וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: ערב מצוין לפייבוריטיות

1.2.2006 / 15:05

כל הקבוצות עם המאזן הטוב יותר ניצחו הלילה, בהן בפאלו באטלנטה, טמפה ביי את טורונטו, ונקובר בפיניקס וקרוליינה במונטריאול

מונטריאול - קרוליינה 8:2

ניצחון מספר 37 להוריקנס, שממשיכים להשתעשע כל הדרך לפלייאוף. אריק קול עם שלושה שערים ואריק סטאאל עם צמד ובישול. הניצחון הזה היה ה-13 של ההוריקנס ב-14 משחקים בינואר, מאזן השווה לשיא של קבוצת NHL לחודש אחד. "לו רק ניצחנו את וושינגטון", אמר קול, "היינו נכנסים להיסטוריה".


ניו יורק איילנדרס - וושינגטון 3:5

ובינתיים הקפיטאלס, הקבוצה שקילקלה לקרוליינה את המסיבה, נוצחה בניו יורק. ג'ייסון בלייק הבקיע שער בפאוור פליי חמש דקות לסיום ואחר כך הוסיף עוד אחד לרשת ריקה כדי לחתום את סיפור המשחק. גם אולג קבאשה כבש צמד ומירוסלאב סאטאן השלים את החמישייה. בראיין ווילסי, מאט פטינגר וג'ף ווילסון הבקיעו לקפיטאלס.


אטלנטה - בפאלו 5:2

הסייברס לא התקשו לחזור מאטלנטה עם ניצחון. אלס קוטאליק העלה את בפאלו ליתרון לפני שמריאן הוסה ורונלד פטרוביצקי הפכו. אבל אז באו תומאס וואנק, ג'ייסון פומינוויל, פול גאוסטאד וג'יי פי דומונט והעניקו ניצחון 32 לבפאלו.


טמפה ביי - טורונטו 2:2 (0:2 ללייטנינג בפנדלים)

בראד ריצ'ארדס וראיין קרייג החזירו את האלופה פעמיים מפיגור ובפנדלים הבקיעו וינס לקאבאלייה וריצ'רדס צמד לרשתו של אדי בלפור, כדי לעבור את המייפל ליפס. שער ואסיסט לדארסי טאקר בטורונטו, צ'אד קילגר עם השער הנוסף.


קולורדו - מינסוטה 2:3

דייויד אבישר, שוער האווס, רשם ניצחון תשיעי בינואר, כשקולורדו מנצחת בפעם ה-29 העונה. אחרי שבראיין רולסטון העלה את הויילד ל-0:1 הפכו אלכס טנגוואי ומילאן היידוק את התוצאה, בטרם שם פטריס בריסבואה את החותמת הסופית. מריאן גבוריק רק צימק. 27 עצירות לאבישר, 38 למני פרננדז ממינסוטה.


פיניקס - ונקובר 7:4

משחק התקפה מצוין של הקאנוקס קיבל השראה בעיקר מעמידה טובה של אלכס אולד בשער, עם 42 עצירות, ומשער ושלושה אסיסטים של הנריק סדין. הסדין הנוסף, דניאל, הבקיע צמד, כשגם ג'וש גרין, טיילר בואוק, מתיאס אוהלונד, מרקוס נסלונד וטוד ברטוזי משתתפים בחגיגה. מייק לקלרק, עם שני אסיסטים, בלט בפיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully