וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיפי של ונקובר

4.2.2006 / 16:01

הקאנוקס חזרו עם 1:3 מקלגארי ועקפו אותם בטבלה. ניו ג'רזי השתיקה את קרוליינה 0:3 בטקס תליית החולצה של סקוט סטיבנס

קלגארי - ונקובר 1:3

דניאל סדין איז דה מאן! שלושה אסיסטים של הקיצוני השמאלי השבדי היקנו לקאנוקס ניצחון חשוב בקלגארי, ה-31 שלהם העונה. דווקא הפליימס עלו ליתרון משער של ג'רום איגינלה, אבל אז נכנס סדין לפעולה ובישל לאנסון קרטר, ראיין קסלר ולאחיו התאום הנריק, בדרך לניצחון הגדול, שהעלה את הקאנוקס למקום הראשון בבית הצפון מערבי. אלכס אולד עצר 28 פאקים.


ניו ג'רזי - קרוליינה 0:3

שמחה גדולה בניו ג'רזי, כשלפני המשחק נתלתה החולצה הראשונה בהיסטוריה של המועדון על תקרת האולם, זו של מספר 4, שחקן ההגנה סקוט סטיבנס. סטיבנס הנהיג את הדווילס לשלוש זכיות בגביע סטנלי - 1995, 2000 ו-2003.

ואחר כך בא מרטין ברודור, השוער הקנדי המעולה, ורשם נקודת ציון נוספת בקריירה עשירה: 100 השתקות. בשאט אאוט האחרון הוא נזקק ל-28 עצירות ולשערים של פטריק אליאס, זאק פריס ובראיין ג'יונטה. מתחילת השנה הקלנדרית, הדווילס על מאזן 1-2-12.


וושינגטון - טורונטו 1:4

המייפל ליפס הולכים מדחי אל דחי. אלכסנדר אובצ'קין המופלא חזר להרכב הקפיטאלס, בישל שער והיה ההשראה הגדולה בניצחון. מאטס סונדין העלה את טורונטו ליתרון, אבל וושינגטון הגיבה בשערים של מייק גרין, ברוקס לייץ', בן קליימר וכריס קלארק. אובצ'קין כבר עם 66 נקודות, וישבור לבטח את שיא המועדון לרוקיס, שנקבע על ידי בוב קרפנטר וכריס ולנטיין בעונת 1981-82.


פלורידה - אטלנטה 2:5

רוברטו לואונגו, אחד מחביבי המדור, שיחק אותה עם 37 עצירות, וכריס גראפטון כבש צמד והכין לאסיסט אחד, כדי לסייע לפנת'רס לנצח. הת'ראשרס הובילו 1:2, אבל אחרי שיוויון של ג'ו ניונדיק בשליש השני, באו ג'ון סים, גראפטון ונת'ן הורטון וחתמו את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully