפני, ואריתה פרנקלין שפתחה גרון והשאירה ממנו אבק. בניגוד לאיומו הציני של מיק ג'אגר לפני הארוע, אריתה פרנקלין לא עשתה כמנהג ג'נט ג'קסון, ונותרה לבושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully