וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטאווה חוזרת למקום הראשון

רועי פרידמן

17.1.2006 / 21:58

הסנאטורס ניצחו 1:6 את מינסוטה, ועברו את ההוריקנס עם המאזן הטוב ביותר. ניצחון שני ברציפות למונטריאול, הפסד מפתיע לריינג'רס

אוטאווה - מינסוטה 1:6

אחרי שאיבדו אתמול, זמנית את המאזן הטוב בליגה, להוריקנס, ואחרי שירדו לפיגור משער של פיליפ קובה, הסנאטורס חוזרים למקום הראשון בליגה עם 6 שערים. פטריק איבס עם שני שערים ואסיסט, כריס קלי עם שער ושני אסיסטים, דני היטלי עם שער ואסיסט, אנדריי מסארוש עם שער הנצחון ואנטון וולצ'נקוב עם השער הנוסף. דומיניק האשק מסתפק ב-15 עצירות לסנאטורס, דוויין רולוסון עם 28. הסנאטורס מסיימים עם שני שערי פאוור פליי מ-6 נסיונות, הוויילד 0 מ-5.


מונטריאול - דאלאס 2:4

לראשונה מאז חודש נובמבר, ותחת המאמן החדש, בוב גייני, משיגים הקנדיינס שני נצחונטת רצופים, הפעם על דאלאס, כשמייק ריביירו מבקיע שני שערי פאוור פליי בשליש הראשון, אלכסיי קובאלב עם שער נצחון בפאוור פליי ומייקל ריידר עם שער נוסף למונטריאול. יאן בוליס וראדק בונק מוסיפים שני אסיסטים וחוזה תאודור מוסיף 35 עצירות. ניקלאס הגמן ואנטי מייטינן עם השערים ומרטי טורקו עם 11 עצירות בלבד לסטארס. מונטריאול מסיימת עם 3 שעריי פאוור פללי מ-7 נסיונות, דאלאס 0 מ-5.


קולומבוס - ניו יורק ריינג'רס 3:4

שער של ריק נאש, 6:38 לסיום המשחק מעניק נצחון מפתיע לקולומבוס בלו ג'אקטס על הניו יורק ריינג'רס. מארק דני מוסיף 33 עצירות, ג'ייסון צ'ימרה, דויד ווירבוני וג'ודי שלי מבקיעים בשליש הראשון לקולמבוס. מרסל הוסה עם שני שערים, ג'ייסון וורד עם השער הנוסף ודומיניק מורק עם שלושה אסיסטים לריינג'רס. קווין וויקס עם 28 עצירות לריינג'רס.


בוסטון - אנהיים 3:4 בהארכה

פטריס ברז'רון מבקיע את שער הניצחון בהארכה, ומוסר שני אסיסטים למרקו שטורם וטים תומאס עוצר 25 עצירות ומרוויח את הנצחון הראשון שלו העונה בנצחון של הברויינז על הדאקס. שטורם גם מסר אסיסט בשער של ברז'רון וסרגיי סמסונוב עם השער הרביעי לבוסטון. סקוט נידרמאייר, כריס קוניץ וריאן גצלף עם השערים, אנדי מקדונאלד עם 3 אסיסטים ואיליה בריזגאלוב עם 20 עצירות לדאקס.

שישייה גם לוושינגטון

וושינגטון - פניקס 1:6

"הוא שחקן נפלא, טוב לראות אותו משחק כי הוא כל כך טוב". נדיר לשמוע מילים כאלו ממאמן מפסיד על שחקן בקבוצה המנצחת, אך כשהמהמאן המפסיד הוא גדול שחקני הענף בכל הזמנים, זו צריכה להיות מחמאה גדולה. את הדברים הללו אמר אחרי המשחק, וויין גרצקי על הרוקי המצויין, אלכסנדר אובצ'קין, שהבקיע שני שערים ומסר עוד אסיסט לטובת הקפיטלס. לאובצ'קין יש השנה 32 שערים, שני בליגה ו-58 נקודות, תשיעי בליגה, והוא כמובן מוביל את כל הרוקיז. בן קליימר ומאט בראדלי עם שער ואסיסט כ"א, דניוס זוברוס ובריאן סת'רבי עם השערים הנוספים וברנט ג'והנסון עם 21 עצירות לקפיטלס. שיין דואן עם שוויון זמני ובריאן בושה עם 28 עצירות לקויוטיז.


ונקובר - פיטסבורג 2:4

בית? חוץ ? זה לא משנה, הפנגווינס ממשיכים להפסיד. משחק שביעי ברציפות, ליתר דיוק, כשכל ההפסדים בתוך 60 דקות. הניצחון האחרון של הפנגווינס היה 4:6 במונטריאול, ב-3 בינואר. סטיב מק'קארת'י, ברנדון מוריסון, טוד ברטוזי והנריק סדין עם השערים, אלכס אולד עם 23 עצירות לקנוקס.

סידני קרוסבי ומארק רקי עם השערים ומארק-אנדרה פלרי עם 21 עצירות לפנגווינס. קרוסבי מוביל את הפנגווינס עם 51 נקודות, אבל גם עם 70 דקות עונשין. לא בטוח שבעבור זה הוא נבחר ראשון בדראפט. בשבעת ההפסדים, קרוסבי הבקיע שער, מסר חמישה אסיסטים, וצבר לא פחות מ-24 דקות עונשין.


סן חוזה - טמפה ביי 1:3

מילן מיכאליק, קייל מקלארן ונילס אקמן מבקיעים את השערים בניצחון על הלייטנינג, אבל חשוב יותר, הם מעלים את השארקס למקום הרביעי בבית הפסיפי, בעקבות ההפסד הביתי של הקויוטיז. ווסה טוסקאלה מסיים עם 21 עצירות לשארקס. בראד ריצ'ארדס עם השער ושון בורק עם 22 עצירות ללייטנינג.


בפאלו - אדמונטון 1:3

אחרי שוויון 1:1 מהשליש הראשון, מקסים אפינוגנוב ודרק רוי מבקיעים בשליש השלישי וריאן מילר מסיים עם 22 עצירות בנצחון של הסייברס, במשחק רווי עבירות. אפינוגנוב מוסיף אסיסט, וטפו נומינן מוסיף 2 אסיסטים לבפאלו, כשטים קונולי משווה אחרי יתרון מוקדם של אלס קוטאליק. יוסי מארקאנן עם 16 עצירות לאויילרס. הסייברס סיימו עם 2 שערי פאוור פליי מ-13 נסיונות, לעומת 0 מ-5 של האויילרס. דמיטרי קלינין מבפאלו הורחק לקראת סוף השליש הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully