וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחור בעיניים

18.11.2005 / 17:21

תומר כהן העניק לנצרת עילית פנדל מפוקפק והרחיק לה שני שחקנים. זה לא הפריע לה לנצח את כפ"ס 1:2, שמסיימת משחק שביעי ללא ניצחון

לאלישע לוי היו את כל הנתונים בשביל להשיג ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים, כשכפר סבא אירחה למשחק בית קבוצה בינונית ממרכז הטבלה כמו נצרת עילית.

אחרי שער מוקדם (4) של שחר סימנטוב מפנדל מפוקפק, הרחיק תומר כהן את קוקול בצהוב שני והשאיר את נצרת עילית בעשרה שחקנים. כפר סבא לא ניצלה את היתרון ודווקא אז ספגה שער שני מרגלי ישראלביץ' (41). אחר כך הגיע האדום השני במשחק, מפוקפק יותר מהראשון, ששלח את קרוגלאן החוצה והשאיר את האורחים בתשעה שחקנים, לקול גערותיו של מוטי איוניר.

אבל כפר סבא, שהתחילה את העונה דווקא לא רע, גילתה שוב נאיביות והצליחה במחצית שלמה מול תשעה שחקנים לכבוש רק שער בודד מרגליו של ראיוביץ'.

אלישע לוי, שחגג את יום הולדתו ה-48, עשוי לסיים בקרוב את דרכו במועדון. גם השופט תומר לוי, שלקח את החלטת איגוד השופטים לאפשר לשופטיו לשלוף כרטיסים לפי אינסטינקט קצת רחוק מדי, ילך לעשות חשבון נפש משלו. נצרת עילית ואיוניר יחזרו לצפון עם חיוך רחב, כמו המנג'ר החדש של בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, שנכח במגרש ויחזור לבירה בטוח ביכולת קבוצתו.

מהלך המשחק

דקה 5: גול! איתי שכטר חטף כדור ברחבה וספק הוכשל ספק נפל ברחבה. שחר סימנטוב בועט מצוין פנימה, 0:1 לנצרת עילית.

דקה 28: טצ'מי חוטף כדור מההגנה ושולח בעיטה טובה מ-20 מטרים שחולפת מטר ליד העמוד.

דקה 30: אחרי התקפה יפה של כפ"ס אורן ניסים בועט מעל המשקוף.

דקה 32: ולדימיר קוקול הסלובני של נצרת עילית מורחק בצהוב שני.

דקה 41: גול! בעיטת עונשין אלכסונית משערו של איבגי. שחר סינמנטוב בועט לפינה הרחוקה, אבל איבגי הודף רע מאוד לרגליים של ג'יזרמו ישראלביץ', שדוחק מקרוב פנימה, 0:2 נצרת עילית.

דקה 44: קרבאליו עובר את קרוגלאן במרכז השדה, והסלובני שולח יד ורגל ומכשיל אותו. השופט תומר כהן, רץ לעברו ושלוף לו את הכרטיס האדום, השני של נצרת עילית במשחק.

דקה 50: אייל משומר בועט חזק, ואושרי לוי הודף. ראיוביץ' נוגח את הריבאונד חלש ולא מדויק.

דקה 55: אושרי לוי יוצא לא טוב לכדור גובה ומאגרף אותו לרגליים של אייל משומר, שבועט החוצה.

דקה 73: אורן ניסים עלה לכדור גובה ונוגח מצוין, אבל אושרי לוי הודף מצוין.

דקה 75: גול! ראיוביץ' השתלט על בעיטה טועה של שלו מנשה, ובעט פנימה, 2:1 נצרת עילית.

דקה 85: שלו מנשה צלל לכדור נמוך ונגח אותו חד לכיוון השער, אבל אושרי לוי שוב היה במקום.

אלישע לוי: אני פייטר ואני אתמודד

אלישע לוי: "העסק לא דופק. אם לא ניצחנו נגד תשעה שחקנים ולא שיחקנו בחוכמה זה אומר ששיחקנו לא טוב. אנחנו ננסה לנצח משחקים אחרים, נקווה שזה יבוא. גם לפני תיכננו לחזק את הקבוצה. אני מקווה ששניים שלושה שחקנים יעזרו לנו לחזק את הקבוצה. אני יודע שכשהתוצאות לא טובות אי אפשר להרגיש בטוח. אבל אני פייטר ואני אדע להתמודד".

מוטי איוניר: "השחקנים שלי היו גיבורים. הם נתנו בחצי השני מלחמה כמו שרק שחקנים עם הרבה אופי יכולים לתת. אני יכול רק להצדיע להם. לנתח את המשחק מקצועית אי אפשר, כי הוא איבד את הערך שלו. אני לא צריך לדבר על השיפוט, הועדה המקצועית תנתח את זה. אבל דוקא במצב כזה כשמנצחים, אז למעשה מרוויחים יותר משלוש נקודות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully