וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: ג'ון היגינס ניצח במאסטרס בלונדון

23.1.2006 / 15:35

אלוף העולם לשעבר חזר מפיגור של 60 נקודות במשחקון האחרון וניצח את רוני אוסליבן 9:10. היגינס: "אני לא מאמין שניצחתי"

אלוף העולם לשעבר, ג'ון היגינס, הוכיח גם השבוע שהוא הולך להיות אחד הפייבוריטים לתואר אלוף העולם השנה. היגינס ניצח בטורניר המאסטרס בלונדון, אחרי שגבר במשחק הגמר 9:10 על המדורג 1 בעולם, רוני אוסליבן.

אוסליבן דווקא נראה מצויין בחלק הראשון של ההתמודדות, כשעלה ליתרון 0:3 במשחקונים כולל ברייק של 139 נקודות, שהיה הגבוה באליפות. היגינס הצליח לצמק ל-3:2 ובהמשך להשוות ל-7:7. במשחקון האחרון והמכריע, במצב של 9:9, אוסליבן פתח בברייק של 60 נקודות, אבל החטיא כדור אדום. היגינס החזיר עם ברייק של 64 נקודות כדי לנצח במשחקון ובאליפות.

לפני 11 שנים בדיוק, אוסליבן היה זה שניצח את היגינס בגמר בוומבלי. זה היה התואר השני של היגינס בלונדון, הראשון היה ב-1999, אחרי שניצח בגמר את קן דוהרטי.

היגינס, שזכה באליפות העולם ב-1998, אמר בסיום: "את הטורניר הזה אני אזכור עד סוף ימי, אני פשוט לא מאמין שניצחתי. זה חלום שהתגשם, עכשיו אני רוצה לזכות שוב פעם באליפות העולם".

רוני אוסליבן: "לא הייתי מספיק טוב בסוף היום. התקשיתי מאוד לחזור למומנטום. בסך הכל זה היה טורניר נפלא ושמחתי להשתתף בו. אני מאוד מאוכזב מהמשחקון האחרון אבל ג'ון (היגינס) שיחק בו פשוט מצויין".

אגב, זה היה טורניר המאסטרס האחרון שהתקיים במרכז הסנוקר בוומבלי, שאמור להיבנות מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully