וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניצחונות לאנגליה ולאירלנד בפתיחת שש האומות

רועי פרידמן

4.2.2006 / 21:50

אנגליה הביסה את וויילס 13:47 בעזרת בליץ של הדקות האחרונות, אירלנד עבדה קשה במשחק חם נגד איטליה, וניצחה 16:26

אנגליה - ווילס 13:47

אנגליה פתחה בהצהרת כוונות לטורניר השנה, אחרי שהביסה את האלופה ומנצחת הגרנד סלאם היוצאת, וויילס בתוצאה של 13:47 (10:15 במחצית).

האנגלים פתחו טוב את המשחק ונהנו מטריי בדקה ה-14 של מארק קוואטו, עם המרה של צ'ארלי הודג'סון – 0:7. וויילס אומנם צמצמה 5 דקות אח"כ מעונשין של סטפן ג'ונס ל- 3:7, אבל עונשין של הודג'סון וטריי של לואיס מודי מעלים את האנגלים ל-3:15 אחרי חצי שעה של משחק. הוולשים לא נשברו ופריצה של דוויין פיל הביאה לטריי של מרטין וויליאמס והמרה של ג'ונס, 5 דקות למחצית.

הודג'סון וג'ונס הוסיפו בעיטת עונשין כל אחד, עד שבדקה 52, מרטין וויליאמס ספג כרטיס צהוב והותיר את וויילס ב-14 שחקנים ל-10 דקות. אנגליה ניצלה את היתרון המספרי לעונשין נוסף של הודג'סון ולטריי של מייק טינדל – 13:26, לפני חזרתו של וויליאמס. וויילס עוד ניסתה לחזור למשחק אבל אנגליה סגרה עניין ב-10 הדקות האחרונות מטרייס של לורנס דלאליו, מאט דוסון וטום ווייס, כשהודג'סון מוסיף המרה ומחליפו, אנדי גוד מוסיף 2, לניצחון גדול.

צוברי הנקודות:

אנגליה

טריי – מארק קואטו, לואיס מודי, מייק טינדל, לורנס דלאליו, מאט דוסון, טום ווייס.
המרות – צ'ארלי הדג'סון 2, אנדי גוד 2
עונשין – הודג'סון 3

וויילס

טריי – מרטין וויליאמס
המרה – סטפן ג'ונס
עונשין – ג'ונס 2

אירלנד - איטליה 16:26

אירלנד עבדה קשה מאד, ועם עזרה קלה מהשופט ניצחה את איטליה 16:26 (10:10 במחצית).

הפתיחה היתה של האיטלקים, כשהכדור היה בדקות הראשונות בעיקר בתוך השטח האירי, ורמירו פז העלה אותם ל-0:3 בדקה ה-12. אלא שפריצה של ג'ורדן מרפי הביאה את הכדור להוצאת חוץ איטלקית קרוב לקו השער האיטלקי. פול או'קונל זכה בהוצאת החוץ, ומה"מול" שנוצר, ג'רי פלאנרי הבקיע טריי בדקה ה-25, ועם המרה של רונאן או'גארה 3:7 לאירים. האיטלקים לא נשברו וחזרו להוביל ארבע דקות מאוחר מטריי של מירקו ברגמאסקו עם המרה של פז, 7:10 לאיטלקים.

דקה למחצית, תיקול מאוחר של פז על שחקן אירי והוא ספג צהוב, ואו'גארה הישווה. פול גריפן האיטלקי (למרות השם), העלה את איטליה בעונשין, למרות חוסר השחקן - 10:13 לפני שאוג'ארה מצא בבעיטה אלכסונית את טומי בואו לטריי, שבו נראה היה שבואו לא הניח את הכדור על הקרקע. עם ההמרה של או'גארה התוצאה הייתה 13:17 לאירים. עד לסיום או'גארה הוסיף 3 בעיטות עונשין לאירים ופז 2 לאיטלקים לתוצאה הסופית - 16:26.

בסיום המשחק היו לאיטלקים תלונות לשופט, דייב פירסון מאנגליה, על הטריי של בואו, וכן על העובדה שבריאן או'דריסקול, הקפטן האירי, דרך על שחקן איטלקי ללא תגובה. אדי או'סליבן, המאמן האירי, התלונן על כך ששחקן איטלקי נשך ביד את סימון איסטרבי. המשקיף של הטורניר הודיע שהוא זהה את הנשכן, אך לא הודיע מי זה היה עד הדיון בעניינו.

צוברי הנקודות

אירלנד

טרייס – ג'רי פלאנרי, טומי בואו
המרות – רונאן או'גארה 2
עונשין – או'גארה 4

איטליה

טריי – מירקו ברגאמאסקו
המרה – רמירו פז
עונשין – פז 3

מחר בשעה 17:00 שעון ישראל ייערך המשחק השלישי באדינבורו בין סקוטלנד לצרפת. שידור ישיר בערוץ צרפת 2 - 146 ב"יס" ו-131 ב"הוט".

ותודה כמובן על עזרה בסיקור לחבר'ה מפורום הקריקט וראגבי של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully