וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסברג מפסיד במשחקו הראשון נגד קבוצתו לשעבר

רועי פרידמן

15.1.2006 / 22:33

שני שחקני בפאלו מבקיעים שלושער בכתישה נגד הקינגס, נצחון ראשון לגייני, פניקס חוזרת מפיגור נגד טורונטו, פינלנד מחליפה שני שחקנים בסגל

קולראדו - פילדלפיה 3:4 בהארכה

הרבה חדשות מעניינות היו קשורים במארחים. פטר פורסברג מארח לראשונה את הקבוצה שבה הוא עשה את הקריירה הגדולה שלו. אנטרו נייטימאקי השוער, עם 30 עצירות, נקרא לסגל הנבחרת הפינית לאולימפיאדה. הפליירס סיימו מסע של 11 משחקי חוץ במאזן מצויין של 1-2-8. אבל כשאתה משחק כמעט את כל ההארכה בחוסר שחקן על עבירות, של קים יונסון ומייק ראתייה, טוב לא יוצא מזה כשאלכס טאנגיי מבקיע את שער הנצחון, 46 שניות לסיום.

טאנגיי מוסיף אסיסט, וכן ג'והן-מייקל ליילס עם שער ואסיסט לאורחים. ברט קלארק ואנטי לאקסונן עם השערים הנוספים ודיויד אבישר עם 27 עצירות. פורסברג סיים עם שער, שער השוויון 1:12 לתום המועד החוקי, ואסיסט. מייק קנובל עם שער ושני אסיסטים, קים יונסון עם השער הנוסף וסימון גאנייה עם 3 אסיסטים לפליירס.


בפאלו - לוס אנג'לס 1:10

כן, זו לא טעות, בפאלו מבקיעה 10 שערים כשג'ייסון פומניביל מבקיע שלושה שערים ברציפות, יוכן הכט מוסיף שלושער ואסיסט, כריס דרורי עם שער ושלושה אסיסטים, אלס קוטאליק עם שער ושני אסיסטים, דניאל פאיי עם שער ואסיסט, וג'יי מק'קי עם השער הנוסף. טים קונולי ומייק גריר עם שלושה אסיסטים כל אחד לסייברס. רק 4 שחקנים ששחקו, לא כולל את ריאן מילר שסיים עם 32 עצירות, לא צברו נקודה במשחק. ג'ף קוואן עם השער היחיד, מתייה גרון מסיים עם 4 שערים ושש עצירות לפני שאדם האוזר, במשחק הליגה הראשון שלו מחליף אותו ומסיים עם 6 שערים ו-18 עצירות. שון אברי מהקינגס, שמוביל את הליגה בדקות עונשין, סיים עם 24 דקות נוספות, והורחק, 7 דקות לסיום. הסייברס סיימו עם 4 שערי פאוור פליי מ-9 נסיונות, הקינגס עם 0 מ-7.


מונטריאול - סן חוזה 2:6

השארקס מבקיעים את השער הראשון במשחק ע"י גראנט סטיבנסון בשליש הראשון, ואת השער האחרון ע"י ג'ונת'ן צ'יצ'ו בשליש האחרון, אבל בשליש השני, במשחק הראשון העונה של המאמן החדש, בוב גייני, מבקיעים הקנדיינס 6 שערים. 4 מתוכם, מ-5 נסיונות היו במצב של פאוור פליי, והשניים האחרים היו שורט-הנדד (חוסר שחקן). השארקס סיימו עם 1 מ-7 בפאוור פליי במשחק. אנדריי מרקוב הבקיע שני שערים והוסיף שני אסיסטים, מארק שטרייט, מייק ריביירו ויאן בוליס מוסיפים שער ואסיסט כ"א, כריסטופר היגינס עם השער הנוסף, ראדק בונק ואלכסיי קובאלב עם שני אסיסטים כל אחד. חוזה תאודור מסיים עם 23 עצירות לקנדיינס.

יבגני נבקוב משחק את שני השלישים הראשונים, ומסיים עם 14 עצירות. וסה טוסקאלה עוצר את כל 6 נסיונות ההבקעה בשליש האחרון.


פניקס - טורונטו 3:4

בליץ של שלושה שערים בשליש הראשון של ג'ייסון אליסון, קרלו קולאיאקובו ותומאש קברלה, לא מספיקים מול הקויוטיז. פול מארה וג'ף סנדרסון מבקיעים בשליש השני, לדיסלאב נאגי ופרדריק שיוסטרום משלימים את המהפך תוך 13 שניות בתחילת השליש השלישי. שיין דואן מפניקס מוסיף 3 אסיסטים. קרטיס ג'וסף עם 25 עצירות למנצחים, אדי בלפור עם 24 עצירות למפסידים.


ניצחון גם לרד ווינגס

דטרויט - ניו יורק ריינג'רס 3:4

הריינג'רס לא מנצלים את המעידה של הפליירס, ומפסידים עוד נקודה במאבק בבית האטלנטי בהפסד לרד ווינגס. ברנדן שנהאן מבקיע שני שערים, רוברט לנג ויוהאן פרנצן עם השערים הנוספים, ומני לגאסי עם 21 עצירות למנצחים. יארומיר יאגר, מייקל נילאנדר וג'ד אורטמייר עם השערים והנריק לונדקוויסט עם 32 עצירות למפסידים.


דאלאס - בוסטון 1:1 ו-0:1 בפנדלים

יוסי יוקינן, שזומן אף הוא לנבחת פינלנד לאולימפיאדה שותף, ביחד עם מייק מודאנו באסיסט לשער השוויון של הסטארס, של סרגיי זובוב, ומבקיע את השער היחיד בפנדלים בנצחון של הסטארס. מרטי טורקו חוזר להציג את היכולת שבזכותה הוא קבל חוזה חדש מהסטארס, כשהוא עוצר בפנדלים את פטריס ברז'רון, מרקו שטורם וסרגיי סמסונוב. טורקו מוסיף 26 עצירות לסטארס. מילאן יורצי'נה עם השער היחיד לברויינז, וטים תומאס, שעוצר את זובוב ומודאנו בפנדלים, מסיים עם 37 עצירות.


ונקובר - ניו יורק איילנדרס 1:8

ניצחון גדול לקנוקס בניו יורק, כשטוד ברטוזי, אחד השחקנים המושמצים בליגה מבקיע שלושער, אנסון קרטר מוסיף שני שערים ואסיסט, הנריק סדין עם שער ושני אסיסטים, יארקו רוטו עם שער ואסיסט ובריאן אלן עם שער נוסף. דניאל סדין ומרקסו נסלונד מוסיפים שני אסיסטים כל אחד ואלכס אולד מוסיף 36 עצירות. אלכסיי ז'יטניק עם השער היחיד לאיילנדרס, ריק די-פייטרו מסיים עם 9 עצירות ו-4 שערים לפני שמוחלף ע"י ווייד דוביילביץ' שמסיים עם 14 עצירות.


קולומבוס - פלורידה 4:5 בהארכה

דויד וויבורני מבקיע את שערו השני במשחק בפאוור פליי, 12 שניות לסיום ההארכה, ופסקל לקלייר עוצר 48 נסיונות הבקעה לבלו ג'אקטס. ריק נאש, סרגיי פדורוב וג'ייסון צימרה עם השערים הנוספים לבלו ג'אקטס. ג'ו ניוונדייק, גארי רוברטס, כריס גראטון ונת'ן הורטון עם השערים ורוברטו לואונגו עם 18 עצירות לפלורידה.


קלגארי - מינסוטה 1:4

אחרי שוויון 1:1 בשליש בשני, ג'רום איגינלה, קריסטיאן הוסליוס וטוני אמונטי, לשער ריק מנצחים עבור הפליימס את הוויילד במאבק בבית הצפון מערבי. מיקה קיפרוסוף, שוויתר על האולימפיאדה, סיים עם 21 עצירות. דיאמונד לאנגקו השווה אחרי יתרון של קרטיס פוסטר. מני פרננדז עם 19 עצירות לוויילד.


אוטאווה - אדמונטון 3:5

דני היטלי, אנטואן וורמט ופטר שייפר הופכים פיגור 2:1 ליתרון מכריע בשליש השני, ווצלאב וראדה מוסיף 2 שערים לסנאטורס. מייק פישר ואנדריי מסארוש מוסיפים שני אסיסטים ודומיניק האשק מוסיף 23 עצירות לסנאטורס. מארק-אנדרה ברז'רון עם שני שערים ואסיסט, וריאן סמית' עם השער הנוסף לאויילרס. טיי קונקלין סופג 4 שערים ומסיים עם 12 עצירות לפני שיוסי מארקאנן מחליף אותו, ומסיים עם 7 עצירות ושער חובה.


- פינלנד מודיעה על שנויים בסגל לאולימפיאדה. יוסי יוקינן חלוץ דאלאס, ואנטרו נייטימאקי, שוער פילדלפיה יחליפו, בגלל פציעות, את טואמו רוטו משיקאגו, ומיקה קיפרוסוף מקלגארי. ההחלפה של קיפרוסוף מוזרה כי הוא שיחק במשחקים האחרונים של הפליימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully