וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הסטארס ממשיכים לנצח

2.2.2006 / 18:09

ברנדון מורו הוביל את דאלאס לניצחון 1:2 על נאשוויל. זאטברג והרד ווינגס עברו בקושי את סט. לואיס - 2:3

דאלאס - נאשוויל 1:2

משחק אולטרה חשוב של הסטארס, שבו נצץ ברנדן מורו, ששער ואסיסט שלו היקנו לדאלאס ניצחון שישי רצוף ו-36 בסך הכל. ג'ייסון ארנו ומורו הכינו לפיליפ בושה שכבש בתחילת השליש השני, לפני שמורו עצמו הגדיל 11 דקות בתוך השליש. מרטין אראט צימק 13 דקות לסיום. סקוט ניקול מנאשוויל צנח עם הראש קדימה אל הלוחות ופונה לבית חולים עם זעזוע מוח. מרטי טורקו רשם 23 עצירות בשער הסטארס.


דטרויט - סט. לואיס 2:3

אוי, כמה שזה הלך קשה לרד ווינגס. לי סטמפניאק וקית' טקאצ'וק העלו את הבלוז ליתרון מהמם של 0:2 כבר בשליש הראשון. מיקאל סמואלסון צימק בשליש השני ובשלישי התעוררו ברנדון שנהאן והנריק זאטברג, שכבש את שער הניצחון ארבע דקות לסיום. שני אסיסטים לניקלאס קרונוול מדטרויט, קרטיס סנפורד היה מצוין עם 35 עצירות בשער הבלוז.


ניו יורק ריינג'רס - פיטסבורג 1:3

בפעם השנייה בחמישה ימים ניצחו הריינג'רס את הפנגווינס, כשסטיב רוצ'ין מנצח על החגיגה עם שער ואסיסט. רוצ'ין כבש את הראשון, מארק רצ'י הישווה, אבל מייקל רוזסיבל ופיטר סקורה ביססו יתרון שהחזיק עד לסיום. 24 עצירות להנריק לונדקוויסט בשער הריינג'רס.


ניו ג'רזי - אוטאווה 3:5

זאק פריס, גרנט מרשל וג'יימי לנגרברונר הבקיעו שלושה שערים בתוך 15 דקות מפייס אוף הפתיחה, ועיצבו משחק בשליטה של הדווילס. אחרי שאנטואן ורמט ודני היטלי צימקו ל-3:2, באו סרגיי בריילין ואריק ראסמוסן וסגרו עניין. פטריק איבס צימצם ל-5:3 וחתם את התוצאה הסופית.


קלגארי - קולומבוס 1:1 (0:2 לבלו ג'אקטס בפנדלים)

מארק דניס עצר 36 פאקים, ואחר כך גם מנע שני שערים בשוט אאוט, כדי להיעזר בפנדלים של ירוסלאב בלאסטיק וסטיב נאש ולהקנות לג'אקטס ניצחון רביעי ברציפות. ג'רום איגינלה העלה את הפליימס ליתרון בשליש הראשון, ניקולאס זרדב איזן בשני.


אנהיים - סן חוזה 6:4

השוט אאוט של הערב. אחרי 2:2 בשליש השני הפציצו השארקס וטרפו את הברווזים. יקיר המחלקה, ג'ונת'ן צ'יצ'ו, לא בייש את השם המגניב שיש לו והגניב שלושה שערים לרשת של איליה בריזגאלוב (29 עצירות), וג'ו ת'ורנטון עזר לו עם שלושה אסיסטים, כשבשער מונע ייבגני נבוקוב 35 שערים. טימו סלאני כבש עוד שער ורשם נקודות ב-13 משחקים רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully