וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון השתיקה את אוטאווה

31.1.2006 / 19:04

הברוינס יצאו למשחק חוץ מול הסנאטורס והשביתו אותם 0:5. אנהיים שוב ניצחה את לוס אנג'לס, 1,000 שערים לטימו סלאני בקריירה

אוטאווה - בוסטון 5:0

טים תומאס ממשיך להרשים. שוער הברוינס רשם שאט אאוט ראשון בקריירה עם 44 עצירות. הייתה זו הפתיחה התשיעית הרצופה של השוער בבוסטון. בראד בויס כבש שער אחד ובישל שניים ומארקו סטורם הבקיע אחד והכין אחד. פטריס ברג'רון, ניק בוינטון וסרגיי סמסונוב עם השערים האחרים.


ניו יורק ריינג'רס - פילדלפיה 3:2

הנריק לונדקוויסט מנע 37 שערים בשער הריינג'רס, אבל לא הצליח לעצור חבטה חזקה של יוני פיטקאנן, דקה וחצי לתוך ההארכה. יארומיר יאגר, בשער מספר 33, ומרטין רוסינסקי העלו את הריינג'רס ליתרון 0:2, פיטקאנן, גיבור המשחק, ומייק ריצ'רדס עם השיוויון.


פלורידה - טורונטו 4:2

כשהם ביתרון 1:2 ניצלו המייפל ליפס את המקסימום ממהלכי פאוור פליי. דארסי טאקר וג'ף אוניל הבקיעו בחמישה על שלושה, העלו את טורונטו ל-1:4 וסגרו עניין. מאטס סונדין פיקח על המשימה עם שלושה אסיסטים, אדי בלפור רשם 33 עצירות.


סט. לואיס - קלגארי 2:2 (0:1 לבלוז בפנדלים)

הרוקי לי סטמפניאק היה גיבור הערב של הבלוז עם הפנדל היחיד שהובקע בשוטאאוט. ולפני כן גם עם שער השיוויון בשליש השני, בו נפלו כל השערים. הפליימס היו ביתרון 0:2 משערים של דיימונד לנגקוב ומרקוס נילסן, לפני שג'יי מקלמנט וסטמפניאק הישוו. 29 עצירות לקרטיס סנפורד בשער הבלוז.


מינסוטה - דטרויט 5:4

למרות יתרון של 0:4 כבר בשליש הראשון, הרד ווינגס לא נחו כל המשחק. סטיב אייזרמן, רוברט לאנג, מייקל סמואלסון והנריק זאטברג העלו את הכנפיים ליתרון מהיר, אבל בשליש השני חזרו הויילד משערים של מריאן גבוריק, טוד וייט ואנדריי זיוזין. אנדרס ליליה העלה את דטרויט ל-3:5, וכל שיכול היה פיליפ קובה לעשות הוא לצמק. השער של ליליה המגן היה הראשון שלו אחרי 71 משחקים.


דאלאס - סן חוזה 2:3 בהארכה

ג'ייסון ארנו כבש 36 שניות לסיום ההארכה, והיקנה לסטארס ניצחון מספר 35 העונה. אחרי שפיליפ בושה העלה את דאלאס ליתרון, באו אלין מקקאולי וג'ונתן המגניב צ'יצ'ו והפכו את התוצאה. חמש דקות לסיום הזמן החוקי איזן סרגיי זובוב. ארנו וזובוב הוסיפו אסיסט לשערים שכבשו.


אנהיים - לוס אנג'לס 3:4 (בהארכה)

סקוט נידרמאייר חילק שני אסיסטים, אבל את המהלך החשוב שלו ביצע כשתי דקות בתוך ההארכה, כשהבקיע ושלח את הקינגס המאוכזבים עם הפסד. אבל החגיגה כולה היתה של טימו סלאני, שהצטרף ל-69 שחקנים אחרים שכבשו בהיסטוריה 1,000 שערי ליגה. "זה כבוד גדול להיות שייך למועדון הזה, אבל בלי השחקנים ששיחקו לצידי, לא הייתי מגיע לכך", אמר סלאני. הדאקס פיגרו שלוש פעמים והישוו בטרם כבש נידרמאייר את השער המכריע.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully