וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: סט. לואיס הפתיעה את דאלאס

5.2.2006 / 18:36

הבלוז ניצחו את הסטארס 3:4 בהארכה. דטרויט השביתה את האוואלנש בקולורדו 0:3 ובפאלו ניצחה את אוטאווה בפנדלים

סט. לואיס - דאלאס 3:4 (הארכה)

ברנט ג'קמן היה גיבור המשחק, כשכבש את השער המכריע בתוך ההארכה. סט. לואיס ניצחה שניים רצופים ושלושה מארבעה, הרצף הארוך ביותר מאז נובמבר. זה היה ניצחון מספר 14 בסה"כ של הבלוז. וולאדימיר אורסך (ככה? הלפ? מישהו? איך כותבים את השם של השובר שיניים הזה?) עם שער ואסיסט. ג'ייסון ארנו הבקיע את מספר 20 שלו לדאלאס.


קולורדו - דטרויט 3:0

הצגת תכלית של הרד ווינגס, לתשומת ליבו של האוהד מספר 1 שלהם בישראל (שמכנה את עצמו בשם המקורי "רד ווינגס"). מני לגאסי חגג יומולדת 33 עם 28 עצירות, אבל חיכה עד לשליש השלישי כדי לראות את דניאל קלירי, מיקאל סמואלסון ורוברטו לאנג מבקיעים לדטרויט ומוציאים ניצחון גדול מדנבר.


מונטריאול - בוסטון 0:2

גם הקנדיינס חיכו לשליש השלישי כדי להבקיע ולנצח את הברוינס. אנדריי מארקוב חזר לליינאפ וכבש עשר דקות לסיום ושלדון סוריי גילגל לרשת הריקה בדקה האחרונה. חריסטובל הואט קנה לעצמו שאט אאוט ראשון במונטריאול עם 35 עצירות, כשהוא מחליף את חוזה תיאודור בשער. טים תומאס רשם 27 עצירות בבוסטון.


פיטסבורג - ניו יורק איילנדרס 4:4 (0:2 לאיילנדרס בפנדלים)

מסכנים פיטסבורג, עד שמגיעים כבר לעמדת ניצחון, הם מפסידים גם את המשחק הזה. בעצם, הם לא היו כל כך בעמדה לנצח, אחרי שחזרו ארבע פעמים מפיגור. מירוסלאב סאטאן חזר להרכב בענק, עם שלושער לאיילנדרס, כשבפיטסבורג מארק רצ'י עם שער ואסיסט. סאטאן כבש גם את הפנדל המכריע, כשבשער ריק די פייטרו דופק הופעה עם 40 עצירות.


פילדלפיה - ריינג'רס 4:3 (הארכה)

מי יבוא לעזרה אם לא יארומיר יאגר התותח בן תותח? שער של הצ'כי דקה וחצי לתוך ההארכה סגר עניין והעניק לניו יורק ניצחון 32 העונה. יאגר גם הכין אסיסט, הריינג'רס הובילו 0:2, לפני שספגו שלוש חתיכות, שתיים ממייק קנובל ואחת מג'ף קרטר. פיטר סיקורה (בסדר, נכנענו, הנה היו"ד שלכם) עם השיוויון.


טורונטו - ניו ג'רזי 2:4

אלכסיי פוניקארובסקי הבקיע צמד כבר בשליש הראשון והמייפל ליפס עלו ל-0:3 מוקדם שעיצב להם את הניצחון. אדי בלפור עדיין יכול לשחק בענק, עם 36 עצירות. בראיין ג'יונטה וג'ון מאדן צימקו ל-2:3, אבל צ'אד קילגר סגר עניין בדקת הסיום.




נשוויל מרביצה שישייה על שיקגו

נשוויל - שיקגו 0:6

סקוט הארטנל היה שותף בכיר בהשבתה עם שלושה שערים ואסיסט אחד, כשהפרדאטורס עלו ל-0:4 כבר בשליש הראשון. יאניק פרו, גרג ג'ונסון ומרטין אראט עם השערים הנוספים. תומאס ווקון עצר 40 פאקים בדרך לשאטאאוט שני העונה ו-14 בקריירה.


אטלנטה - פלורידה 4:6

משחק רב שערים באטלנטה, כשיקיר המדור רוברטו לואונגו היה חלש הפעם, ונכנע לאיליה קובאלצ'וק התותח בן תותח ולת'ראשרס. פיטר בונדרה כבש צמד וירוסלאב מודרי הוסיף שני אסיסטים לאטלנטה. קובאלצ'וק הבקיע את שערו ה-36 העונה, והתאושש מעט מהדעיכה של התקופה האחרונה, שהורידה אותו לליין השלישי.


בפאלו - אוטאווה 1:1 (0:1 לבפאלו בפנדלים)

תומאס וואנק הרוקי הכניע את דומיניק האשק בפנדלים והיקנה לסייברס ניצחון מספר 34. אלס קוטאליק העלה את המארחים ליתרון בשליש השני, בראיין סמולינסקי מאוטאווה הישווה בתחילת השלישי. 28 עצירות, לא כולל אחת גדולה של דניאל אלפרדסון בפנדלים, לראיין מילר מהסייברס.


טמפה ביי - וושינגטון 0:5

השתקה גם ללייטנינג ולג'ון גרהאם, שרשם 29 עצירות וקנה לעצמו שאט אאוט שלישי בארבעת משחקיו האחרונים. רוסלאן פדוטנקו פתח את מסכת השערים ואחר כך הוסיף עוד שער ואסיסט, בראד ריצ'ארדס עם צמד.


פיניקס - מינסוטה 6:4

ניצחון חשוב לויילד באריזונה. ווס וולץ היה האדריכל עם שני שערים ושני אסיסטים, כשמריאן גבוריק מגבה עם צמד משלו. ג'ף סנדרסון הבקיע שניים לקויוטיז, שרדפו כל המשחק, אחרי שבשליש השני כבשו הויילד ארבעה שערים ועלו ל-1:4.


אדמונטון - ונקובר 1:3

יום אחרי שלקחו את ראשות הבית הצפון מערבי, הקאנוקס נכנעו לג'ארט סטול והאוילרס. סטול כבש את השער הראשון שלו מה-31 בדצמבר, ואדמונטון נחלצה מרצף של חמישה הפסדים ביתיים. ראיין סמית' ורפי טורס היו הכובשים האחרים, דניאל סדין עם השער לונקובר. 37 עצירות של אלכס אולד לא הועילו לקאנוקס.


סן חוזה - אנהיים 2:0

הדאקס ממשיכים לנצח בחוץ. ז'אן סבסטיאן ז'יגר הביא אותה בשאטאאוט מספר 21 בקריירה עם 34 עצירות. טוד פדורוק העלה את אנהיים ל-0:1 בשליש השני וטימו סלאני חתם חצי דקה לסיום מול רשת ריקה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully