וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול השבוע: ת'יאו אפסטיין חוזר לבוסטון

20.1.2006 / 9:38

המנכ"ל, שפרש לפני חודשיים וחצי, סיכם עם הקבוצה על העסקתו בתפקיד ניהולי בכיר. גם המגיש ברונסון ארויו האריך קדנציה. הריינג'רס "חמים" על קלמנס והמארינרס סובלים מאליפות העולם

אם כך, הפרידה בין ת'יאו אפסטיין, מנכ"ל הבוסטון רד סוקס, והקבוצה, לא הייתה סופית. חודשיים וחצי אחרי ההודעה הדרמטית שלא ימשיך בבוסטון, אפסטיין חוזר לקבוצה. הוא שב במשרה מלאה, אבל במועדון לא פירטו באיזה תפקיד. "באופן אירוני, הפרישה שלו קירבה את הצדדים עוד יותר", נאמר בהודעת המועדון.

אגב כך הוחתם גם המגיש ברונסון ארויו על חוזה חדש, לפיו ישתכר מעט יותר מ-11 מיליון דולר לשלוש שנים.

האם רוג'ר קלמנס ימשיך לשחק בטקסס אבל לא ביוסטון? טום היקס, בעלי קבוצת הריינג'רס, אוהב את הרעיון שהרוקט יחצה את הכביש לארלינגטון. "רוג'ר צריך להחליט אם הוא רוצה להמשיך להגיש השנה. אם כן, נציע לו הצעה יפה". אם קלמנס אכן יודיע שבכוונתו לתת עוד עונה, הוא יקבל פניות גם מהאסטרוס ומשתי קבוצותיו בעבר, הרד סוקס והיאנקיז.

גורמים רשמיים בפלורידה מארלינס הוזמנו לשארלוט, נורת' קרוליינה. הסיבה: מצגת לפיה ייבנה בעיר איצטדיון בייסבול בן 38 אלף מקומות. המארלינס הביעו חוסר שביעות רצון מזה מספר שנים בשל העובדה שלא הגיעו לסיכום על איצטדיון בייסבול בפלורידה (כרגע הם משחקים במגרש הפוטבול של הדולפינס).

אליפות העולם הראשונה תיפתח במרץ, ומי שסובל מהעניין הם הסיאטל מארינרס, להם 21 נציגים בנבחרות השונות. העיניים נשואות בעיקר למגיש בן ה-19, פליקס הרננדז מ-ונצואלה, ובסיאטל כבר נשמעו קולות לא לתת לו ללכת: "עמדתנו היא שילד בן 19 לא צריך לשחק באליפות", אמר המנכ"ל לי פלקודאס, "ואנו מרגישים שלעמדה הזו יש בסיס מוצק". נראה.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully