וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות של דטרויט בקולורדו

22.1.2006 / 22:37

הרד ווינגס ניצחו 3:4 בדנבר ורשמו את ה-32 העונה. אוטאווה הרגה את טורונטו 0:7, ונקובר החליקה 0:6 את מונטריאול, וקרוליינה סוף סוף הפסידה, בוושינגטון

קולורדו - דטרויט 4:3

רוברט לאנג ניצל פאוור פליי של שני שחקנים עודפים כדי להבקיע את שער הניצחון לכנפיים, שלוש דקות לסיום. הרד ווינגס הרגו קודם לכן שני מצבים זהים לזכות קולורדו. "המשחק בפאוור פליי היה לצידנו משני עברי הפאק", אמר מת'יו שניידר מדטרויט. שער ואסיסט לפאבל דאטסיוק ולשניידר. שני אסיסטים לג'ון מייקל ליילס בשורות האווס.


ניו ג'רזי - ניו יורק איילנדרס 2:2 (1:2 לדווילס בפנדלים)

מה תגידו, מה תאמרו על הדווילס? עדיין בלי הפסד ב-2006, זאק פריס הבקיע את הפנדל המכריע ויודע שהאווירה בחדר ההלבשה משפיעה: "פשוט כיף לנו לשחק יחד עכשיו". מרטין ברודור רשם 37 עצירות לשדונים, שכבר הובילו 0:2 בשליש השני ונכנעו לשערים של מירוסלאב סאטאן ומארק פריש.


פיטסבורג - פילדלפיה 2:1

הפסדת ארבע פעמים? לא נורא, השטיח של הליגה בא להתנגב. רוברט אש שכח מפציעת המפשעה שלו, עצר 32 דסקיות והפליירס קטעו רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון על הליגה א' של הפנגווינס. אר. ג'יי. אומברגר וג'ף קרטר הבקיעו לפילי, קולבי ארמסטרונג צימק בשליש השלישי.


לוס אנג'לס - סן חוזה 4:3 (בהארכה)

מי אם לא ג'ו ת'ורנטון הבקיע שער 30 שניות לסיום ורשם אסיסט מנצח, תשע שניות לסיום ההארכה, כשפטריק מרלו כבש ושלח את הקינגס המאוכזבים בלי הניצחון ה-30 שלהם העונה. "הצ'אנסים הגיעו, פספסתי, אבל בסוף מצאתי את הרשת", אמר מרלו בסיום. ג'ו קורבו, עם שער ואסיסט, עוד העניק ללוס אנג'לס יתרון 2:3, לפני שת'ורנטון הישווה.

לילה של השתקות

אוטאווה - טורונטו 0:7

הסנאטורס לא השאירו למייפל ליפס המתדרדרים סיכוי משריקת הפתיחה. ולמרות התצוגה ההתקפית המרשימה, דומיניק האשק עמד בכותרות, עם שאט אאוט מספר 67 בקריירה. הוא הרוויח אותו בזכות 23 עצירות. שני שערים ואסיסט לדניאל אלפרדסון, מייק פישר רשם מאזן דומה וג'ייסון ספזה עם שער וצמד בישולים. הסנאטורס עלו ל-0:5 במאזן המפגשים השנתי בין השתיים.


בוסטון - ניו יורק ריינג'רס 2:2 (2:1 לריינג'רס בפנדלים)

פיטר סיקורה כבש בסיבוב הפנדלים השני והעניק לניו יורק את הניצחון ה-27 שלה העונה. ג'ייסון וורד וסיקורה העלו את הריינג'רס ל-0:2, לפני שמרקו סטורם ובראד סטיוארט החזירו את בוסטון למשחק. שני האסיסטים לשערים של האורחים שייכים למייקל נילאנדר.


אטלנטה - טמפה ביי 2:0

ניצחון לאלופה, שלא ממש מבריקה העונה. ג'ון גראהאם נזקק רק לעשרים עצירות, מה שהספיק להשתקה של הת'ראשרס. פרדריק מודין הבקיע בפאוור פליי לקראת סיום השליש הראשון, וינ לקאבאלייה חתם בשליש השלישי.


וושינגטון - קרוליינה 2:5

הרצף של ההוריקנס נפסק עם הצגה מצוינת של אולף קולזיג. השוער המארח רשם 31 עצירות, והקפיטאלס ניצחו. למרות היותה הורגת הפאוור פלייס הגרועה בליגה, וושינגטון עמדה הפעם בפרץ ולא הירשתה שערים ממצב חוסר שחקן. שער ואסיסט למאט פטינגר וברוקס לייץ'.


נאשוויל - קולומבוס 2:7

עוד תרופה טובה לכל מחלה הם הבלו ג'אקטס המזעזעים. ניצחון 29 לאנשי עיר המוסיקה, שהשיגו אותו בעזרת צמד ואסיסט של פול קארייה, עוד צמד ובישול של סקוט הארטנל ושער וצמד בישולים של מארק זידליקי. הבלו ג'אקטס הבקיעו ראשונים, בטרם חטפו חמישייה.




קלגארי מלמדת את בפאלו

קלגארי - בפאלו 1:4

29 עצירות של מייקה קיפרוסוף התותח עזרו לפליימס לעבור את הסייברס. אחרי 1:1 בשליש הראשון הבקיעו הפליימס שלושה שערים, מידי רובין רגהר, כריסטיאן הוסליוס ושון דונובן. דארן מקארטי הבקיע את שער היתרון לקלגארי לפני שמקסים אפינוגנוב הישווה.


פיניקס - אדמונטון 3:3 (1:2 לקויוטיז בפנדלים)

ג'ף סנדרסון ולדיסלאב נאגי הבקיעו בפנדלים, והקויוטיז מרימים את הראש. שער של אולג ספריקין מהאוילרס שלח את הקבוצות להארכה, אבל שם הבקיעו השניים. שער ואסיסט לג'ייסון סמית' באדמונטון.


ונקובר - מונטריאול 2:6

הקאנוקס ממשיכים לדהור עם ניצחון מספר 28 ובליץ אדיר בשליש הראשון, בו נפלו כל שעריהם. שני הסדינים, הנריק ודניאל, בלטו, כשהנריק רושם שער ושני אסיסטים ודניאל מוסיף שני בישולים. ברנדן מוריסון פתח את המסכת, 57 שניות מהפתיחה.


אנהיים - פלורידה 0:1

רוברטו לואונגו נכנע 30 שניות מהפתיחה לאולג קוניץ, וזה היה השער היחיד שהובקע במשחק. לואונגו רשם 30 עצירות, כמו גם השוער המנצח, ז'אן סבסטיאן ז'יגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully