וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשוויל התאוששה מול קולורדו

3.2.2006 / 20:29

הפרדאטורס הגיבו על ההפסד במשחק הקודם עם 3:4 בהארכה על האווס. גם בפאלו ניצחה, את פילדלפיה, בוסטון ממשיכה להתאושש

נאשוויל - קולורדו 3:4 (הארכה)

סקוט ווקר הישווה פחות משלוש דקות לסיום הזמן החוקי וסטיב סאליבן כבש את שער הניצחון שתי דקות בתוך ההארכה. הפרדאטורס פיגרו שלוש פעמים ואיזנו. שער מספר 23 למייק סילינג'ר בנאשוויל ו-20 לג'ו סאקיק בקולורדו.


בוסטון - מונטריאול 1:3

הקנדיינס ממשיכים להידרדר ובוסטון ניצלה זאת עד תום, עם ניצחון שהציב אותה במאזן חיובי. תומאס פלקאנץ כבש ראשון למונטריאול, אבל גלן מאריי, פטריס ברג'רון ובראד בויס הפכו את התוצאה. טים תומאס המשיך לעמוד בשער ולנצח עם 16 עצירות, ברג'רון ובויס הוסיפו אסיסט כל אחד למאזן.


בפאלו - פילדלפיה 2:4

ניצחון 33 העונה לסייברס, שנעזרו בשוער האולימפי ריאן מילר עם 21 עצירות. סיימון גאנייה הבקיע את שערו ה-35 העונה אבל טיילור פראט, בריאן קמפבל ויוכן הכט הגיבו. מייק קנובל צימק לפילי, ג'ייסון פומינוויל חתם את התוצאה שמונה שניות לסיום.


איילנדרס - ריינג'רס 5:2

הדרבי של ניו יורק הניב שבעה שערים וניצחון 30 לריינג'רס, שפתחו יתרון של 0:4 עם צמד של מרטין סטראקה. אחרי שהאיילנדרס חזרו לעניינים חתם יארומיר יאגר התותח (שבאולימפיאדת החורף יזכה לפרשנות המפרגנת של פאבל נדבד מיובנטוס) את העניינים עם שער מספר 35.


פיטסבורג - אוטאווה 7:2

הפנגווינס ממשיכים להיות התרופה לכל הליגה. זה דווקא הלך קשה עם יתרון 2:3 לאוטאווה בכניסה לשליש השלישי, אבל אז באו 15 דקות, שכללו צמד של דניאל אלפרדסון, שהעלה את המאזן השנתי ל-34 שערים. דני היטלי הוסיף את ה-33 שלו. שלושה אסיסטים לג'ייסון ספזה ו-וויין רדן.


ומי ניצח? קולומבוס

אדמונטון - קולומבוס 1:1 (3:4 לבלו ג'אקטס בפנדלים)

שוט אאוט מטורף העניק בסיומו ניצחון חמישי ברציפות לבלו ג'אקטס. רק בסיבוב השמיני כבש ג'ייסון צ'ימרה את הפנדל המכריע נגד קבוצתו לשעבר וסגר עניין. קולומבוס נראית בתחילת פברואר כמו קבוצת הוקי טובה. סטיב סטאיוס העלה את האוילרס ל-0:1 חמש דקות לסיום, ניקולאי זרדב איזן כעבור שתי דקות.


סט. לואיס - שיקאגו 5:5 (1:2 בפנדלים)

וגם זה היה משחק מטורף. הבלוז כבר הובילו 0:3 ו-3:5 אבל נכנעו לשערים מאוחרים של רנה בורק ודנקן קית'. הרוקי לי סטמפניאק המשיך להיות הגיבור של הבלוז עם שני שערים והפנדל המכריע. סקוט יאנג עם שער ואסיסט וכמוהו טיילר ארנסון משיקאגו.


פיניקס - לוס אנג'לס 1:1 (0:1 לפיניקס בפנדלים)

הקויוטיז מייצבים את המאזן החיובי עם ניצחון על הקינגס המדשדשים. קרטיס המלך ג'וזף עם 34 עצירות וסטיב רייפרכט עם השער היחיד בפנדלים לפיניקס. שני השערים נכבשו תוך חמש דקות בשליש השני, על ידי אלכסנדר פרולוב מלוס אנג'לס ודייב סקאטשרד מפיניקס.


סן חוזה- מינסוטה 2:2 (0:1 לויילד פנדלים)

הוויילד קטעו רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון על השארקס. מני פרננדז שיחק אותה בשוט אאוט ושמר על רשת נקיה, בראיין רולסטון עם הפנדל המכריע. רנדי רוביטאיי העלה את מינסוטה ליתרון, כשחמש דקות לסיום הישווה מריאן גבוריק. בתווך כבשו שני הת'ורנטונים, ג'ו וסקוט, לסן חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully