וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה עברה את נאשוויל

ההוריקנס ניצחו 4:5 את הפרדאטורס בהארכה. שלושער של אובצ'קין מנצח באנהיים, שאט-אוטס לברודור ולהטונן, שינויים במונטריאול

קרוליינה - נאשוויל 4:5 (בהארכה)

זה היה משחק שההוריקנס רצו לקחת ורשמו בו את הניצחון ה-29 העונה כדי לעלות למאזן של 1-0-11 העונה. אחרי יתרון של 1:3 ו-3:4, עם צמד של רוד ברינד'אמור, הישווה מרטין אראט ל-4:4 דקה לסיום הזמן החוקי. בדיוק במחצית ההארכה הפציע פרנטיסק קברלי עם פנדל שהכניע תומאס ווקאון. שלושה אסיסטים לקורי סטילמן.


טמפה ביי - קולומבוס 2:4

מרטין סט. לואיס הבקיע אחד ובישל אחד מול הבלו ג'אקטס החלשים, טים טיילור, רוסלאן פדוטנקו ו-וינס לקאבאלייה השלימו את התמונה עם שערים משלהם.


אטלנטה - סט. לואיס 0:2

קבוצה "כחולה" אחרת, סט. לואיס, עוברת עונה רעה. קארי להטונן הציג משחק קריירה בשער הת'ראשרס עם 37 עצירות ושאט אאוט שני. פטריק סטפן הבקיע בשליש הראשון ואיליה קובאלצ'וק שם את מספר 34 בשלישי. 22 עצירות לקרטיס סנפורד בשורות הבלוז.


ניו ג'רזי - ונקובר 0:3

גם מרטין ברודור רשם שאטאאוט, רק שאצלו זה לא שני בקריירה אלא שני ברציפות. 26 עצירות של השוער המצוין סייעו לדווילס להגדיל את רצף הנצחונות לחמישה. חוץ מברודור היו שם גם שער של ויקטור קוזלוב ושניים נועלים של בראיין ג'יונטה, כולם בשליש האחרון במשחק.


וושינגטון - אנהיים 2:3 בהארכה

אלכסנדר אובצ'קין משלים את השלושער הראשון שלו בקריירה, 2:04 לתוך ההארכה, והקפיטלס, אחרונים בבית הדרום מזרחי, עוצרים רצף של שישה הפסדים בניצחון באנהיים. "חברי לקבוצה נתנו לי הרבה הזדמנויות להבקיע", אמר אובצ'קין אחרי המשחק השישי שלו השנה עם יותר משער אחד, והראשון מאז ה-8 בנובמבר בטורונטו. "אני מאושר להבקיע שלושה שערים במשחק, זהו השלושער הראשון שלי בליגה, וההרגשה כמו השער הראשון". אובצ'קין, הבחירה הראשונה בדראפט של 2004, מוביל את כל הרוקיז בליגה עם 30 שערים ו-55 נקודות, והבקיע לפחות שער אחד ב-12 מ-18 משחקיו האחרונים.דניוס זוברוס וכריס קלארק מוסיפים שני אסיסטים כל אחד, וברנט ג'והנסון מוסיף 34 עצירות. ג'פרי לופול וטראוויס מואן עם השערים וז'אן-סבסטיאן ז'יגר עם 23 עצירות לדאקס.


שיקאגו - פיטסבורג 1:4

איזו קבוצה כדאי לפגוש כשאתה אחרי 11 הפסדים ב-12 המשחקים האחרונים? את הפיטסבורג פנגווינס. אנדי הילברט מבקיע שני שערים ואדם מונרו מסיים עם 28 עצירות לבלאקהוקס. רדים ורבאטה ומרטן לפוינט מוסיפים עוד שער כ"א. קולבי ארמסטרונג עם השער ומארק-אנדרה פלרי עם 31עצירות לפנגווינס.


מחדשות הליגה

- עוד מאמן פוטר. והפעם, קלוד ז'וליין ממונטריאול. הקנדיינס, שפתחו את העונה עם מאזן של 3:12, הפסידו 18 מ-25 המשחקים הבאים. בוב גייני, המנכ"ל של הקנדיינס, ישמש כמאמן עד סוף העונה, כאשר בעונה הבאה הוחלט שמי שיאמן את הקבוצה יהיה שחקן העבר גי קרבונו, שהיה עוזר מאמן שלוש עונות למישל תריין.

- מארק פוטבן, בן 38, שחקן עבר שאימן קבוצת משנה נמצא מת בחדרו בבית מלון שעות לפני משחק של קבוצתו.פוטבין הוא בן דוד של דניס פוטבין שהיה מגן מצטיין בניו יורק איילנדרס, בסוף שנות ה-70 ותחילת שנות ה-80, כשהאיילנדרס זכו 4 פעמים ברציפות בגביע סטנלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully