וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית נערכת לתיירות

גיל קדרון

12.3.2005 / 18:29

יואב זיו כבש ב-0:1 שמקרב עוד יותר את ב"ש ללאומית, ומשאיר את נצרת עילית במקום השלישי שמוביל לאירופה

במפגש שאמור היה להיות משחק קצוות בין השלישית בטבלה ללפני אחרונה, דווקא קיבלנו שתי קבוצות שנראו פחות או יותר שוות ביכולתן. את ההבדל עשה יואב זיו בדקה ה-58, שהבקיע לאחר בישול מצוין של פוקורן. מזרחי, אברג'יל וחליבה ניסו, אבל לא הצליחו להשוות את התוצאה. החבר'ה של איוניר התאוששו מהפדיחה בגביע, והתבססו במקום השלישי, חמש נקודות מאחורי מכבי פ"ת. החלום האירופאי של נצרת עילית מתקרב.

בבאר שבע קיוו להמשיך את התנופה מהמחזור הקודם והניצחון 0:2 על מ.ס. אשדוד, אבל שורה של החמצות מנעו מחניכיו של לופא קדוש לקחת מהמשחק הזה את הנקודה שהגיע להם. כעת בבאר שבע יצמדו למקלטי הטלוויזיה ביום שני כדי לראות מה תעשה הפועל ת"א מול הפועל פ"ת של קשטן. ניצחון אדום משמעו פער 5 נקודות בין באר שבע לבין חוף מבטחים.

מהלך המשחק

דקה 5 - אברג'יל משתלט על כדור בקצה הרחבה ובועט בסיבוב הישיר לידיו של אושרי לוי.

דקה 16 - המשחק לא מתעלה לרמה גבוהה, ופוקורן בועט חלש מ-20 מטרים לידיים של אלבז.

דקה 24 - אברג'יל משאיר כדור מצוין לאביתר אילוז ששולח טיל מ-18 מטר גבוה מעל השער.

דקה 27 - אלון מזרחי ניצל טעות של אושרי לוי ושלח מסירת רוחב לתוך הרחבה לאברג'יל, שהשאיר בעקב לסגרון. הבעיטה של סגרון נבלמה והכדור הורחק.

דקה 28 - המשחק מתעורר. שחר סימנטוב מקבל כדור גבוה על קו ה-16 ונוגח בזינוק כדור מצוין שמפספס את המסגרת.

דקה 43 - תומר חליבה בועט לשער מזווית קשה ואושרי לוי מציל בזינוק יפה. בהתקפת הנגד מגיע יואב זיו למצב טוב ברחבה, אבל מתמהמה והזדמנות הולכת לאיבוד.

דקה 50 - מזרחי רץ לעבר השער ומשחרר בעיטה חזקה ברגל שמאל, אבל אושרי לוי לא מתבלבל וקולט.

דקה 58 - גול. פוקורן מוסר כדור עומק נפלא ליואב זיו שנכנס לרחבה. מול השוער הוא לא מתבלבל ומגלגל כדור מצוין פנימה.

דקה 60 - אוליברה בועט חלש לידיים של השוער ריבאונד מ-30 מטר.

דקה 70 - אלבז מקדים בזינוק את דוארטה ותופס כדור שטייל לו ברחבה.

דקה 73 - ישראלביץ' נשלח בכדור עומק ונכנס לרחבה. במקום למסור כדור רוחב לדוארטה הוא בוחר לבעוט כדור חלש ברגל שמאל שלא מקשה על אלבז לאסוף אותו מהרצפה.

דקה 86 - אלון מזרחי נכנס לרחבה במהירות, אבל מול השוער בועט בעיטה שטוחה שחולפת ליד הקורה.

דקה 90 - תומר חליבה מפציץ מ-25 מטר בבעיטה חופשית אדירה, אבל אושרי לוי מצליח להדוף. בהמשך ההתקפה שוב בועט חליבה בעיטה חזקה למסגרת, אבל גם הפעם לוי מוכן.

הרכבים:

נצרת עילית: אושרי לוי, ז'אנו, וואחין, אזולאי, פדלון, חיים בנון, ישראלביץ' (נכטיילר 90), סימנטוב (ישראל דרור 87), פוקורן, זיו, דוארטה.

באר שבע: אלבז, מאטיץ', חליבה, יפרח, בן דיין, סתיו אלימלך, אילוז, ד'אוליברה (ברדה 67), אברג'יל, סגרון (שרון דדי 82), אלון מזרחי

"המשחק היה בשליטה שלנו לכל אורכו"

אחרי המשחק נשמע לופא בטוח ורגוע, ושיבח את שחקניו על יכולתם במשחק: "היה צריך להיות תיקו, כי נצרת עילית ניצלו הזדמנות אחת. המשחק היה בשליטה שלנו לכל אורכו. היכולת של הקבוצה מעודדת והקבוצה יצרה היום מצבים, למרות שלא הבקיעה. נצרת עילית שיחקו נמצאים בצמרת והקשו עלינו את העבודה".

לסיום התפנה קדוש לנתח את השינוי בקבוצה מאז שהגיע: "אני מכיר את השחקנים האלה הרבה זמן ואין הבדלים בין הקבוצות, רק המומנטום נגד ב"ש. קיבלתי קבוצה במצב לא טוב, היום היא נראית הרבה יותר טוב ואם נשחק ככה במשחקי חוץ נצליח".

המאמן המנצח, מוטי איוניר, היה מרוצה בעיקר מהמאמץ של שחקניו:
"הלך קשה נגד קבוצה שנלחמת על הישארותה בליגה. כל השחקנים רצו ועבדו קשה, ולא ראו שזה משחק שלישי השבוע. אני שמח שבזכות משחק הגנה מצוין גם הצלחנו להבקיע ולנצח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully