וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה חזרה לפסגה

ההוריקנס ניצחו בפנדלים בפילדלפיה. מילאן היידוק וקולורדו הרשימו בניצחון על טורונטו, טמפה ביי הכניעה את הקינגס בל"א

פילדלפיה - קרוליינה 3:3 (2:3 להוריקנס בפנדלים)

שוט אאוט מטורף בפילדלפיה, כשרוד ברינד'אמור הבקיע בסבב הפנדלים השני וסייע להוריקנס לטפס לבדם למקום הראשון בליגה. הפליירס היו כבר ביתרון 0:2 ו-1:3, אבל נכנעו לשערים של אולג טברדובסקי ואריק קול בשליש השלישי. שער ואסיסט לפרדי מאייר מפילדלפיה.


לוס אנג'לס - טמפה ביי 4:1

ניצחון מרשים לאלופה על הקינגס. אחרי 0 מ-40 בנסיונות פאוור פליי סיימו הלייטנינג את הבצורת עם צמד שערים בעודף שחקן, של מרטין סט. לואי ו-וינסנט לקאבאלייה. רוסלאן פדוטנקו ונורם מיילי השלימו את הניצחון. דאסטין בראון הישווה זמנית ל-1:1 בשליש הראשון.


סט. לואיס - ניו ג'רזי 5:3

מה תגידו על הדווילס, שהיקנו למרטין ברודור ניצחון 424 בקריירה והציבו אותו במקום החמישי בהיסטוריה? ברודור לא היה מבריק, אבל רשם 14 מ-26 עצירותיו בשליש השלישי. צמד שערים לבראיין ג'יונטה ושלושה אסיסטים לפטריק אליאס.


שיקאגו - ניו יורק איילנדס 2:1 (הארכה)

34 עצירות של ריק די פייטרו החזיקו את האיילנדרס במשחק, עד שאולג קבאשה הבקיע בהארכה במפגש בין שתי קבוצות בעונה עגומה. אלכסיי יאשין העלה את ניו יורק ליתרון, ג'ים ואנדרמיר הישווה בשליש השני.


קולורדו - טורונטו 3:5

האוואלאנש ממשיכים לפסוע לכיוון הפלייאוף עם צמד שערים של מילאן היידוק, שניהם במצבי פאוור פליי. שני השערים של היידוק הובקעו בפער של 34 שניות בשליש שני אדיר של האווס, עם ארבעה שערים במעט יותר מעשר דקות. ג'ייסון אליסון, ג'ף אוניל ומאטס סונדין לא הצליחו להוציא נקודות מדנבר.


מחדשות הליגה

- זיגמונד פאלפי, מספר שתיים בצוברי הנקודות של הפנגווינס העונה, הודיע על פרישה. פאלפי הודיע על פציעה טורדנית בכתף לעתון סלובקי, אך מנכ"ל הקבוצה, קרייג פטריק הודיע על סיבות אישיות לפרישה.

מוקדם יותר, פאלפי הודיע להתאחדות הסלובקית שהוא לא ישחק בטורינו. ב-42 משחקים, פאלפי הבקיע 11 שערים ומסר 31 אסיסטים, כשהוא משחק בעיקר עם סידני קרוסבי. פאלפי הוא הפרי אייג'נט השני שהפנגווינס מאבדים לפציעה, אחרי השוער ז'וסלן תיבו. פאלפי, בן ה-34, יליד סקאליצה, סלובקיה, היה בעונתו ה-11 בליגה, 5 במדי האיילנדרס, ועוד חמש במדי הקינגס. ב-684 משחקים הוא הבקיע 329 שערים ומסר 384 אסיסטים ל-713 נקודות.

- שיין דואן, הקפטן של פניקס, תובע חבר פרלמנט על שזה דרש לסלקו מנבחרת קנדה בגלל עלבון נגד דוברי צרפתית. דני קודר, חבר פרלמנט ממחוז באזור מונטריאול, שכידוע שייך לפרוביציית קוויבק, שבו רוב לדוברי צרפתית, טען שדואן התבטא בגזענות כלפי סטפן אוז'ר, ששפט את המשחק של הקויוטיז נגד הקנדיינס, שבסיומו הורחק דואן. דואן הכחיש את הטענות , והליגה לא מצאה כל הוכחה להערות גזעניות.

דואן תובע פיצויים בסכום של 215 אלף דולר (לא נמסר אם אמריקאי או קנדי), שיועברו לצדקה שבה הוא יבחר. קודר , בתגובה, אמר שהוא לא מתכוון להתנצל, והוא "יילך עד הסוף" עם העניין הזה. קודר טען שהוא ביקש את דו"ח השפוט של אותו משחק מהליגה, אך הליגה סירבה. הוא אמר שאם יהיה צורך, הוא יבקש מבית המשפט להורות לליגה להעביר את הדו"ח לבית המשפט, או אפילו לפרסם את הדו"ח לתקשורת. קולין קמפבל, סגן הנשיא של הליגה לענייני משמעת אמר, שדו"חות השפוט של הליגה לא מיועדים לצבור, ובטח לא לפוליטיקאים שינסו לנצל את הדו"חות.דואן אמר שהטענות להערות גזעניות הן מגוחכות, "הן לא חלק מהערכים שלי כשחקן הוקי וכקנדי גאה".

דואן הורחק בסיום אותו משחק בטענה להעלבת השופטים. השופטים במשחק היו סטפאן אוז'ר ופרנסוה סן-לורן והקוונים באותו משחק היו פייר שמפו ומישל קורמיה, קנדיים דוברי צרפתית. קודר כתב את המכתב למנכ"ל ההתאחדות הקנדית בוב ניקולסון, ומנכ"ל הוועד האולימפי הקנדי, מייק צ'יימברס. צ'יימברס אמר שאין עדות שדואן אמר את ההערות הגזעניות, ואם נאמרו, זה היה ע"י משהו אחר במגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully