וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: ז'יגר עשה בלגאן

26.1.2006 / 19:37

שוער האנהיים מייטי דאקס התפרץ במשחק סוער, בו נוצחה אנהיים על ידי האוילרס 6:3. פיטסבורג התפוצצה עם 1:8 על וושינגטון, ניצחון מספר 34 לקרוליינה, על פלורידה

ערב מרתק ב-NHL:

אנהיים - אדמונטון 6:3

גולת הכותרת של הערב. במצב של 3:3 בשליש השלישי, ספג ויטאלי וישנבסקי מהמייטי דאקס הרחקה מהמשחק, שפירושה שורט הנד (חסר שחקן) לחמש דקות. עוד עבירה של סקוט נידרמאייר הפכה את יתרון האוילרס במגרש לחמישה על שלושה. ואז העלה כריס פרונגר את אדמונטון ליתרון. ז'יגר היה בטוח שהיתה הפרעה של ראיין סמית', והתפרץ לעברו. אחרי 28 שניות הוא הכשיל את סמית' וקיבל עשר דקות עונשין שנוספו לעונש הקודם, וסך הכל 16 דקות עונשין. האוילרס צעדו, כמובן, בבטחה בהמשך, הוסיפו שני שערים, של פרונגר ושון הורקוף, וניצחו את המשחק. אקשן באנהיים. "אסור היה לי להתפרץ ככה", הודה השוער, שב-240 משחקי ליגה צבר עד אתמול רק 64 דקות עונשין.


פילדלפיה - מונטריאול 5:3

יאן בוליס שיחק אותה הכוכב של הערב עם ארבעה שערים, שיא קריירה, והכניע במו ידיו את הפליירס. בוליס הוציא את הקנדיינס מפיגור של 2:0, כשאר ג'יי אומברגר משלים את המהפך. סיימון גאנייה כבש שער מספר 34 העונה.


פיטסבורג - וושינגטון 1:8

אולי לכבוד הפרישה של מריו למיו כיבדו אותו הפנגווינס בניצחון ששבר רצף של 10 הפסדים. ואיזה ניצחון זה היה. למיו למיו סימן את סידני קרוסבי כממשיך דרכו, והילד תרם שער ושלושה אסיסטים. ג'ון לקלייר כבש צמד ובישל אחד וכמוהו גם מארק רצ'י. אלכסנדר אובצ'קין יצא כריש אפילו ביום כזה, כשהבקיע את השער היחיד לקפיטאלס.


פלורידה - קרוליינה 3:3 (1:2 להוריקנס בפנדלים)

ניצחון 34 לקרוליינה, שהושג בדרך הקשה. אריק קול כבש את הפנדל המכריע מול רוברטו לואונגו, אחרי שרוד ברינד'אמור כבש את שער השיוויון דקה לסיום המועד החוקי למשחק. שני אסיסטים של אולי יוקינן סייעו לפלורידה לעלות ל-0:2, מאט קולן וברינד'אמור הישוו.


דאלאס - סט. לואיס 3:3 (0:2 לדאלאס בפנדלים)

ניצחון חשוב לסטארס, מספר 32, בזכות פנדלים מוצלחים של יוסי יוקינן וסרגיי זובוב. דאלאס השתתפה בשישה שוט אאוטים השנה וניצחה בכולם. שני אסיסטים ליוקינן, 38 הצלות בהופעה מצוינת לקרטיס סנפורד, השוער האורח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully