וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זטברג עושה לך כנפיים

13.1.2006 / 21:22

צמד שערים ואסיסטים של השבדי העניקו לרד ווינגס ניצחון ענק 3:6 על הפליירס. שאט אאוט של גארון ב-0:6 של לוס אנג'לס בבוסטון, הריינג'רס ניצחו את אדמונטון 4:5

דטרויט - פילדלפיה 3:6

שני השלישים הראשונים במשחק לא בישרו על הצפוי. אחרי 0:0 בראשון הבקיע פאבל דאטסיוק מדטרויט אבל סימון גאנייה, בשער מספר 30 העונה, איזן. בשליש השלישי נפרצו הסכרים, אליהם נוסף נדבך מיוחד. זאטברג הבקיע את הצמד, דטרויט כבשה חמישייה וגולת הכותרת שייכת לסטיב אייזרמן, שבאסיסט ה-1,050 בקריירה עלה למקום השביעי בכל הזמנים. "כשאנשים כמו גורדי האו נמצאים בהיכל, אתה מרגיש שזה אפילו יותר מיוחד", אמר אייזרמן כשנודע לו שהאו, שחקן העבר שאותו עקף עם ההישג, נמצא באולם.


ריינג'רס - אדמונטון 4:5 (הארכה)

מי שנהנה מההפסד של הפליירס היא ניו יורק, שניצחה בזכות שער של הכל יכול, הפטיש, התותח, הכלי כלי יארומיר יאגר, 14 שניות מפתיחת ההארכה. האוילרס כבר היו ביתרון 1:3, לפני שפדור טיוטין, פטר סקורה ופטר פרוחה הפכו ל-3:4. מייקל פקה הישווה רק כדי לראות את קבוצתו יורדת מנוצחת בפתיחת ההארכה.


בוסטון - לוס אנג'לס 6:0

ניצחון 28 לקינגס עם הופעה מרשימה של מתיו גארון והופעה גדולה לא פחות של אלכסנדר פרולוב. 30 עצירות של השוער הביאו את אנדרו רייקרופט למצוא מושגים חדשים למונח "תחתית": "חשבנו שהגענו הכי נמוך לפני יומיים", אמר השוער של בוסטון, "מסתבר שטעינו. עכשיו אנחנו בשפל". לברוינס היה זה ההפסד הרע ביותר מאז 2003. פרולוב היה אחראי למחצית מהשערים, כשכבש שלוש פעמים בשליש השלישי.


בפאלו - פיניקס 1:1 (0:1 לפיניקס בפנדלים)

הפסד ביתי מאכזב לסייברס, אחרי שער של ג'ף סנדרסון, היחיד בשוט אאוט שלאחר ההארכה. ג'ייסון פומינוויל העלה את המארחים ליתרון, אבל אולג ספריקין הישווה בשליש השלישי ושלח את המשחק להארכה, שהוכרעה רק לאחר סיומה.

נבוקוב הרג את הסנאטורס

אוטאווה - סן חוזה 2:0

דומיניק האשק היה מצוין עם 34 עצירות בשער אוטאווה, אבל ההצגה הייתה שייכת לשוער שמנגד. ייבגני נבוקוב (אין קשר להוא שכתב את "לוליטה") דפק הופעת שיא של 40 עצירות בדרך לשאט אאוט מספר 27 בקריירה, כשהוא מסתייע בשערים של פטריק מרלו ונילס אקמן. ג'ו ת'ורנטון חזר מההרחקה מול בוסטון עם אסיסט.


ניו יורק איילנדרס - קלגארי 2:3

במשחק הראשון של בראד שואו כמאמן העניינים לא נראו ממש טוב עד השליש השני, כשהאיילנדרס מצאו עצמם בפיגור 2:1. אבל שערים של מירוסלאב סאטאן בשליש השני ומארק פריש שמונה דקות לסיום העניקו לשואו ניצחון במשחק הבכורה. סאטאן הוסיף שני אסיסטים וריק די פייטרו, שחזר מפציעת ברך, תרם 28 עצירות בדרך לניצחון.


פלורידה - סט. לואיס 1:3

הבלוז ממשיכים לשיר בלוז לעונה ארוכה ונוראית. אולי יוקינן כבש אחד ובישל אחד וג'ו ניוונדיק וניית'ן הורטון השלימו. קווין דלמאן עם השער היחיד לסט. לואיס.


דאלאס - וושינגטון 1:4

באמת הגיע הזמן שמרטי טורקו יראה שהוא לא גנב חוזים. אחרי שהירשה שישה שערים ב-23 נסיונות בשני המשחקים הקודמים, טורקו חזר לעצמו עם 26 עצירות. ג'ייסון ארנו הבקיע צמד ותרם אסיסט, כשסרגיי זובוב וסטו בארנס רושמים שני אסיסטים כל אחד (השער הראשון של ארנו נוצר מאסיסט שחולק בין שניהם). "הדברים מתחילים להיראות טוב", אמר טורקו, שבשבוע שעבר חתם על הארכת חוזה של 22.8 מיליון דולר לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully