וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרדאטורס טרפו כנפיים אדומות

25.1.2006 / 19:35

עוד ניצחון לנאשוויל, שני בתוך יומיים בדטרויט, 1:2. חמישה שערים בשליש השני היקנו לקולורדו ניצחון על קלגארי, ונקובר הפסידה גם לקולומבוס

דטרויט - נאשוויל 2:1

שער של פול קארייה 35 שניות מפתיחת ההארכה העניק לפרדאטורס את ניצחונם ה-31 העונה. מת'יו שניידר העלה את הרד ווינגס, שנוצחו גם אתמול על ידי אנשי עיר המוזיקה במשחק השלמה 3:2, אבל סטיב סאליבן הישווה בשליש השני. תומאס ווקון רשם 35 עצירות לזכות נאשוויל.


ניו יורק ריינג'רס - בפאלו 2:1

אלס קוטאליק לקח את העניינים לידיים והעניק לסייברס את נצחונם ה-30. קוטאליק בישל לתומאס וואנק בפאוור פליי והבקיע את שער הניצחון שתי דקות מפתיחת השליש השלישי. בתווך הישווה יארומיר (המערכת: הו מיי לורד! הו מיי לורד!) יאגר, אבי כל האלילים, בשער מספר 30 משל עצמו.


ניו יורק איילנדרס - ניו ג'רזי 4:0

כמה זמן לקח למרטין ברודור להתאושש מהפסד הבכורה בשנת 2006? בדיוק יום אחד. ברודור נפצע אמנם בשליש הראשון אבל חזר, מנע 24 נסיונות הבקעה ושמר על רשת נקייה. זה היה השאט אאוט הרביעי שלו העונה. ג'יימי לנגנברונר וסקוט גומז רשמו שער ואסיסט כל אחד, בראיין ג'יונטה כבש את ה-29 שלו.


אטלנטה - בוסטון 3:2

פי ג'יי אקסלסון הבקיע שבע דקות לסיום וניצח בקרב, כדי להעניק לברוינס תקוות פלייאוף מחודשת. מארקו סטורם העלה את בוסטון ליתרון לפני שסקוט מלאנבי ומארק סבארד הפכו את התוצאה. בראד סטיוארט הישווה. 22 עצירות לטים תומאס, שוער הברוינס.


טמפה ביי - פלורידה 3:2 (הארכה)

אולי יוקינן היה גיבור המשחק עם שער בשליש השני והשער הקובע בהארכה, והיקנה לאלופה הפסד ביתי בדרבי של פלורידה. מי שהתחרע היה רוברטו לואונגו, נקודת האור של הפנת'רס בעונה רעה, עם 48 עצירות. בינואר 2004 רשם לואונגו 50 עצירות מול טמפה ביי, ואז ניצחו הפנת'רס 1:2.

אוי, ונקובר

קולומבוס - ונקובר 5:6

אחרי שהפסידו לנמושות מסט. לואיס קיוו הקאנוקס לשפר מול הבלו ג'אקטס, ובאכזבתם כי רבה שפכו עוד הפסד, ואפילו לא בהארכה, לבלו ג'אקטס. טרבור ליטווסקי כבש את שערו היחיד במשחק הזה, עם גול מכריע פחות מחמש דקות לסיום. הז'אקטים הובילו ארבע פעמים, 0:2, 2:3, 3:4 ו-4:5 בטרם הצליחו סוף סוף לשמור על היתרון. שני שערים ליאן הרדינה, שלושה אסיסטים לדייויד ויבורני.


מינסוטה - פיניקס 2:3

הויילד משתוללים עם ניצחון רביעי רצוף. כמה ביקורות חטפה מינסוטה על ההחתמה של בראיין רולסטון בסיום 2003/04? הרבה, אבל רולסטון הוא המוציא לפועל העיקרי שלה בשבועות האחרונים. צמד שלו בנוסף לשער של מריאן גאבוריק סייעו לפראים לעקוף את הקויוטיז העיקשים. ג'ף סנדרסון וקית' בליארד הישוו פעמיים לפני שער הניצחון של רולסטון, שש דקות מפתיחת השליש האחרון.


קולורדו - קלגארי 4:7

חגיגת שערים של האוואלנש, בעיקר בשליש השני, בו כבש ג'ו סאקיק צמד מתוך חמשת השערים שסייעו למארחים להיחלץ משיוויון 1:1 ליתרון 2:6. סאקיק גם רשם אסיסט אחד. מארק סבאטוס הבקיע את שערו ה-29 העונה.


סן חוזה - לוס אנג'לס 1:4

איכשהו תמיד נראה שהשארקס חושבים צעד קדימה ומפגינים דומיננטיות על הקינגס, למרות המאזן הטוב יותר של לוס אנג'לס. פטריק מרלו היה גיבור הניצחון עם שני שערים ואסיסט, קייל מקלארן ומייק סמית' רשמו שני אסיסטים לזכותם. נילס אקמן ומילאן מיכאלק התחלקו בשערים האחרים של סן חוזה, ג'ו קורבו את השער היחיד ללוס אנג'לס. ג'ייסון לברברה עצר 26 פאקים בשער הקינגס, אבל לא יכול להושיע כשבצד השני נזקק ייבגני נבוקוב רק ל-14 עצירות באימפוטנציה ההתקפית של לוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully